🔞Бонус ♡Мінсони♡🔞

161 13 3
                                    

Після того як Мінхо та Хан почали зустрічатися пройшло вже рік. За цей рік багато всего сталося і не тільки у Мінсонів, Хьонджин та Фелікс заїхали від батька та почали жити окремо. А Мінсони, а що Мінсони, Хо піклуються про Хана дуже сильно, вони завжди ходять гуляти та після прогулянки сидять та дивляться фільм. Тепер Мінхо завжди спить з Ханом та нарешті навчився готувати. Джисон ніколи не пожалкував що дав Мінхо шанс, хоча іноді він прям вибішує Джисона бо веде себе як дитина.

До речі Фелікс та Хан закінчили універ і тепер друзі вирішили що зроблять свій бізне. А саме вони хочуть зробити кафе, тому що вони вчилися на фінансовому фокультеті, і Їм буде не важко це зробити.

Але повертаємось до Мінсонів, за цей час в зовсім не було не яких інтимні х моментів, вони ніби шкільну брав яким по сімнадцять і їм не можно таким займатися. Просто Мінхо не хоче поспішати бо знає що в минулих відносинах його колишній його зґвалтував, і він не хоче поспішати х сексом. І є ще одна проблема Мінхо не впевнений як відреагує Хан бо коли він думає як це могло статися він завжди бачить себе пасивом, і він сам не знає чому. Можливо проблема в тому що коли Мінхо поруч з Джисоном він хоче бути таким, приймати від нього любов, щоб він домінував над ним. І це трішки лякає Мінхо.

Звичайно Хан не міг цього не помітити. Він пам'ятає одну ситуацію коли Мінхо готував Хана він не був домінантом він дав це зробити Хану. Або Мінхо завжди червонів коли Хан йому робив компліменти. І Джисон звичайно був не проти того щоб він був активом. Просто він чому хвилювався, бо ніколи ні в одних відносинах ( хоча в нього були тільки одні і то не вдачні ) він не був домінатом. Але за ради коханого він готовий спробувати.

Для цього він вирішив підготувати смачну вечерю, а саме вечеря зі свічками та вином. Одним словом романтична вечеря. Мінхо точно сподобається. Так ось, поки Мінхо був у Хьонджина ( Це попросив Хан щоб в нього був час підготуватися ), він підготовлювів все для вечері, приготував Кімчі, Токпоккі, Чапчхе, та багато іншого. Ну і звичайно свічки і Вино.

І ось через 20 хвилин повинен приїхати Мінхо. Хан якщо чесно трішки хвилювався бо в перше таке робе. Але йому дуже сподобалось, бо він вже уявляє образ обличчя Мінхо коли він це побачить. І він нарешті хоче провести з ним приємну нічь. Якщо чесно, Джисон завжди коли цілую Мінхо він відчуває що він якийсь зажатий, а коли хоче більшого Мінхо завжди відстороняється і каже що він його любить. Але він не розуміє причини і завжди питає себе чого він боїться?

🎉 You've finished reading Маленьке сонечко яке я врятував //Закінчено// 🎉
Маленьке сонечко яке я врятував  //Закінчено//Where stories live. Discover now