Hellooo yeni bölüm geldiii bu bölümü Kuzeyin ağzından okuycaz seveceğinizi umuyorum. Yazılı haftam olduğu için her gün bölüm gelmeyebilir sorry ama uzun bir süre bölüm atmayacaksam duyuru yaparım çok uzattım
O zaman hadiBÖLÜME GEÇELİMMMM
...
Kuzeyden
Off kafayı yiyicem gerçekten neden bizi kurtarmak için önümüze atlarsın ki daha geleli bir hafta olmadı o zaman ben niye bu kadar üzülüyorum kalbim sıkışıyor anlamıyorum.
"Mert durumu ne"
"Bilinci gitti yarası ağır çok fazla dayanamaz"
"KAHRETSİN" albaya bildirmem lazım yoksa imkansız dayanamayız mühimmat bitiyor.
"Telsiz"
"Buyrun komutanım" dedi ve verdi Mert.
"Geceden yuvaya"
"Yuva dinlemede"
"Tuzağa düştük bir ağır yaralımız var bilinci gitti,
mühimmatımız bitmek üzere acil destek ekip lazım""Destek ekip yolda helikopter iniş yapabilir mi?"
"Boş bir arazi rahatlıkla inebilir"
"Tamam helikopter yolda havada bekler destek ekipte 5 dakikada orda dayanın" dayanmamız lazım.
"Kimin kaç mermisi var"
"Benim 12" dedi Burak.
"Benim 13" dedi Ateş.
"Benim 10" dedi Ali.
"Benimde 16 var komutanım" dedi Mert.
"Tamam benim de 14 var dayanıcaz dayanmak zorundayız, destek ekip yolda geliyo helikopterde aynı şekilde yolda hadi aslanlarım göreyim sizi"
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"
"Mert Asena'nın mermilerini Ali'ye ver sende gel buraya daha yapabileceğin bir şey yok yarayı sık ve gel hadi"
"Emredersiniz komutanım" ve yine sıkmaya başladık. İnşallah Asena'ya bir şey olmaz olamaz daha yeni gelmişken bizi bırakıp gidemez.
"Gölge timinden gece timine"
"Gece timinden Yüzbaşı Kuzey Bayrak dinlemede"
"Ben gölge timinin komutanı Alparslan Çevik ne durumdasınız"
"Bir ağır yaralımız var, mühimmatımız bitti denecek kadar az"
"Biz geldik konumlanıyoruz ateş açıcaz bir kaç kişi yolladım size mermi vericek"
"Sağolun yüzbaşım"
"Her zaman yüzbaşım"
"Yeni mermilerinizi de aldığınıza göre bir atış dahi kaçsın istemiyorum bir kişi daha zarar görmeyecek anlaşıldı mı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
ActionKıdemli Üsteğmen Asena Öztürk. Her şeye rağmen pes etmeyip asker olmuş güçlü bir kadın. Yetimhane de büyümüş vatan ve bayrak her şeyi olmuş bir kadın.