Happy end.. chyba

255 11 19
                                    


~~~

Otworzyłem oczy i pierwsze co poczułem to dość silny ból głowy.

Leżałem pod kołdrą, w swoim łóżku i przez krótką chwilę miałem wrażenie (i nadzieję), że wszystko co wydarzyło się wcześniej było tylko wymyślonym przez mój paranoiczny mózg snem.

-Już nie śpisz..?- usłyszałem znajomy głos obok mnie. 

IR siedział na krześle i miał lekko podkrążone oczy. Wyglądał na dość mocno przybitego. 

-Jak widać..- westchnąłem- więc.. to prawda..?

-Tak- Wyglądał jakby miał zaraz zwymiotować. Mnie też jakoś dziwnie skręciło w środku.

-Na pewno..?

-Kiedy rodzice się rozwiedli to ojciec wziął mnie, a matka ciebie.. Mieliśmy nigdy się o tym nie dowiedzieć, ani tym bardziej nigdy przenigdy się nie spotkać- Rosjanin naprawdę wyglądał jakby miał się rozpłakać.

-Coś jeszcze o czym powinienem wiedzieć..?

-Jesteś starszy, jeśli cię to interesuje.

-Oh..- przełknąłem ślinę i zamknąłem oczy.

Czułem się jakbym naprawdę śnił, a teraz wszystko to co wcześniej wydawało mi się tylko lekko wkurzające zrobiło się w moich oczach zupełnie obrzydliwe.

-Powiedziałeś mu o.. no wiesz..- spytałem otwierając znowu oczy, ale starając się unikać jego wzroku.

-Nie. I ty też nie mów. Niech to zostanie między nami- jego głos był dziwnie słaby z wyczuwalną nutką frustracji.

-Rozumiem..- wymamrotałem- więc.. co teraz będzie..?

-Nie wiem czy mam siłę dalej w ogóle widzieć cię na oczy.

-Zrozumiałe.

-Więc.. Jako że jesteś moim bratem to ciesz się wolnością- mimo wszystko uśmiechnąłem się lekko słysząc jego słowa.

-Naprawdę..?

-Tak. Powiem Austrii żeby.. Żeby oddał ci twoje dzieci.. Kraju raczej nie dostaniesz z powrotem, ale wiesz jak jest..

-Dziękuję.

-Po prostu nie chcę już żebyś dłużej tu był. 

-Jasne.

IR wstał z krzesła pocierając oczy i odwrócił się do drzwi.

-Jak poczujesz się lepiej to..- zawahał się- jak poczujesz się lepiej to po prostu stąd wyjdź.

-Do zobaczenia..- westchnąłem- może chcesz się zobaczyć jak już.. uhh.. emocje opadną..?

-Zobaczymy.

A potem zamknęły się za nim drzwi. 


Koniec.

𓂀~𝕂𝕠𝕣𝕠𝕟𝕒~𓂀  RON x IROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz