•Esir•

2.1K 111 7
                                    

  Asena Kösedağ'dan:

  Gözlerimi açmaya çalıştım. Başım çatlıyordu ve sanki üzarimden tır geçmiş gibiydi.

Gözlerimi zorda olsa açtım ve yine karanlıktı. Körmü oldum lan ben. He kör oldun! Şuan dalga geçmenin sırası değil.

Gözlerimi kırpaştırdım ama yine bir değişiklik yoktu. Bağırmaya çalıştım. Ama çalıştım dedim çünkü ağzımı bantlamışlardı.

Biri bir anda yanıma geldi ve gözlerimi açtı. Açar açmaz direk gözlerimi kapattım. Penceredeki güneş ışığı tam yüzüme yansıyordu.

O değilde ben az önce kör değilmiydim.

He amk. Kör oldun çünkü gözlerini yerinden çıkardı. Şuan görüyon çünkü gözlerin şuan yerinde takılı. Salak işte bezle bağlamışlar. Bir de bordo bereli olucak. PEH! Sen onu külahıma anlat.

Bak sus. Şuan hiç sırası değil.

Bence tam sırası.

Lan bunca zaman gelmedin şimdimi geldin. Siktir git.

Aaa kovuyor. Ben görücem seni. Şimdi gidiyorum ama sonra beni çok arıyacaksın.

Lan tamam tamam yeterki sen git.

Tamam be. Bu arada etrafı incele oğlum. Benimle uğraşmaktan bakmadın.

İç sesimle kavgama son erdirerek etrafa baktım. Etrafta nerden baksan elli it vardı. Büyük ihtimalle dışarısı içerden daha kalabalıktı.

Önümde duran iki it bana bakarak sırıtıyordu. Hay sizin gülüşünüzü si-

Tamam Asena sakin ol. Am*na koy*m bunlar neden sırıtıyor. Bir de sapsarı dişleriyle. Burda kussam hiç kimse bana birşey demesin.

Bunların konuşacağı olmadığı için ben bağırmaya çalıştım.

Benim yanıma sağdaki gelerek bandı sertçe çekti. Bir dakika lan. Ee bu salak Maho. Viy. Resmen ayağımın dibine geldi lan. Valla ellerim ve ayaklarım bağlı olmasa şurda göbek atarım.

Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve Maho'nun gözlerinin içine bakarak "Ooo. Maho resmen ayağımın dibine gelmiş. Naber lan g*t? Uzun zaman oldu."dedim alaya vurarak.

Sırıtmaya devam etti. Hay senin tipini si- neyse küfür yok. No problem. Bu neden yüzüme aval aval bakıyor.

"Şu halde bile dalga geçiyorsun ya. Madem sen anlamıyorsun ben söyliyim. Ne seni e-s-i-r aldım. Ölümün benden olucak. Sen benim hem karımı hem de kardeşimi öldürdün. Bende ailenin yanında seni yavaş yavaş öldürecem."dedi sinirle çıkarmaya çalıştığı sesiyle.

Burnumdan güldüm. Bunu yapardı ama hala hayattaysa. Hem manevi ailemin hem de gerçek ailemin şehit düştüğümü görmelerini istemiyordum.

Gözlerinin içine bakarak "Elinden geleni ardına koyma."dedim gülerek.

Benim düşündüğüm şey sadece daha gerçek ailemle bağ kuramazken ölmemi izlemelerini istemiyordum. Özellikle manevi ailemin asla görmesini istemiyordum. İki annemde ağlardı. Kardeşim ağlardı. Ben giderken arkamda sadece yıkık bir aile bırakırdım.

Gözlerimde ne gördü bilmiyorum ama derince yutkundu. Bu gülmeme sebep oldu. Onunla dalga geçtiğimi anladı ve karnıma bir yumruk attı.

Ay atamıyo. Bir de esir aldım diyor. Bune len. Bence sen bir öneri söyle ona. Şimdi bilemez onları kullanmayı falan.

DİŞİ KURT/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin