Hellooo bölüm birazcık geç geldi özür dilerim ama atacak zaman bulamadım neyse çok konuşmayacağım oy ve yorum atmayı unutmayın
O zaman hadi
BÖLÜME GEÇELİMMM
...
Dışardan gelen bir kaç sesle uyandım ama tabii ki de onlara çaktırmadan dinlemeye başladım.
"Ya siz salak mısınız niye hemen bana haber vermiyorsunuz" dedi Kuzey işte şimdi sıçtım galiba.
Ne galibası bebeğim sen baya baya sıç-tın
Ya çok sağol iç sesciğim çünkü sen söylemesen fark etmiyordum
Sen yine ters tarafından kalmışsın bebeğim, hop iç ses kaçaaaarrrr
Sabır
"Hayır yani bir de neymiş rakı balık yapacakmışız" diye söylenmeye devam etti Kuzey.
"Komutanım haklısınız ama kaçacağı belliydi zaten" dedi Ateş, komşular yetişin yavrularım beni koruyor ben bu günleri de görecek miydim.
"Evet komutanım bende Ateş'e katılıyorum bu yüzden rakı balık yapabiliriz hem İsmet amcayada uğramıyoruz bu aralar özlemiştir bizi tontişimiz" dedi Mert, ne güzel konuşuyor o öyle. Bende daha fazla dinlemeden yeni uyanıyormuş gibi yerimde kıpırdandım ve gözlerimi açtım.
"Günaydınnn" nerden geliyorsa artık bu neşe.
"Hiiiiç gün aymadı bana Asena hanım, bir düşünün sizce neden" aha şimdiden sıçtık ama yani böylede olmaz ki yeni uyandım ben.
"Komutanım bence bir rakı balık yapalım her şey düzelir" lütfen bir şey deme lütfen bir şey deme.
"Tamam" oha tamam dedi, tamam demesine bayağı bir şaşırdım ama belli etmedim Kuzey de konuşmaya devam etti.
"Normalde tamam demezdim ama kaçacağını zaten tahmin ediyordum ayrıca gayet iyiydin yoksa benden çekeceğin vardı" işte bu be amacıma ulaştım.
"O zaman gidiyoruz artık komutandan izin alırsınız" bunu da Kuzey'e kitledik mi tamamdır.
"Tamam be ona da tamam siz gidin hazırlanın saat sekiz de orda olun Asena ben sana konum atarım"
"Tamamdır komutanım o zaman ben kaçar gidip hazırlanayım" diyip kaçarcasına çıktım odadan. Zaten saat altıydı eve git hazırlan sonra oraya git derken saat sekizi bulur.
Alaydan çıkıp arabama bindim. Zaten ev yakın olduğu için 15 dakikaya eve gelmiştim. Eve girdim elimi yüzümü yıkayıp duşa girdim. Hızlıca duşumu alıp dolabıma bir baktım sonbahar olduğu için ince şeyler giymemeye karar verdim. Altıma mavi geniş paça kot üstüme bej renginde dar üst giydim üstümede bir tane siyah deri ceket giydim fıstık gibi olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
ActionKıdemli Üsteğmen Asena Öztürk. Her şeye rağmen pes etmeyip asker olmuş güçlü bir kadın. Yetimhane de büyümüş vatan ve bayrak her şeyi olmuş bir kadın.