0.5

232 13 9
                                    

Hellooo lütfen okuduktan sonra oy verin ve satır aralarına konuyla ilgili yorum atın çok az yorum geliyor siz oy veya yorum attıkça ben daha çok motive oluyorum ve bölümler daha hızlı geliyor neyse çok uzattım

O zaman hadi

BÖLÜME GEÇELİMMMM

...

Odaya vuran ışıkla gözümü açtım sabah olmuştu. Kuzey odada yok neredeki acaba neyse hazır yokken nasıl kaçıcam onun planlarınıo yapayım. Gece o uyurken çıksam uyanabilir ay en iyisi ben çayına ilaç atayım. Akşam çay aldırtırım sonra ağrım var diye hemşireyi çağırtırım o sırada da çayına ilaç atarım en iyisi. Ben düşünürken Kuzey de geldi

"Uyanmışsın, günaydın bende ikimize tost almaya gitmiştim" dedi ve tostu uzattı.

"Günaydın, teşekkür ederim"

Bak seni de düşünüyor işte tam senlik üzerine atlamak için neyi bekliyorsun acaba bebeğim?

Ya ben senden kurtulamıyor muyum?

Maalesef ama boşver onu şimdi sabahları sanki daha çekici oluyor baksana şu asalete be.

Bak iç ses çekici değil demiyorum ki ben ama o hem bizim komutanımız hem de askerim ben kimseyi sevemem sevmemeliyim ayrıca sevgisiz büyümüş biri nerden bilsin sevgiyi.

Haklısın ama nerden bilebilirsin ki belki sana kimsenin vermediği sevgiyi o verir, evet askersin ama sende insansın.

Gerekirse insan bile olmam askerim ben ve evet bilemem, şu an bu konuları da konuşmak istemiyorum kaçma planları yapıcam ben daha ayrıca tost yiyorum iç ses lütfen siktir olup gider misin?

Hay hay bebeğim.

İç sesten kurtulduğuna göre bu şaheseri yiyebilirim. Kuzey de nerden alıcağını biliyor çok iyi, acıkmışım.

"Baya acıkmışsın Asena" dedi galiba yemek yerken kendimden geçiyorum.

"Ne yalan söyliyeyim çok acıkmışım Kuzey" aklıma efsane bir fikir geldi acaba kitap okuyor mudur? Test etmeliyim.

"Teşekkür ederim" bakalım ne diyecek.

"Teşekkür mü edersin" oha kitap okuyormuş yuh şu an yükselmedim değil.

"Oha kitap okuyor musun?" tabi okuyor okumasa nerden bilcek ne kadar salağım ya.

"Evet okuyorum hatta çok severim kitaplığım bile var" ayyy çok iyi lan kitap okuyan erkek de nadiren bulunur neyse ama bu beni ilgilendirmez.

"Bende bayılırım, neyse diğerleri napıyor?"

"Onlar da ne yapsınlar her zamanki şeyler memonun yerini arıyorlardı en son" o memoyu bi bulayım neler neler yapıcam ona.

"He iyi, kaçıcak yer arasın o şerefsiz"

"Neyse ya boşver sonra konuşuruz o işi" haklı şu an hiç o şerefsizle aklımı meşgul edemem.

"Haklısın neyse çocuklara söyleyeyim gelsinler olur mu?" özledim eşşek sıpalarını ya.

"Olur söyle gelsinler" dediği gibi telefonu mu aldım ve WhatsApp'a girdim.

En sevdiğim çaylağım

ASENA: Lan oğlum bizimkilere söyle gelsinler he Ateşe de söyle yengemi de alsın tanışalım

ALİ: Tamam abla ben söylüyorum

"Ali'ye söyledim bizimkileri ve yengemi alıp gelecekler"

"Tamam güzel" dedi ve yakında yengem olucak hemşire Ahu girdi.

ASENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin