🇹🇷13🇹🇷

1.7K 72 15
                                    

Ne işleri vardı bunların burada

Karşımda ayağa kalkmış bana selam veren ekibimle kısa çaplı bir şok geçirmiştim.

" Ne işiniz var sizin burada" dedim düşüncelerimi susturamayarak.

"Seni yalnız bırakmayalım dedik kraliçem" dedi Doruk içine kaçmış bir sesle.

"Karargahı boş mu bıraktınız?" dedim sinirli bir sesle.

Bunun üzerine herkes sustu ve Ateş'e baktı anlaşılan günah keçisi o seçilmişti.

Ateş herkesin ona baktığını fark edince oflayarak bana döndü.

"Uzun zamandır izin kullanmadık ve bir izinin iyi olabileceğini düşündük hem sende buradayken izin kullandık Arif başkan izin verdi yerimize şimdilik diğer ekip ekiplerden biri bakacak." dedi kızmamdan korkarcasına.

Hala ayakta durduklarını fark ettim ve sonrasında odada olduğunu unuttuğum bio aşireti de fark ettim bu meseleyi sonraya erteleyerek boş bir yere oturdum benim oturmam ile ekipte oturdu.

Aslında kalkmalarına gerek yoktu ama onlar saygı amacıyla her seferinde kalkıyorlardı.

Tabi bunu ilk kez gören aile üyelerinden bazıları şaşkınlıkla bakarken bazıları ise hayranlık ve gurur ile bakıyordu.

Onları pek önemsemeden Sıraç' a döndüm hadi diğerlerini anladım da onun ne işi vardı.

" Senin burada ne işin var peki" dedim düşüncelerimi yansıtarak.

"Bütün ekip buradayken orada tek başıma canım sıkılırdı hem benimde yerime bakacak kişiler var her ne kadar benim tek yaptığım işi beş kişi yapsalarda." Dedi.

"Egoist sendeki ego Çisel' de yok be" diye kenardan çıkıştı Hazal.

İkisinin arasında birşey vardı fakat gizli kalmasını istiyorlarsa bunu kurcalamayacaktım.

" Tekrardan hoşgeldiniz çocuklar siz Çisel'in meslektaşları sınız değil mi? " diye sordu Bahar hanım sanki anlamamış gibi.

"Biz birbirimize meslektaş yerine kardeş demeyi tercih ediyoruz Bahar hanım. " dedi Semih abi geldiğinden beri ilk kez konuşmuştu. Hastane olayından beri onlara karşı soğuktu.

Nedeni ise çok kötüydü Semih abinin kardeşi bir askerdi ve bur sızma görevinde görevini yerine getirdikten sonra Türk askerleri tarafından terörist zannedilerek vurulmuştu daha sonrada hayata tutunamamıştı.

Bahar hanım ve diğerleri ekibin onlara soğuk davrandığını fark etmişlerdi fakat çekirdek biolar dışında nedenini anlayan yoktu.

"Hadi kahvaltıya geçelim o vakit" diyerek araya girdi babaanne. Bu kadın insanı kendine çekiyordu çok tatlıydı ama tabiki bunu ona şuan söylemeyeceğim.

Kahvaltı gayet sakin geçmişti yani Doruk' un Demir'e bulaşması ve Bulit adı verilen küçük veledin bana yanaşmaya çalışması dışında.

Nasıl mı sırnaştı şöyle
' Abla börek ister misin yengem yapmış çok güzel olur'
' Abla senin çayın bitmiş dur yenilim'

Gibi birçok yöntemle bana yanaştı fakat bu beni baya eğlendirdiği için hiçbir şey demedim.

Bulut'un bu halleri nedendir bilmem ama aile üyelerini şaşırtmıştı herkes şaşkınca bakarken bio abi takımında bide ekstradan kıskançlık sezmiştim.

Daha başından böyleyse gerisi nasıl olacak kim bilir daha onları süründürmeye başlamamıştım.

Kahvaltı sonrası herkes avluya geçip oturdu ama benim canım sıkılıyordu. Canımın sıkıntısı nasıl geçer diye düşünürken bizim ekibe eziyet çektirme aklı beynime yattı hem benden izinsiz burada kalmanın cezasınıda keserdim.

Deva çisel / gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin