- O týden později -
- Michelle -
Bylo kolem půl sedmé, když jsem vyšla z nemocnice a odešla na parkoviště ke svému autu, které jsem odemkla a nasedla za volant. Dala jsem kabelku na sedadlo vedle sebe a připoutala se. Dneska jsem v nemocnici skončila dřív, abych se mohla připravit na dnešní rande, na které se moc těším a hlavně na Toma. Měla jsem zvláštní pocit z toho posledního dne, co byl Tom nemocnici. Něco ve mně mělo radost, když mě v té koupelně políbil, ale druhá část mě se tomu bránila a to moje mysl. Už několikrát jsem se spálila, nechci, aby se to opakovalo. To bych už nejspíš nezvládla. Poslední vztah s jedním mužem, nebo spíš klukem, mi dost ublížil. Byl o tři roky mladší, než já. Nikdy jsem nebyla na mladší, tak nevím, proč zrovna on, ale srdci neporučíš do koho se zamiluješ. Dost jsem se spálila a nechci, být potom na dně, když by to s Tomem nevyšlo. Jenže z Tomova polibku jsem cítila něco víc, když mě líbal. Z jeho polibku mi šel mráz po zádech a srdce mi bušila, hrozně rychle a na těle jsem měla z jeho dlaní, husí kůži. Navíc z jeho polibku jsem cítila, hřejivý pocit, který se mi líbil. Nakonec jsem se pousmála, nastartovala auto a odjela domů, se připravit na rande.
Odemkla jsem svůj byt, rozsvítila v předsíni a zavřela dveře. Položila jsem kabelku na botník, vyzula si boty, ze kterých mě už bolely nohy a sundala si džínovku. Vzala jsem si kabelku, zhasla v předsíni a odešla k sobě do ložnice. Kde jsem odložila kabelku, rozsvítila lampičku vedle postele na stolku a odešla do koupelny. Nechala jsem padat kapky vody na svou pokožku a celá se uvolnila. Chvíli jsem stála pod proudem vody, potom se celá vymydlila sprchovým gelem a šampónem si umyla vlasy. Potom jsem se celá pláchla, oholila se a vylezla mokrá ze sprchy.
Ze skříňky jsem vyndala dva ručníky, jedním jsem se utřela, zabalila se do něho, a vzala druhý, kterým si vysušila vlasy a rozčesala. Potom jsem se odlíčila, znovu se namalovala a odešla do ložnice. Přešla jsem ke skříni a hledala, co si vzít na sebe. Nakonec jsem si vzala černý kožený kalhoty a černý top. Prohrábla jsem si ledabyle vlasy, přešla k posteli, kde jsem měla kabelku a zhasla lampičku. Potom jsem odešla do kuchyně, vyndala si z lednice vodu, a ještě se napila. Zase jsem jí vrátila do lednice, odešla do předsíně a obula si černé boty na podpatku. Nakonec jsem vzala koženou bundu, kterou jsem si oblékla. Líbilo se mi, že jsem byla celá v černém a nakonec vyšla z bytu. Ještě jsem si vyndala mobil, který jsem si vzala do ruky a odešla dolu.
Po dvaceti minutách jsem přijela k podobnému paneláku, ve kterém bydlím a vypnula motor. Trochu jsem byla nervózní. Přeci je to už víc, jak dva roky, co jsem byla na rande. To zvládneš Mich, řekla jsem si v hlavě a vzala si kabelku s mobilem. Potom jsem otevřela, zamkla auto a otočila se k paneláku. Pořádně jsem nadechla vzduch do plic, potom vydechla a rozešla se k paneláku. Nakonec jsem k němu přišla a podívala se na zvonky, kde jsem hledala správný zvonek a pak zazvonila. Čekala jsem jen chvíli, než se rozezněl bzučák a zatlačila na dveře, které se otevřely, a vešla dovnitř. Pamatovala jsem si, které je to patro a odešla k výtahu, který jsem si přivolala.
Po chvíli se výtah zastavil v pátém patře, tak jsem vylezla ven na chodbu. Byly tu dvoje dveře, ale jen jediné byly pootevřené a pousmála se. Tak jsem přešla ke dveřím, na kterých byla Tomova jmenovka a dveře víc otevřela. Z kuchyně jsem zaslechla dost rachot a trochu klejícího Toma. Trochu jsem se uchechtla a vešla potichu dovnitř, zavírajíc dveře. Položila jsem si kabelku na komodu, co tu byla a přešla ke kuchyni, která byla spojená s obývákem a uviděla Toma, jak se snaží zvednout hrnec a zachichotala se. Hned jak mě uslyšel, tak na mě pootočil hlavu a trochu se začervenal. Byl roztomilý, když byl v rozpacích a zaculila se na Toma.
„Je milé, že se bavíš." Nehal hrnec hrncem a otočil se na mně, přitom se opřel rukama o linku, až se mu napínaly svaly. Zvedla jsem ruce ve znamení, že se vzdávám a přela k hrnci a zvedla ho. Položila jsem hrnec na linku a otočila se k Tomovi, který mě sledoval jeho pomněnkami, a usmála se.
„Děkuji. Cítím se trochu trapně, že ani pitomý hrnec nemůžu zvednout." Podíval se na mně nešťastně a prohrábl si vlasy.
„Nic si z toho nedělej, to se může stát každému. Jinak ahoj." Usmála jsem se na něho a pohladila ho po paži. Tom mi úsměv opětoval, pustil se jednou rukou linky a opatrně udělal jeden krok ke mně.
„Ahoj, jsem rád, že tu jsi. Moc ti to sluší." Řekl a prohlédl si mně, potom se zastavil u mých očí a pousmál se.
„Děkuji, tobě taky." Uchechtla jsem se. Měl na sobě totiž jen tepláky a tričko, ale i tak mu to slušelo.
„Tak co noha, bolí ještě?" Optala jsem se Toma, který pokroutil hlavu a zahýbal prsty. Nad tím jsem se usmála a podívala se na linku. „Copak si chtěl kuchtit?" Podívala jsem se na něho.
„Chtěl jsem udělat nějaký těstoviny, ale zjistil jsem, že tu žádný nejsou. Takže asi nic." Zamračil se nad tím a omluvně se na mně podíval.
„To nic, můžeme si objednat pizzu. Tou se nic nezkazí." Vyndala jsem si z kapsy mobil a našla číslo na pizzerii, které jsem měla v kontaktech a chtěla vytočit číslo, ale Tomova ruka mi to zatrhla a vzal mi mobil.
„Já tě pozval, takže já jí platím." Řekl a položil mobil na stůl. „V tom ti nebráním, ale objednat jí snad můžu." Řekla jsem a dala si ruce v bok.
„Nebudeš si plýtvat kredit, já jí objednám. Jen nevím, kde mám mobil." Začal se rozhlížet a nakonec si šáhl do kapsy od tepláků a vítězně zazubil, když vytáhl mobil.
„Ok, když tak šunkovo sýrovou mám nejradši. Jakou ty?" Optala jsem se a opřela se o linku, která byla za mnou.
„To je náhoda, moje taky." Řekl s úsměvem a naťukal číslo na pizzerii. „To je fajné." Zasmála jsem se nad tím a vzala si svůj mobil a odešla do předsíně, dát si mobil do kabelky a vrátila se za Tomem. Stál ke mně zády a rukou opřenou o linku. Začala jsem si ho prohlížet a skousla si spodní ret, když jsem sjela pohledem na jeho pozadí, který ukrýval pod tepláky s boxerkami.
„Za chvíli jí přivezou, nedáš si něco k pití?" Z transu mně probudil Tomův hlas, když se na mě otočil a zvedla k němu pohled. Měl na tváři pobavený pohled, až mi zčervenaly tváře a nevině se pousmála. Byla jsem přistižena při činu, řekla jsem si v hlavě...
-----------
Tuhle část jsem měla delší dobu v dokumentech, jen není ještě dopsaná. Část má 2764 slov, ale konec nemám dopsaný a nevím, kdy jí dopíšu.
Tak jsem si řekla, že půlku s části zveřejním, co už mám napsanou. :)
Jen nevím na kolik bude ještě částí. :D
------------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Jednodílovky ¹ ✓ || Tom Hiddleston
FanficPrvní Jednodílovky s Tomem Hiddlestonem.♥️ Nejlepší umístění #1místo hiddleston #1místo tomhiddleston 1K| 6K| 10K| 15K| 20K| 25K ❤️