NERGİS HANIM

35 3 0
                                    

Freya : Odur mu?

Freya 'nın birden eli ayağı titremeye başladı.

Freya 'nın neden "Odur" ismi bu kadar tanıdıktı, onun için.

Gerçekten de Kerimle 12 yaşında mı tanışmıştı, diye düşündü.

Dogruysa nasıl tanıştı, neden ismini degiştirdi .

Kafası allak bullak olmuştu.

Banyoya koştu, muslugu açtı, su hızlıca tüveti doldururken Freya tüvetin baş ucuna oturdu, bir taraftan dolan suya bakıyor bir taraftan Süreyya 'nın anlattıklarını düşünüyordu.

Freya, düşüncelere dalmışken Süreyya' da kapının başında durmuş ona bakıyordu.

Süreyya 'nın onu izlediğini fark eden Freya, kapıya dogru ilerledi.

Bu eve geldigi den beri Süreyya' nın gözlerinin hep  onun üstünde oldugunu fark etti.

Freya : Kendime gelmeliyim, konuşmamız bitmedi, Süreyya.

Süreyya : Evet konuşacak çok şey birikti.

Bir şeye ihtiyacın olursa buradayım.

Freya, hiç Süreyya' nın yüzüne, ellerine dikkatlice bakmadığını, düşündü .

Elleri hiçmetçi elinden çok bir hanımefendi eli gibi saçları hep fönlüydü.

Freya, Süreyya 'nın yüzüne daha dikkatli bakarak Yavaşça kapıyı kapattı.

Üstündekileri çıkardı, tüvete girip ayaklarını karnına kadar çekip, kafasını üstüne yasladı.

Kerim' i düşündü.

Neler oluyordu, bu evde.

O çok sevdigi Kerim, iki farklı adam gibiydi.

Bir gün nazik, anlayışlı, sadık bir eşken diger bir gün tam tersi kaba, zorba, başka kadınlarla görüşüp eve gelen bir adamdı.

Freya, Kerim'e ona yaptıklarını anlattığında Kerim, bunların hiç yaşanmadıgını söyleyip Freya, için endişeleniyor gibiydi.

O zamanlar Freya, kendisinde bir sorun oldugunu düşünsede bir gün  Kerim 'i takip edip onu video kaydetmişti.

Bunu ona gösterdiğinde ise Kerim, çok şaşırmış kendi olduguna inanamamış, aceleyle arabasına atlamış uzaklara gitmişti, o günden sonra eve gelmez olmuştu.

Freya düşüncelerinde kaybolmuşken banyonun kapısını açan Nergis hanım içeriye girmiş ona bakıyordu.

FREYA VE İKİ KOCASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin