Helloooo bu benim ilk kurgum sevceğinizi umuyorum yazım yanlışları olabilir şimdiden özür diliyorum çok uzattım Hadi hikayeye geçelimmm
...
Sabah yine her zamanki gibi kalkmıştım elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı hazırlamaya başladım omlet yaptım ve hızlıca yiyip karargaha geçtiğim gibi albayın kuşu geldi.
"Komutanım albay sizi çağırıyor"
"Tamam"
Genelde kısa kısa konuşurdum zaten karargahtakilerde kadın olduğum için sürekli yargılıyor. Kapıyı çalıp içeri girdim.
"Tekmil ver asker"
"Kıdemli Üsteğmen Asena Öztürk İzmir EMREDİN KOMUTANIM"
"Zaten tahmin ediyorsundur tayinin çıktı Şırnak'a sınıra gidiyorsun timle vedalaş iki saate uçak biletin var çıkabilirsin"
"EMREDERSİNİZ" diyip çıktım. Evet albayında dediği gibi tahmin ediyordum. Timle vedalaşacağım ama beni zaten hiç sevmediler, neymiş kadınmışım kadınlar güçsüzlermiş.
Timle de vedalaşıp evimi boşalttım yoldaki taksiye binip havalimanına gittim uçağa daha yarım saat var.Birazcık uyumaktan zarar gelmez diyip uyudum iyiki alarm kurmuşum yoksa uçağı kaçıracaktım. Uçağa bindim eşyalarım el çantasına koymuştum yurtta büyüdüğüm için çok eşyam yoktu. İzmir'den Şırnak'a 4 saat biraz müzik birazda film derken geçti.
Evettt yeni bir başlangıç inşallah burda ki timim beni sever. Buraya yeni geldiğim için bir hafta iznim vardı o süreçte de ev falan bakarım.
...
1 Hafta SonraEvet bu bir haftada ev tuttum ev sahibim çok tatlı bir teyze onun oğlu da şehit olmuş. Şimdi ne mi yapıyorum karargaha gidiyorum elimde olmadan biraz heyecanlandım ama görevim gereği duygularımı gizlemekte iyiyimdir. Albayın kapısının önüne gelip kapıyı çaldım.
"Tekmil ver asker"
"Kıdemli Üsteğmen Asena Öztürk İzmir EMREDİN KOMUTANIM"
"Oturabilirsin" tabiki de canıma susamadığım için oturmadım.
"Bu bir emirdir asker otur!" oturup dinlemeye başladım.
"Timini merak ediyorsundur timinin adı Gece Timi başarılı bir tim senin de uyum sağlayacağını düşünüyorum şimdi çıkabilirsin"
"EMREDERSİNİZ" diyip çıktım. Yoldan geçen bir erden bahçede olduklarını öğrendim ve gittim, çardakta oturuyorlardı.
"Kıdemli Üsteğmen Asena Öztürk. Ben timinize yeni gelen üsteğmenim" Hep bir ağızdan hoşgeldin dediler. Yüzbaşı kumral kahverengi gözlü yakışıklı bir adamdı baya yakışıklı yok yok saçmalama Asena iyice kafayı yedin sen. Yüzbaşı:
"Hoşgeldin gel otur tanışalım. Ben küçük bir bahsedeyim onlar kendilerini tanıtır. Tim beş kişi seninle altı olduk. Başarılı bir timiz, timde aile gibiyizdir. Sırayla tanıtın kendinizi" dedi herkes sırayla tanıtmaya başladı.
"Üsteğmen Ateş Akkurt Mardin"
"Teğmen Burak Demir İstanbul"
"Teğmen Mert Korkmaz Ankara"
"Asteğmen Ali Sönmez Erzurum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
ActionKıdemli Üsteğmen Asena Öztürk. Her şeye rağmen pes etmeyip asker olmuş güçlü bir kadın. Yetimhane de büyümüş vatan ve bayrak her şeyi olmuş bir kadın.