YJ
Bugün olanları Soobin'le konuşmuştum.Saat geçti ama Taehyun benden ayrıldıktan sonra evine dönmedi. Kaç saatdir evini izlediğimi bilmiyorum.Jiwoong'a güvenmedim,belki de bu gece onunla birlikte olmak için bir plan yapmıştır.Kendime bunu kaç kez sordum bilmiyorum.Şu düştüğüm duruma bak,onun için endişeleniyordum.Choi Yeonjun,bu gerçekten ben miyim? Taehyun benim için hiçbir şey ifade etmiyordu amma ben zaten kendi memnuniyetim için onunla yattım,Jiwoong'un bunu yapmayacağını kim bilebilir.Memnuniyet,bunu gerçekten memnuniyet için yaptım.Bu durum arkadaşlıktan öte bir şeydi.Ona defalarca yatak arkadaşı olmayı teklif bile ettim. Bugünlerde Taehyun'u ne zaman görsem, sanki onunla yatarak ona sahip olmuşum gibi,başka biriyle kurabileceği her türlü teması kıskanıyor ve gergin hissediyordum.Buna aşk mı demeliyim bilmiyorum çünkü nasıl bir şey olduğu ya da nasıl bir hiss olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.Sadece onun içimde var olmamasını istedim.Sabah olanlardan dolayı bana kızmıştı.Bunun olma ihtimalini düşünerek zaten aramalarıma cevap vermeyeceğini biliyordum.Sinirli olmasının yanı sıra bunu hep yapardı. Onunla konuşmak için Soobini aradım. Soobin'in aramalarına cevap vereceğinden emindim.Bana onunla konuşup nerede olduğunu söylemişti.Endişelendiği için kendi başına gitmek istedi ama onu durdurdum.Nerede o şimdi? Neden eve gelmediğini bilmek istiyordum.
Soobin'nin söylediği konuma geldim.Arabadan indiğimde karşımdaki apartmana baktım,yanında ise küçük bir market amma kapalıydı.Soobin burada olduğunu söyledi amma nereye bakmalıydım bilmiyorum.Etrafıma göz gezdirdim,mezarlığ olduğunu farkettim.Onun burada olması ne kadar mantıklıydı bilmiyorum ama yine de şansımı denemek için oraya yaklaştım.Mezarlığın tamamı tek bir aydınlatma nedeniyle biraz aydınlıktı. Girişte durdum ve etrafı incelemeye başladım.Birkaç adım daha attım.Mezar taşlarının arkasında zar zor seçebildiğim kişiyi gördüm.Eğer bu kişi Taehyun ise neden burdaydı?Seslenmek için yaklaştım.
"Taehyun"cevap gelmeyince dahada adımlamaya başladım.Buraya kadar geldiğim için daha yakından bakmam gerekiyordu.İçtiğini ve etrafta kalma olasılığını düşünüyorum. Taehyun'du,ağaca yaslanmış oturuyordu. Şu anda içki içtiğini kabullenmiştim.Ona yaklaştım ama fark etmedi.Elimi omzuna koyduğumda korkmuş olmalı,bu yüzden hızla geri çekildi.
"Bu manzara karşısında korkulacak başka bir şey olmadığını düşünüyorum.Neden buradasın?"konuşmamla tepki vermeden orada durdu.Cevap alamayınca kolundan tuttum ve onu ayağa kaldırdım.
Bu sırada yanında yerde duran şişeyi gördüm.Kolunu kurtarıp tekrar yere oturdu."Delirmişsin,kendimi zorlamamı istiyorsun"tekrar kolunu tuttum,o da gitmemek için kolunu çekiştiriyordu.Bir süre etrafıma baktım.Her yer karanlık, sadece gözümüzle kesişen mezar taşları ve resimler vardı.
"Onlarla kalmak istiyorum"konuşmasıyla odak noktamı Taehyun'a çevirdim.İkimizden başka kimse yokken ne dedi?
"Kalk hadi"oturduğu yerden bana doğru döndü. Birbirimize odaklandığımız için artık ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözlerinin olduğunu fark ettim.Onu ilk kez böyle görüyordum.Karşımda duran kişi her zaman iddia ettiği gibi benimle sözlü bir kavgaya giren biri değildi.Bu kesinlikle Jiwoong'la ilgiliydi,bundan eminim birşey yapmış olmalı.Karşımda duran zayıf bedene sarılmak istedim.Gururm,bu benim en iyi alanımdı.Bu yüzden yapamadım.Bir şey söyleyecekken onu bırakmadan hızla kollarıma aldım.
"Kalmak istiyorum,bırak"kollarımdan kurtulmak için mücadeleye başladı.
"Beni kendin zorladın,şimdi rahat dur"mücadelesi işe yaramayınca kendini bıraktı.Mezarlıktan çıktık.Bura beni bunalttmıştı.Taehyun'u ön koltuğa oturtdum,ben de direksiyon arkasına geçtim.Neredeyse on beş dakikadır yoldaydık.Uyuduğun düşünmüştüm amma hala oyaktı,bunu burnunu çektiğinde fark ettim amma eve varana kadar uyumuşdu en sonunda.Onu kucağımda taşıyarak odaya kadar götürdüm,benim evimdeydik.Kendi odama götürüp yatağıma yatırtdım,hemen ardından Soobini arayıp konuşmuşdum.
bir sonraki bolum +
oy bîrakmayı unutmayın opuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance | taejun
RomanceHer gün yattığım biriyle ciddi bir ilişki içinde olmayı düşünebilir miyim sence?