Öpüşmeye devam ederken hızlı adımlarla odaya gidiyorduk.Geldiğimizde beni yatağa bırakıb ardından üstüme çıkıp boynumu emmeye ve kendine ait izler bırakmaya başlamışdı.Tişörtümü sonraysa altımdakı pantalonumuda hızlı bir şekilde çıkarmışdı.Ardından gülmüş ve kendide üstündekileri çıkarmaya başlamışdı.Öpücüğü durdurmuyordu ve dilini içeri sokmaya çalışıyordu amma ona izin vermedim,dudaklarımı ısırmışdı inlememle dilini içeri sokarak ağızımı araşdırıyordu.Omuzlarımdan başlayarak belime inen elleri vücudumu keşfetmeye başlamışdı bile.İnlemesi tüylerimi diken diken ediyordu ikimizde ağır ağır nefes alıyorduk ona karşı koyamamışdım,öpücükleri sert ve tutkulu hale geldiğinde kollarımı onun beline doladım.Derin öpücükleri çeneme kadar iniyordu,nefes almak için kısa bir süreliğine olsada ayrılmışdık.Yeonjun kızarmış yüzüme odaklanmışdı onunda benden farkı yoktu,dudakları şişmiş pembelikten kırmızıya dönmüşdü siyah saçları dağılmış ve gözleri açlıkla bana bakıyordu.Dudaklarımızı tekrardan birleşdirmişdi.Kendimi tamamiyle ana bırakmışdım,ellerimi saçlarına dolayarak çekişdirmeye başladım.Dilinide kullanarak üst dudağımı emerken bende alt dudağıyla ilgileniyordum.Dudaklarımı yalamışdı,artık ne kadar ireliye gide bileceğimizi düşünemiyordum bile.Dudaklarımı ısırıp derisin soyuyordu resmen,soğuk elleri ince belimle temas ediyordu.Öpüşmemize son verip şimdiyse ben onun boynuna yönelmişdim.Karşımdakı devesalığı yalayıp ısırmamak olmazdı."Siktir,çok iyisin"zevk aldığı her halinden beliydi.Dilimide kullanarak ona derin zevkler yaşatıyordum.Yeniden dudaklarımız arasındakı mesafeni kapatmışdı.Herşey hızlı amma acelesizce irerliyordu sadece sevişiyorduk daha irelisi gelmemişdi.Nefesiz kalasıya kadar öpüşüyorduk,dilimi emerek gel git yapıyordu,şu anda ne kadar zevk aldığımı biliyordu bana bunu yaşatıyordu.İslaklığın verdiği hazla şu an sadece dillerimizle oynuyorduk.O kadar sert emiyorduki yerinden koparacak gibiydi.Erkeğliğinin erkekliğime teması beni dahada delirtiyordu.Ani davranıp boxserimi çıkarmışdı sonraysa eğilip göğüslerimi yalayarak uçlarını emmeğe başlamışdı,ısırmasıyla altında acıyla kıvranmışdım.Bakışlarını bana doğru yöneltmişdi şu anda herşey konturolden çıkmış bir durumdayken benden izin alması tuhafıma gitmişdi."Yapa bilirsin"kısık sesle söylemişdim.Eğilip dudaklarıma seslice bir öpücük bıraktıktan sonra içime girmişdi hemen.Bu ani haraketle yüksek sesli olmayacak inilti bırakmışdım kulaklarında.Can yakıcı bir zevkdi bende kendimi ona itiyordum.Dahada derinlerimde bir arzu vardı.Sırtındakı tırnak izleri acı verici amma hatırladıkca zevk veren izler olarak kalacaktı.Gel gitleri dahada hızlanmışdı.İçerde inleme ve vücudumuzun çarpışmasından çıkan seslerden başka ses yoktu.Canım çok acıyordu dudağına yapışıp sömürmeğe başladım,dudaklarımızın arasından çıkan iniltilerle sıcak nefesimiz yüzümüze temas ediyordu.Dudaklarımı ayırıp kafamı Yeonjunun boynuna gömüşdüm,oldukca hızlıydı.Şu anda çok sertdi titreyen ellerimle saçlarını çekişdiriyordum.Yeonjun ellerimi saçlarının tutuşundan kurtarmışdı.Ellerini ellerime kenetleyerek yatağa bastırmışdı.Acıdan dudağımı ısırımışdım kalçalarım titriyordu.Kenetlediği ellerini ellerimden ayırıp belimden kalçama doğru sıkıca çekişdirerek kendine bastırmışdı.Hem acı hem zevk karşısında beni mahvediyordu.Sona yaklaşdığımız için sesimin yüksekliyi nedeniyle dudaklarımı sıkıca boynuna bastırdım.Yeonjun geldiğini hiss ederk içimden çıkıp ıslak bedenini bedenimin üzerine yaymışdı.Oda sadece titreyen nefesler ile doluydu.Yorğunluktan gözlerimi kapamışdım şuan anlık enerjim bitmiş gibiydi.Dudağımda hissetiğim baskıyla gözlerimi araladım.Beni rahatlatmak adına dudaklarıma ıslak öpücüker bırakıyordu.Öpüşmeyi kesib alnını benimkine yasladı.Sıcak nefesi yüzüme temas ediyordu."Taehyun"dedi alnını yasladığı alnımdan çekerek yeniden yüzüme eğmişdi."İyi hissediyormusun"
"hmm"dedim dudaklarımı aralamadan."Eminmisin"
"Lütfen uyuyalım"dedim.Üzerimden kalkıp yanıma uzanmış beni kendine doğru çevirerek gösüne yatmamı sağlamışdı.Şu anlık sadece huzurlu bir şekilde uyku çekmeye ihtiyacım vardı.İlk kez taejun smutu okuduğunuzu biliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance | taejun
RomanceHer gün yattığım biriyle ciddi bir ilişki içinde olmayı düşünebilir miyim sence?