•Öneri•

1.9K 58 29
                                    

Şimdi okurlarım. Bunu okuyun çünkü bunu size bırakıyorum. Şimdi bu kitap bir ve ya iki bölüm sonra bitecek. Bu kitabı öylesine yazdım. Şimdi bu kitap bitti var sayalım. Size kitap konusu sunacam. Sizde istediğinizi yorumlarda yazarsınız. Bu arada bu kitap biraz saçmaydı biliyorum ama diğer kitapların müq olcağına eminim.

Şimdi size konuları söylemeden önce bir şey diyecem. Benim önceden iki hesabım daha vardı. Ama onlar okunmayınca kapattım. Bu hesabımdaki okurlara, oy verenlere ve beni takip edenlere falan çok teşekkür ederim.

Şimdi konulara geçelim.

1. Mafya konulu bir kitap. Kız mafyayla önceden evlendirilmiş ve mafya ona her gün fiziksel ve psikolojik şiddet uyguluyo. Ve pişman oluyor bir süre sonra.

2. Yine asker kurgusu. Bu da gerçek ailem ama bir farklı olucak. Şimdi burda aşk olucak. Konusu bir kız yeni görevden geliyor ve telefonuna mesaj geliyor. Sonraki bölümlerde de esir düşüyor ve timdeki komutan onu kurtarıyor. Sonra ...

3. Şimdi 'Lucas' ve ya 'Linus' okurları varmıdır bilmiyorum ama gerçekten çok güzel kitaplar. Şimdi bir arkadaşı kıza hediye olarak oyuncak bebek hediye ediyor. Tabii oyuncak bebek denirse.

4. Şimdi bu normal gerçek ailem kurgusu. Yani asker falan yok. Kız ilk ailesiyle iyi geçinemiyor ve aslında ailesinin gerçek olmadığını öğreniyor. Sonra biyolojik ailesiyle tanışıyor ama pek hoş karşılanmıyor.

5. Aşiret kitabıdır. Berdelle evlenen bir kız yengeleri ve berdelle evlendirilen kocası yüzünden intahara kalkışıyor. Ama kocası bunun yüzünden kendisinden suçluluk duyuyor ve her gece rüyalarına giriyor. (Zaten suçlu bu arada.)

6. Görücü usulü ile ilgili kitaptır. Mahallede yaşayan bir kız mahalleden bir teyze evlerine gidip geliyor. Çünkü oğlunu beğendirmeye çalışıyor. Sonra o çocuğa uyarma amaçlı yazıyorsun. Sonra olanlar oluyor.

Önerilerim bunlar. Bir hafta içinde seçmezseniz ben bir tane seçicem ve yazıcam. Final üç güne biter bu arada. Bir kişide olsa onun istediği öneriyi yazıcam. Hadi bayy.❤️

DİŞİ KURT/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin