Nergis hanım, Freya 'yı yerden kaldırdı, koltuğa oturmasına yardım etti.
Freya : Nergis anne galiba benim yüzümden degil mi?
Ya ölürse Ker...
O...
Odur yani kocam.
Nergis : Süreyya, sen nasıl doktorsun böyle haber verilir mi?
Freya, hamile bir genç kadın.
Süreyya : Haklısınız fakat bende Odur 'u seviyorum.
Freya, Süreyya' nın ağzından çıkan " Bende Odur 'u seviyorum." kelimesi ile adeta yıkıldı.
Gerçekten kocasına mı aşıktı, Süreyya başından beri Kerim' degil Odur ' u seviyordu yani öyle demişti.
Freya, ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu.
Süreyya, kocasının ölebileceği söyledikten sonra neden onu sevdigini de eklemişti.
Freya, Süreyyaya baktı, gözünü bile kırpmadan neredeyse Nergis annesi ile aynı yaşta olan fakat kendisi gibi genç görünen bu kadında kocasını seviyordu.
Belki de kocasıyla çoktan bir birlikteliği vardı.
Freya 'nın üzüldüğünü fark eden Nergis hanım daha fazla dayanamadı.
Süreyyaya dogru yürüyüp ona tokat attı.
Nergis : Tamam, oglumda "Disosiyatif kimlik bozukluğu" var diyelim, onu bu yaşınla seviyorsun ona da tamam gerçekten ölüyor mu?
Süreyya elinde sıkıca tuttuğu notu açtıp okumaya başladı.
Süreyya : "Benim karanlığımı aydınlatan güneşim, Freyam sana itiraf edemedim, benim aslında evlendiğin adam olmadığımı, sevdigin adam gitti ardında beni bıraktı.
Üzgünüm ben Odur, seni ilk tanıyan, sana ilk aşık olan adam.
Kalabalıktaki yalnızlığımı ilk fark eden sendin.
12 yaşındaki Freya, bana elini ilk uzatanda sendin.
Fakat beni terk ettin, iyi bir çocuk degilsin dedin, sonunda bende senin için ben fark etmesemde Kerim 'i yarattım içinde Süreyya, dedi.
Fakat seni tekrar görünce Webtoon yayın evinde tekrar Odur, dogdu içimde, Freyam.
Çünkü seni çok sevmiştim.
"Disosiyatif kimlik bozukluğu" varmış, bende ne diye merak ediyorsan çogul kişilik bozukluğu, yani farklı kişilikler barındırıyordu kocan dediğin adam.
Yine üzgünüm Freyam, sana nasıl işgenceler ettim, bagladım, kırbaçladım, tokatladım hatta aldattım.
Bunları ben yaptım, beni yine terk etme diye.
Sen gidersen yine yalnız kalırım diye fakat ben seni yalnızlaştırdım, Freyam.
Kerim beni terk etti, sadece Odur var içinde üzgünüm, Freya seni sadece seni sevdim, seninle ilk tanıştığımız yerde sana veda ediyorum.
Elveda Freyam... "
Yazmış, kapıya bu notu bırakmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREYA VE İKİ KOCASI
Mistério / SuspenseFreya bir webtoon yazarıdır. Patronuna aşık olup evlenir fakat kocasının herkesten hatta eşinden bile sakladigi bir sirri vardir. Disosiyatif kimlik bozukluğu (çoğul kişilik bozukluğu) vardır. Kerim, iyi kalpli sevecen sadık bir koca iken Odur, Frey...