Eveeet yeni bölüm geldi yine söylüyorum yazım yanlışları olabilir sorry okuduktan sonra oy ve yorum atarsanız sevinirim
O zaman hadiBÖLÜME GEÇELİMM
...
Alarmın sesiyle uyandım yorucu bir gün beni bekliyordu inşallah çok fazla yormaz bizim yakışıklı komutanımız benim bu iç sesimi susturmam lazım sadece work work work aşka yer yok kızım senin hayatında ayrıca o senin komutanın.
Yüzümü yıkadım hafif bir şeyler atıştırıp içtimaya geç kalmamak için hızlıca evde çıktım. Arabam bugün akşam geleceği için mecbur yürüyeceğim off. Zaten çok oyalandım saat 05.45 geç kalıcam. Koşarak karargaha girdim iki dakika kala yetişmiştim.
Bizimkilere de selam verip hemen yerime geçtim çünkü komutan buraya geliyordu ve baya sert ve karizmatikti.
"Nasılsın asker"
"SAĞOL"
"Rahatta dinleyebilirsin asker" rahata geçtik ve dinlemeye başladık.
"Şimdi 120 koşu 50 şınav 50 mekik 50 de barfiks bugün parkur yok duruma göre yakın dövüş çalışması yapabiliriz" herkes rütbesine göre sıraya geçti bende Kuzey'in yanına geçtim.
İçimden söve söve koşu en sonunda bitti
"Asker şınav başla" şınav pozisyonuna geçtik ve çekmeye başladık. Yarısına gelince Kuzey komutanım kalkıp üstümüze basmaya başladı.
"Kaç oldu asker"
"Sıfır komutanım" tabi ben bunları derken üzerime hayvan gibi de bastırıyordu. Öyle böyle derken şınavda bitti.
"Asker mekik başla" dediği gibi mekik pozisyonu aldık.Kuzey bey yine yarısında kalkıp herkese sormaya başladı.
"Kaç oldu asker"
"Sıfır komutanım" en sonunda mekik de bitti.
"Asker barfiks başla" bu sefer de barfiks çekmeye başladık. İlk defa yarısında bırakmadı şaşırmadım değil. Sonunda bu da bitti ama kahvaltıyı kaçırmıştık.
"Çok sıkıcı yaa keşke şöyle bi güzel görev olsa" dedi Mert.
"Açma oğlum şu şom ağzını ya yine görev gelicek" dedi Burak.Kuzey komutanın telefonu çalınca herkes sustu.
"Yüzbaşı Kuzey Bayrak Adana"
"Emredersiniz komutanım" diyip kapattı, herkes ne diyeceğini bekliyordu.
"Görev var komutan harekat odasına bekliyor"
"Ben sana o şom ağzını açma dememiş miydim yine yaptın yapacağını" diye söylene söylene gitti bizde napalım Burak'ın peşinden gittik.
Albayın odasına girince tekmil verip emri üzerine oturduk ve albay konuşmaya başladı.
"Bildiğiniz gibi görev var" diyip nerden bakarsan bak terorist olduğunu anlayacağın bir adamın fotoğrafını gösterdi.
"Bu gördüğünüz teroristin adı Mehmet oralarda memo diye geçiyo, şuna onların başında sağ bir şekilde getirmeniz gerek vakit yok hadi gidin hazırlanın" hep bir ağızdan
"Emredersiniz komutanım" diyip çıktık ve mühimmat odasına girdik. Herkes normal bir şekilde silahlarını alırken Ateş bir yerlerine bıçak sokuyordu, anlamsız bakışlarım devam ederken beni gören Mert neye baktığımı anlamış olucak ki ben sormadan sorumu cevapladı
"Komutanım bizim Ateş öyle hazırlıklıdır en sevdiğinde bıçaklar"
"Yani iyi hoş da bu kadar bıçak mı alınır kaç tane aldın Ateş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
ActionKıdemli Üsteğmen Asena Öztürk. Her şeye rağmen pes etmeyip asker olmuş güçlü bir kadın. Yetimhane de büyümüş vatan ve bayrak her şeyi olmuş bir kadın.