Ben lunaparka bakmayı sürdürürken bir anda kolumun çekilmesi ile dengemi zar zor kurdum ve beni sürüklemeye devam eden kişiye baktım. Bu kişi Barış' tı.
Onlar hayatıma girdiğinden beri Bahar hanım hariç bana hiç ön yargı ile yaklaşmayan tek kişiydi.
Belki ön yargı besliyordu ama diğerleri gibi saçma triplerle bunu bana yansıtmak yerine beni gözlemlemeyi tercih etmişti.
Yani sanırım
Bu nedenle ona karşı bende yumuşak davranacaktım.
Beni bir yere çekiştirdi ve onun önüne geldiğimizde ne olduğunu anlamam uzun sürmedi
Gondol.
Yanımıza gelen Polat elindeki baya fazla görünen jetonlardan birer tane verdi Barış aldığı jetonlarla beni çekiştirmeye devam etti ve gondolun en tepesine sürükledi beni.
Daha önce hiç bitmemiştim faket koruyacağım dan emindim çünkü benim gördüğüm eğitimler hiç normal değildi.
Hemen önümüze oturan Aras, Yiğit ve yanımızda duran Enes hariç kimse binmemişti aşağıya baktığımda hepsinin burayı izlediğini gördüm.
Neden binmediler ki.
O sıra Aslanın gondol görevlisi ile konuştuğunu gördüm. Ağzını okumayı deneyince hız ile ilgili şeyler söylediğini anlayınca jeton düştü.
" Gondolu hızlandıracak" diyerek iç sesimi dışarıya vurdum.
" Ne " diyerek bana sordu barış garibim hiçbir şeyden haberi yok
" Gondolu hızlandıracaklar o yüzden çoğu binmedi " dedim tekrar ben korkmuyordum ama diğerlerini bilemem.
"Hayır ya" dedi barış ve aşağıya doğru bağırdı.
"ABİ SAKIN HIZLANDIRMA SEN GELME ONLARIN LAFINA" dedi ama adam onu dinlemeden büyük bir sırıtışla gondolu çalıştırdı tabi Barış'ın bağırması ile olayı anlamayan diğerleride homurdanmaya başladı.
Gondol gittikçe hızlanmaya başladıkça bizden başka binenlerin çığlıkları yükseldi bizimkilerde bağırmaya başlayınca kulaklarımın tıklandığını hissettim.
"KAYIYORUM TUTUN BENİ ÖLMEK İÇİN ÇOK GENCİM"diye bağıran Enes'in sesi kulaklarıma dolduğunda kahkaha attım.
Onların aksine ben rüzgarı şiddetli bir şekilde hissetmekten oldukça zevk almış ve kollarımı iki kenara açmıştım.
Ben kollarımı açtığım gibi yanımdaki Barış gözlerini kacaman açarak üstüme kapandı.
"YA SEN DELİMİSİM UÇACAKSIN ŞİMDİ" diyerek bildiğin beni koala gibi sardı tâbi bu hareketiyle zaten kahkaha atan ben dahada büyük kahkaha atmaya başlamış ve kendimi durduramaz hale gelmiştim.
Nihayet gondol durduğunda diğerleri koştur koştur aşağıya inmiş ama ben gülmekten hareket edememiştim Barış'ın sayesinde inmeyi başardığım da hala yüzümde aptal bir sırıtış vardı.
Bizi bekleyenlerin yanına gittiğimizde Furkan bize dönerek.
" Yukarıda ne oldu öyle bir baktım Barış senin üstünde." diye sordu.
Barışa döndüğümde bana kızgın bakıyordu ama tatlı bir kızgınlıktı.
"Yok birşey abi " diyerek bana bakmaya devam etti.
Bizim bakışmamızı bölen kişi ise Polat oldu.
"Her neyse siz gidin başka oyuncaklara binin bizim Deva ile işimiz var."diyerek beni kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
ChickLitçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...