Ellerimi çözeceğini düşünmüştüm ama onun yerine ellerini belime dolayıp arkamdan sarıldı.
"Güzelim, çok kötüyüm değil mi?" Her ne kadar beni bırakması için baskı yapsam da bunu durduramadım.
"Rahat bırak beni, senin benimle sorunun ne?"
"Seninle hiçbir sorunum yok, bu yüzden kötü olduğumu söyledim"
"Jiwoong, ne yapmaya çalışıyorsun, bu senin için iyi olmayacak"
"Bu benim için her şeyin başlangıcı" Ne demek istediğine ve beni neden tuttuğuna dair hiçbir fikrim yoktu.
"Bunun nedeni seninle birlikte olmamam mı?" Ellerini belimden alıp karşımda durdu. Parmak uçlarını dudaklarımın kenarında gezdirdi.
"Belki istediğimi elde ettiğimde sana da sahip olabilirim. Ne düşünüyorsun?" Eliyle çenemi tutup kendine yaklaştırdı. Eğer ellerim gevşek olsaydı muhtemelen onu öldüresiye dövebilirdim. Her iki yanımdan beni tutan adamlar sinirlendiğimi anlayınca kolumdaki baskıyı daha da sıkılaştırdılar.
"Yeonjun, sözde kuzenim. Bu yüzden buradasın ve belki onun yüzünden ölebilirsin"
"Ne saçmalığından bahsediyorsun, neden Yeonjun'u konuya dahil ediyorsun?"
"Şu anda burada olmanın tek nedeni o"
"Benimle açık konuş" Bir adım geri attı ve sırıttı.
"İki kuzen arasındaki küçük bir sorun ama içim rahat etmiyor. Karşı taraf mutluysa ben bir adım geride kalamam" Hâlâ hiçbir şey anlamadığım için çığlık atıyormuş gibi ona odaklandım.
"Yeonjun'un değer verdiği şeyleri almalı ya da yok etmeliyim"
"Yeonjun ne yaptı, neden ona karşı bu hisleri besliyorsun?"
"Şimdi çok fazla konuşuyorsun ve başımı döndürüyorsun canım"
"Nereye gidiyorsun? Beni bu pislikten yalnız bırak. Sana söylüyorum Jiwoong, buna pişman olacaksın" Korumalarla birlikte odadan çıktı. Şimdi ne yapacaktım? Benim telefonumu da aldı. Ellerim bağlı bir odadaydım. Etrafıma bakmaya başladım. Pencereye doğru yürüdüm, burası onun eviydi. Buraya ilk gelişim değildi. O gün yanına geldim ve yaralarına merhem sürdüm. Pişmanım. Eğer bunun olacağını bilseydim o gün Yeonjun'u geride bırakmazdım. Buradan nasıl çıkacağımı düşünmeliydim.
...
"Bunu yaptığında eline ne geçecek?"
"Jiwoong'un başının belaya girmesini istemiyorum"
"Nenen, sen onun sadece koruması değil misin, neden bunu düşünüyorsun?"
"Bak, buradan çıkmak ister misin, o zaman beni dinle, Jiwoon yakında evden ayrılacak, sadece korumalar olacak. Bir şekilde dikkatlerini dağıtmaya çalışacağım"
"Jiwoong'un başının belaya girmediğinden bahsetmişken, senin başın belaya girmez mi?" Karşımda duran korumacı da benim gibi yatağa oturdu.
"Buradan çıktığınızda kimseye hiçbir şey söylemeyin"
"Neden bunu yapmamı istiyorsun?"
"Jiwoong'un neyi yanlış yaptığını görebiliyorum"
"Peki bunu neden yaptığını biliyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance | taejun
RomanceHer gün yattığım biriyle ciddi bir ilişki içinde olmayı düşünebilir miyim sence?