_Rosaline_
Z práce jsem byla dost unavená a z kabelky vyndala mobil, přitom si zavolala taxi a počkala, až přijede. Dala jsem mobil zpátky do kabelky a počkala, než přijede. Po chvíli jsem z dálky zahlédla přijíždějící taxi. Když zastavilo, otevřela jsem dveře a nasedla dovnitř. Pánovy jsem nadiktovala adresu a opřela se. Byl to perný den, jsem ráda, že jedu konečně domů. V práci byl pěkný frmol, chodit z jedné zchůzky na další, taky připravovat smlouvy pro naše klienty. A to jsem jenom sekretářka. Na jednou jsem ucítila něco na zemi pod nohami, tak jsem se sehnula a zvedla to. Byla to pánská peněženka. Nevěděla jsem, co mám dělat, jestli se podívat koho to je, nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla jí dát do kabelky. Po chvíli taxi zastavilo, tak jsem vyndala svojí peněženku a podala mu deset liber. Otevřela jsem dveře a vystoupila.
„Přeji dobrou noc." Řekla jsem a zabouchla dveře. Taxikář se pousmál a kývl hlavou. Pousmála jsem se a rozešla se k baráku, kde mám svůj byt. Ale bydlím v něm sama. Začala jsem hledat klíče, přičemž mi najednou vypadla peněženka pana neznámého. Sklonila jsem se, vzala do ruky a zase ji dala do kabelky. Když jsem klíče našla, odemkla jsem a vešla do baráku. Bylo tu tepleji než venku, ale nedivím se, je už večer. Pak jsem přešla k výtahu a přivolala si ho. Počkala jsem, až přijede. Po chvíli jsem vešla dovnitř, když výtah přijel do přízemí a zamáčkla páté patro. Když zastavilo, tak jsem vystoupila, přešla ke dveřím od bytu a odemkla ho.
Vešla jsem dovnitř a zavřela za sebou dveře. Rozsvítila jsem světlo v předsíni, položila kabelku na komodu, co jsem tu měla a vyzula si boty. Ještě jsem si sundala kabát, který jsem pověsila a odešla do pokoje. Přešla jsem k posteli, sundala si svetr a položila ho na postel. Nahmatala jsem zip od šatů a rozepla, než jsem je sundala. Taky jsem si sundala podprsenku,ve které nerada spím a položila ji na židli vedle stolku. Oblékla jsem si noční košilku, vzala šaty a odnesla je do skříně. Dala jsem je na ramínko a pověsila do skříně, pak jí zavřela. Přešla jsem do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby, ještě se odlíčila a zalezla do postele, než jsem se zachumlala do deky a nakonec únavou usnula.
.............Vzbudila jsem se, až v půl desáté. V koupelně jsem si vyčistila zuby, rozčesala si vlasy a vlezla do sprchy. Pustila jsem vodu a stoupla si pod ní. Vzala jsem si houbičku, nanesla sprchový gel a namydlila se. Umyla jsem si vlasy šamponem, ještě si oholila nohy, jako každé ráno. Než jsem všechno ze sebe spláchla. Vypla jsem vodu, otevřela skleněné dveře od sprchy a natáhla se pro župan. Zabalila jsem se do něho a vylezla ze sprchy.
Pak jsem vyndala ručník, kterým si vlasy dala do turbanu. Ještě jsem si vzala krém a s ním odešla do pokoje. Sundala jsem si župan a celá se natřela. Potom jsem si zase oblékla do županu a odešla do kuchyně. Dala jsem vařit vodu na čaj, a z lednice vyndala dva croasanty a dale je na talířek. Vyndala jsem si hrnek, pytlík malinového čaje a položila na linku. Když se voda začala vařit, zalila jsem hrnek, který jsem vzala i s talířkem, na kterém byli croasanty a přešla ke stolu.
Po snídani jsem odnesla talířek s hrnkem, opláchala a uklidila. Odešla jsem do pokoje, přešla ke skříni a vyndala si čisté spodní prádlo. Bylo krajkové a mělo tělovou barvu. Potom jsem vyndala černé džíny, červenou halenku a bílý svetr. S věcmi jsem přešla k posteli a položila je na postel. Sundala jsem župan, oblékla si spodní prádlo, pak oblékla džíny s halenkou a tu zastrčila do džínů. Ještě jsem si oblékla svetr, srovnala límeček od blůzky, aby mě na krku neškrábal a odešla do koupelny. Sundala jsem ručník z vlasů, hodila ho do koše na prádlo a vzala si hřeben a svoje hnědé dlouhé vlasy učesala.
Nějak jsem se nemalovala, jen si dala trošku korektoru a odešla zpátky do pokoje. Přešla jsem do předsíně, z kabelky vyndala peněženku pana neznámého, i když jsem se v ní nereda hrabala, ale musím zjistin, kde bydlí. Abych mu jí mohla vrátit, určitě se strachuje, kde jí mohl stratit. Tak jsem zkontrolovala adresu majitele a zjistila, že to není tak daleko. Jen třicet minut autem. Potom jsem vrátila občanku zpátky do peněženky a dala do kabelky. Ještě jsem se podívala, jestli mám svůj mobil a peněženku, než si obula lodičky. Oblékla jsem si kabát a vzala klíče a odešla z bytu. Výtahem jsem dojela do přízemí a vyšla z baráku ven, kde jsem si zavolala taxi a odjela na adresu, kde bydlel majitel peněženky.
ČTEŠ
Jednodílovky ¹ ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionPrvní Jednodílovky s Tomem Hiddlestonem.♥️ Nejlepší umístění #1místo hiddleston #1místo tomhiddleston 1K| 6K| 10K| 15K| 20K| 25K ❤️