A new day')❓️

90 5 5
                                    


"Neden sustun Soobin? Neden konuşmuyorsun?"

"Taehyun iyi değilsin bunu sonra konuşuruz"

"Ben iyiyim, beni aydınlatmanı istiyorum. Yeonjun nerde?"

"İki gündür uyuyorsun ama erkek arkadaşın seninle hiç ilgilenmedi" Seonghwa konuştu.

"Doktor çok fazla kişi olmamasını söyledi" Soobin, Seonghwa'ya dışarı çıkmasını işaret etti.

"Soobin"

"Taehyun, nereden başlamam daha kolay olur bilmiyorum" Soobin'i konuşmadan dinledim.

"O gün...silah Yeonjun'un elinde patladı" Duyduklarım beni perişan ederken Soobin konuşmaktan kaçındı. Yeonjun'un şu anda nasıl bir psikoloji içinde olduğu düşüncesi beni tedirgin ediyordu. Bu yüzden mi bana gelmiyordu, sırf pişmanlıktan mı? Neden ikimiz de bu kadar zor durumdaydık? Her ne kadar işlerin iyi gitmesini sağlamaya çalışsak da her şey ters gidiyordu.

"Taehyun iyi misin sessiz kalma"

"Soobin, lütfen bana Yeonjun'un nerede olduğunu bildiğini söyle"

"Polis Yeonjun'u tutukladı ama endişelenme, senden bir açıklama alana kadar amcası Yeonjun'u gözaltından kurtarmak için para ödedi. Yeonjun bunu istemesede"

"Nasıl yani?"

"Yeonjun iyi değildi, onu ilk defa böyle görüyordum"

"Onunla konuşmam lazım Soobin" Kalkmak için ayağa kalktığım sırada Soobin bunu yapmamı engelledi.

"Taehyun iyileştirmen lazım, şimdi değil"

"Hayır, onunla konuşmalıyım, kendisini suçlamasını engellemeliyim Soobin"

"Tamam, seni onunla konuşturacağım Taehyun, ama o şu anda iyi değilsin, daha yeni kendine geldin. Doktorla konuşacağım. Yeonjun zaten burada"

"Burada?"

"Evet, her zaman benimle konuşuyor, nasıl olduğunu soruyor. İyi olduğundan emin olmak için hastanenin dışında bekliyor" Bu yüzden mi onu suçlamalıyım?
Bana bu kadar değer veriyor ve seviyorken.

"Tamam Soobin" başımı okşadı ve yatmamı sağladı.

"Peki beni ne kadar korkuttun, bunu hiç konuşmadık?"

"Soobin, senden kurtulmak o kadar kolay değil" güldü.

"Sanırım artık beni sevmiyorsun"

"İnsan ailesine değer verirken bunu düşünmek benim için ne kadar mantıklı?"

"Tamam, kendini kanıtlama, bunu zaten biliyorum" güldüm.

"Şimdi dinlen, yakında döneceğim"

"Tamam"

"Soobin ayrılır ayrılmaz bir hemşire içeri girdi "İnsanları sevdiklerinden uzaklaştırmak hayat için o kadar kolay ki şu anda hayatta olmayabilirim. Onu kaybetme korkusu, hiç bu kadar korkmamıştım. Bazı şeyler bu kadar zorken ölüm bu kadar kolay olmamalı.

...

Soobin ve ben ,hastane önlüğüm ve kolumda serumla hastane bahçesine doğru yürüyorduk. Dışarısı güneşliydi ve bu beni tuhaf hissettiriyordu. Sanki ilk kez doğmuştum ve her şey eskisi gibi değil de daha iyi olacakmış gibi.Biraz daha yürüdük, Yeonjun'u görebiliyordum. Soobin'e gitmesini işaret ettim. Yalnız gitmek istedim.

"Dikkat ol"

"Tamam" sessizce biraz daha yaklaştım.

"Sevgilim" sesimi duyunca bana döndü. Kaşlarımı çatmadım, sadece gülümsedim. Kötü görünüyordu, onu daha fazla üzmek istemedim. İfadesini dikkatle izledim ama bilmiyorum, bu ifade hiç tanıdık değildi. Onun önüne adım attım. Kolumdaki seruma kadar ne giydiğimi inceledi. Onun bakışları ve bunu örtbas etme çabaları kalbimde bir yer edindi. Terkar arkasını döndü. Ellerimi beline dolayarak ona sarıldım. Sebebi olduğu acıyı görmezden gelmemi istemesiydi.

"Yakın olmak istediğin kişiye uzaktan bakmak zor değil mi?" Ellerimi kalbinin üzerine koydum.

"Şu anda yanımda olmanı çok isterdim ama değilsin" Ellerimi okşayan parmaklar bana senin yanımda olduğunu ve ne kadar şanslı olduğumu bildiğimi söylüyordu.

"Özür dilerim, birbirimizi kırmadan ilerlemek istedim"

"Ne olduğunu unut, yarının farklı olmasını istiyorum" Saçlarının kokusunu derinden hissedebilmek için sırtına biraz daha yaslandım. Bu çok huzurlu hissettirdi. Döndü ve önümde durdu, ellerimi ona doladığım belinden kurtardı. Gözlerimi kırpmadan onu izledim.

"Gözlerin hala eskisi gibi görünüyor" sonunda sessizliğini bozdu.

"Çünkü senin için ve aşkımız için hiçbir şey değişmedi. Ben senin için de kendim için de aynıyım" Yanaklarımı avucunun içine alıp okşadı.

"Seni üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum"gözleri dolmaya başlamıştı.

"Yolun sonuna geldiysem, gözümü kırpmadan senin gelişini bekleyeceğim. Beklediğime değdiğini hissediyorum, artık ikimiz için de her şey güzel olacak" Elini alıp kalbime bastırdım.

"İkimiz, sen ve ben. Birlikteliğimiz, uyumumuz,bunun aksini kimse söyleyemez" İfadesizliği bir anda değişti. Yaklaştı ve dudaklarını alnıma bastırdı. Sevdiğiniz kişinin sizi sevdiğini en samimi duygularla hissetmek bu kadar gerçek olamaz.

"Artık sevgilim olmanı istemiyorum, artık seninle daha çok gitmek istiyorum"

"Sana yakın olmaya ihtiyacım var, sadece kalp atışının sesini duymak istiyorum" Bana sarıldı ama nazikçe, incitmeden. Öyle bir sarılıştı ki ruhunu içimde hissettim.

"Mutluluğun aşkımızla birleştiği, üzüntülerin bize ulaşamadığı, aşkın bize en güzel şeklini verdiği güzel bir güne merhaba diyelim mi sevgilim?"






diğer bölüm smut ')

Distance | taejunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin