🇹🇷3🇹🇷

2.3K 80 13
                                    

Cihan Bozalp

Biyolojik babam

Ben bunu ekibe söylemin şimdi dizi falan çekmeye çalışırlar falan hiç uğraşamam.

Amaaan ne diyom ben yaa gitti kafam heralde

Elimde babamın elini hissettiğimde kafamın yere eğik olduğunu fark ettim ve hemen kaldırdım bana kafamı eğmek yakışmadı.

Geldiğimden beri asla incelemediğim o biyolojik ailemi inceledim gözlerim ve burnum biyolojik anneme benziyordu ama onun haricinde tamamen biyolojik babama benziyordum ve ben bunu faha yeni fark ediyordum.

" Ee ben ne yapıcam şimdi ya " diyen benimle karışan kıza baktım sesini neden inceltmeye çalışıyor anlamadım ama hiç güzel bir ton olmadığı kesin.

"Seni yurt dışına göndeririz her ayda gerekli miktarda para yollarız " dedi adam ay yani biyolojik babam yani Cihan bey amaaan şuan beynim İstanbul trafiğine çıkmış gibi gidip bütün dosya departmanını temizlesem bu kadaar beynim yanmaz be

Ayrıca adam kızını öyle löp diye nasıl yurt dışına gönderiyor, bu adamı hiç gözüm tutmadı.

O değilde bem asıl olayın farkında değilim sanırım karışmışım lan hayatım yalanmış ve ben bunu 26 yaşında öğreniyorum neyse tamam bunu şuan düşünmicem eve gidince istediğim kadar düşünebilirim ama burada olmaz

" Aaa tamam bana uyar ama güzel bir yer olsun öyle kötü yerlerde duramam" dedi kız bence bu ailede bir problem var çünkü hepsinin kafa ellialtı olmuş. Kız mantak baba katil anne drama queen ve sonradan fark ettiğim üzere doktor abim oluyor oda bipolar sanırım geldiğimden beri her türlü duygu değişimini yaşadı valla.

Artık bu ortamda durmak istemediğim için için babama döndüm oda beni anlamış gibi ayaklandı e tabi onunla birlikte bende ayaklandım tam o sırada karşımdaki kadında ayaklandı ve karşıma geldi.

"Şey biliyorum 26 yıl çok uzun bir zaman ama en azından büyütmesemde dokuz ay karnımda taşıdığım kızımı tanımak isterim numaranı versende seni bir akşam yemeğe çağırsak."dedi büyük bir umutla aslında ben hiç düzenimi bozmak istemiyordum ve tam bunu söylicekken canım babam sağolsun olaya el attı.

"Tabikide bu sizin en doğal hakkınız" dedi bende el mecburi numaramı verdim ve oradan çıktık.

Arabaya bindiğimiz anda babama dönüp

"Baba senin benim hayatıma garezin mi var niye veriyorsun kadına numarayı "

"Deva'm sen her ne kadar istemesende o senin annen ve seni dokuz ay karnında taşıdı en azından seni tanımaya hakkı var hem bence o yaralı bir anne " dedi

"Yaralı derken"

" Orada gördüğün kız adı berfu birçok kez hapse düşmüş ama bir sekilde sabıkasını sildirerek çıkmış o yüzden sabıkalı görünmüyor sıraç ' tan araştırmasını istedim ama sonuç pek iç açıcı değil "

" Baba lafi dolandırmasana"

"Kızın bulaşmadığı pislik kalmamış büyük bir çeteye girdiğini düşünüyoruz geçenlerde o çete yakalanmış ve uyuşturucudan adam kaçakçılığına kadar herşey var çete yakalanmış ama kızı almamışlar kızda kullanıcı imiş sanırım çete yakalanınca kullanamamış e tâbi delirmiş kız annesine şiddet uyguladığını düşünüyoruz tabi başka birçok şey daha "

Konuşamıyorum şuan baya baya kitlendim ya nasıl bu kadar iğrenç olabilir ki demek o adamla doktor bu yüzden bana öyle bakıyordu benimde onlara zarar vereceğimi düşündüler

Deva çisel / gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin