Повернення до Кореї. Зустріч з друзями та Щясливий фінал

169 15 3
                                    

Фелікс та Хьонджин вже збирали речі та готувалися до виліту який буде через 8 годин. Феліксу дуже  хотілося лишитися ще хоча б на декілька днів, але як виявилось що через 3 дні вони з Ханом повертаються до універу. І молодшого від цього стало дуже сумно.

- Так не хочеться повертатися до універу.
- Та почекай ти, ще наступний рік і все.
- Чому навчання таке важке?
- Тому що.
- Класно ти пояснив, навіть коли ти мене навчав пояснював краще.
- Я вже не такий молодий.
- Тобі 25
- Ну от, а я про що.
- Хах, ну от як міг тебе покохати?
- Тому що я єдиний хто тебе розуміє, а також я від тебе не відходив на протязі 7 років, ну не рахуючи ті два роки коли я був в Китаї. Прихильність.
- Так скоріш.

Через 8 годин вони вже були були в аеропорту, та чекали свій рейс. Ось вони вже сидять в літаку. Через 14 годин вони вже були в Кореї, де їх вже чекають друзі.

Вони вийшли з літака, забрали свій багаж, та тримаючись за руки вони пішли до Хана та Мінхо (які також трималися за руки).

- ААААА ЛІКС Я ТАК СКУЧИВ
- ХАНІ

Хан та Фелікс обійнялися.

- Боже таке відчуття що ви рік не бачились
- Закрий свого рота Мінхо

І тут вліз в цю ідилію, Хван

- Так пішли вже, нам ще треба все роздрукувати.
- Джині потім все розпакуємо, а зараз ми їдемо до Хана.
- Повністю з тобою згоден Лікс, а зараз пішли мені стільки всього розповісти треба.
- Тільки...
- Я пам'ятаю Хо, а тепер пішли

Лікс просив свій чемодан, та з Ханом під руку пішли до авто Мінхо.

- А що він пам'ятає?
- Якрас розповімо коли будемо дома.
- А зрозуміло

Короче вони вже сіли в машину та приїхали до Хана. І вже сиділи на кухні.

- Мінхо, та що ви там хотіли розповісти?
- А точно....
- Слухай Хо може давай я почну? Перебив його Хан
- Ну давай.
- Короче Лікс, я розповів Мінхо про свої минулі стосунки.
- Що?
- Так
- Як це, яка повинна була бути ситуація щоб ти все розповів?
- Ну як сказати. Почисав собі потилицю Хан продовжив. Якщо короче говоря, він мені зізнався у тому що я йому подобаюсь, а потім я йому пояснив чому я відмовився від стосунків. Але він протовкав таку реч що я вирішив зробити так, я даю йому неділю так би мовити виправдувальний термін. А після цього терміну я повинен йому сказати згоден з ним зустрічатися чи ні.

Маленьке сонечко яке я врятував  //Закінчено//Where stories live. Discover now