Sevgili okuyucularım okuyorsunuz ama neden hayalet okuyucusunuz ki
Lütfen yorum yapın yorum yapmanızı istememin sebebi kesinlikle kitabı yükseltmek değil sizinle sohbet etmek ve kitabı eleştirmek istemem
.
.
." Ben Tarık Sular bu da kardeşim Dilra Sular Cemal bey ile görüşmeye gelmiştik."dedi Semih abi adamın mekâna giriş yaptık.
Kolay olmuştu bu kadar kolay olmasını beklemiyorduk. Arkamızdan gelen Ateş ve Demir simsiyah giyinmiş korumamız rolündeydi.
Binaya giriş yaptık önümüzdeki it bizi bir odaya getirdi içeriye girdiğimizde bizi uzun bir masa ve masada oturan beş kişi karşıladı.
Masanın en ucunda Cemal şerefsizi yan taraflarinda ise üç erkek bir kadın dört kişi vardı. Bunları tanıyordum Cemal'in insanları kandırmasına yardım ediyorlardı.
"Hoş gelmişseniz Tarık bey" dedi Cemal masadan kalkarak sonra bakışları bana döndü.
"Sende hoş gelmişsen güzelim" dedi Allah'ım sen bana kusmamam için mide ver.
Semih abi yanımda gerilmişti kulağımdaki kulaklıktan cızırtılı sesler gelmeye başlayınca ikimizde çaktırmadan dinledik bir yandanda masaya yan yana kurulduk.
"Dosyaların bulunduğu odayı bulduk fakat içeri girmemiz sıkıntı gibi duruyor odanın çevresi adam dolu hallederiz ama ses çıkar. "Dedi kulaklıktan Hazal ses çıkarmadan halletmemiz gerekiyordu.
Biz napacağımızı düşünürken kulaklıktan Sıraç'ın sesi geldi.
"Binanın arka kısmında saat 5 yönünde açıklık var oraya gidin ve tırmanın adamlar için orası kör nokta gibi duruyor."dedi helal lan yusufi.
Kulaklıktan gelen onaylar mırıltılar ile kendimi geri bulunduğum ortama verdim. Semih abi ve it konuşuyordu.
"Firmanızı zorlayan bir rakibiniz varmı peki Cemal bey " dedi abim. Sırf konu açmaya çalıştığına eminim.
"Beni pek fazla kişi zorlamaz emma son zamenlerda Bozalp holding çok sıkinti çıkarir gerçi çok sorun değil benim gucumi sersemazlar"dedi. Yarın görüşecez senle. O değilde bu Bolzalp benim bio Bozalp olmasın.
Tamam çok ümit etmeyelim kesin o
" Bu nasıl kasa lan açılmıyor nasıl şifre koyduysa pezevenk"diye bir ses geldi kulaklıktan bu ses Doruk'a aitti.
"Sıraç sen uzaktan görebilir misin?" Dedi Hazal.
"İmkansız kasada sinyal kesici var erişemiyorum ."dedi Sıraç.
İş başa düştü.
"Ay Cemal beeeeyyy sizden birşey rica edebilir miyim." Dedi çok cilveli bir sesle Semih abi ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu.
"Emrin oler güzellih ne isteyorsen."dedi oda.
"Ya benim yanımda çok değerli bir eşyam var bizde birkaç gün buradayız fakat ben ben bu eşyayı kesin kaybederim rica etsem bana bunu koyabileceğim bir yer söyler misiniz."dedim umarım yer çünkü başka seçenek yok ve ben B planını uygulamak istemiyordum.
Semih abi ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı alttan alttan sırıtıyordu.
"Sen iste yeterke güzellih verelim benim ademlara benim gizli kasama koysenlar" dedi bende kabul ettim. Çantamdan elime ilk geçen eşyayı yanıma gelen korumaya uzattım.
Korumanın odadan çıkmasıyla Doruk ve Hazal' dan aynı anda
"Anlaşıldı Loçka" diye bir ses yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
Literatura Femininaçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...