13. "Dudaklarını oynatarak konuş, Melez!"

118 13 132
                                    

Yazar

"Chan hyung! Hadi, bir şey ye!"

"I-ıh.. İstemiyorum.."

Chan kağıta yazdığı sözü gören Hyunjin dudağını büzdü. Felix Chan'a bir türlü yemek yedirmeğe çalışıyordu. Ama Chan bir türlü yemiyordu. Chan taburcu olduğunda, iyileşene kadar Hyunlix'in evinde kalacaktı. Bu yüzden şu an, onlarlaydı. "Hadi, Chan hyung!"

Chan bebek gibi dudaklarını büzdü. Kağıta 'midem bulanıyo. Hem işim var. Eve gitmeliyim.' yazdı. Hyunjin bunu okur okumaz, Chan'ın kolundan tuttu. "Hiç bir yere gitmiyorsun, hyung!" Chan kolunu zorla kurtardı. Bir zamanlar, davası üzerinde çalıştığı bir mahkum vardı. İşitme engelli olduğu için Chan işaret dilini öğrenmişti.

Şimdiyse Hyunjin'le işaret dili sayesinde, konuşuyordu. Hyunjin'de doktor olduğu için, biliyordu. Chan değişik el hareketleriyle 'gitmem lazım. Korkmayın, iyiyim' söyledi. Felix anlamadığı için, Hyunjin'e baktı. Hyunjin çatılı kaşlarla, Chan'a bakıyordu. "İyi tamam. Ama yanında ben kalacağım."Chan şokla Hyunjin'e bakıyordu. Ellerini kıpırdatmağa başladı.

'Hyun! Lazım değil. Felix evde yanlız kalır, korkar. Hem, bir şey olsa, ararım. Söz, ararım.'

"Hyung. Ya yapamazsan? Durumun kötüleşerse? O zaman?"

'Korkma Hyun. Bana hiç bir şey olmaz. Allah'a dua et yeter. Görüşürüz.'

Bu zaman, Hyunjin artık Chan'ı tutamadı. Chan eşyalarını alıp, evden ayrıldı. Hyunjin endişeli endişeli kapıya bakıyordu. Felix elini sevgilisinin omuzuna teselli ederce koydu ve okşadı. "Sakin ol, hayatım. Chan hyung ne kadar haksız olsada, Allah'a dua edelim. Hiç bir şeyi olmasın."

"Korkuyorum Felix. Allah'a tabii dua ederim. Ama içimde bilinmez bir korku var."

Felix Hyunjin'e sarıldı. Hyunjin kollarının arasındaki, minik civciv'in saçlarını öptü. Hyunjin hastaların piskoloğu, Felix'te Hyunjin'in piskoloğuydu. Gerçekten de, Hyunjin'e çok iyi geliyordu. Ve Hyunjin bundan çok memnundu.

Chan kapıdan çıkarak, otobüse bindi. Kartdan paranı yükledikten sonra, arka sıralarda boş bir sıra buldu. Oraya oturarak, kafasını pencereye yasladı. Kulaklığını çıkardı. 'Siktir' diye içinden geçirdi. Kablolu kulaklık olduğu için, bir birine dolaşmıştı. Bu yüzden, kulaklığı geri koymuş, Airpods'unu çıkarmıştı.

Bluetooth'la airpods'u çalıştırarak, Spotify'a tıkladı. Favori şarkısı olan 'İstanbul beyefendisi' şarkısını açtı.

'İstanbul Beyefendisi- by Yaşlı Amca'
↻ ◁ II ▷ ↺
♫♪.ılılıllllılılı.♫♪

ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▮▮▮▮▮▮▯▯▯
--------------------------------------------------------------

Spotify'dan çıkarak, Whatsapp'a girdi. 3
Üç tane yeni mesaj gelmişti. İkisi Changbin'den, bir tanesi de bilinmeyen numaradan. Chan ilk Changbin'in mesajına tıkladı.

_


Changbin

Changbin
Chan iyimisin?
13:56

☆Benim Dilsiz Oğlanım...☆/SeungChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin