Polat' tan devam
Adam babamın önüne dikildi.
" Siz benim kızıma ne ima ettiğinizin farkında mısınız Cihan bey,onun kalbi hepinize bin basar. Onun ne meslek yaptığıda sizi ilgilendirmez eğer kızım kendisi isterse size söyler ama merak etmeyin o vatanını satmaz." Dedi adam sanırım bu babamın hepimize bahsettiği manevî babasıydı ama bu benim babama bu şekilde konuşabileceğini göstermezdi.
"Asıl siz haddinizi bilin kimsinizde bize karşı bu şekilde konuşabiliyorsunuz." Dedim. Öne çıkarak.
"Ben şuan içeride yatan kızın babasıyım ve bir baba olarak kızıma laf söyletmem sizin aksinize" dedi sonda babama bakarak.
Adamın arkasında duran gençlerden biri bize sinirle bakarak
"Amca bırak laf anlatmaya değmezler şuan önceliğimiz Çisel o uyandıktan sonra gerekeni yapar zaten." Dedi ama gözleri tam tersini söylüyordu.
Adam ağır ağır gözünü bizden ayırmadan kafasını salladı ve arkasını dönerek tahminimce doktorun odasına gitti.
"Baba bu kızda birşey var diğer kızdan bile beter olduğunu düşünüyorum."dedi Yiğit.
"Kız hakkında hemen karara varıyorsunuz belkide hiç birşey yoktur ."dedi barış hep iyi niyetli düşündüğü için berfu ona çok zarar vermişti.
"Barış yapma bunu kendine kız normal olsaydı sence vücudu bu halde olur muydu yada babam onun hakkında bilgi bulamaz mıydı mantıklı düşün biraz."dedim kıza güvenmiyordum çok dikkatliydi normal bir insana göre duygusu yok gibi bakıyordu.
"Tamam uyanana kadar bekliyelim uyanınca sorarız"dedi ve konuyu kapattı babam.
36 saat sonra çisel'den
Başımdaki inanılmaz ağrıyla bilincim yerine geldi son yaşanan olaylarda tek tek zihnime dolunca hala nasıl yaşadığımı düşündüm.
Cidden ben hala nasıl ölmemiştim!
Gözlerimi açtığımda odada ateş vardı. Can yoldaşım ikizim ama babam neredeydi eğer ateş vurulduğumu öğrendiyse babam hayli hayli öğrenmiştir.
Ateş uyandığımı gördü ve gülümsedi.
"Bakıyorum da yine aksiyondan uzak duramamışsın." Dedi bu benim gülmemi sağladı. Haklıydı ne zaman bir yere tek gitsem bir olay oluyordu.
"Babam nerede?"
"Senin gereksiz ailenle uğraşıyor"dedi ben anlamaz bakışlarımı ona gönderince devam etti " Kantindeler biyolojik ailenin sorun çıkarmadığından emin oluyorlar."
"Neden"dedim hala anlamamaya devam ederek aslında tahminlerim vardı gözlerinin önünde vurulmuştum ve normal bir insanın vereceği bir tepkiden çok farklı bir tepki vermiştim. Bio baba beyde albay olunca şüphelenmişti tabi.
"Sen ameliyattayken doktor vücudundaki yaraları görüyo ve protokol gereği ailenden bilgi alıp polise haber vermek istiyor e biyolojik babanda senin hakkında önceden hiçbir bilgi bulamayınca senin illegal işler yaptığını düşünüyor. Bence gerisini anladın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
Romanzi rosa / ChickLitçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...