Medya: Bolat Karan Görel
Karşı tarafta duran adam kelimenin tam anlamıyla yunan heykeliydi.
Bir Yerden görmüş gibiyim ama neyse
Adam arkasında duran yanlış tahmin etmiyorsam ailesi olan kişilerin en önünde durup direk bana bakıyordu.
" Hoşgeldiniz Baran ağa da hayrola beklemiyorduk." Diyen bio Korkut amca ile karşıdaki ailede bio babayla yaşıt olan adam öne çıkarak konuşmaya başladı.
"Sizinle bir konu hakkında konuşmak için gelmiştik hem gelmişken de hal hatır soralım dedik fakat müsait değilsiniz sanırım." Dedi .
"Yok müsaitiz Baran ağa kendileri yabancı değil " dedi bio baba.
"Kendisi benim öz kızım " dedi gözümün içine bakarak tepkimi ölçmeye çalışır gibi fakat beklediği tepkiyi vermedim.
" Senin tek kızın Berfin di diye hatırlıyorum Cihan ağa başka kızın olduğundan haberim yoktu."dedi. Baran ağa
İlk konuşan Genç adam hala bana bakmakla meşguldü.
Tamam güzele bakmak sevapta bu kadar da değil yani suyunu çıkarttı.
" Orası uzun hikâye Baran ağa" dedi biyo baba bey. Onlar tam içeri geçeceklerdi ki.
Genç adam konuştu " baba dur hele" dedi adam ardından bana dönerek
"i Sizden hala bir cevap bekliyorum " dedi.
Adam psikopat çıktı iyi mi.
"Benimle dövüşe bilecek potansiyele sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz." Dedi biraz böbürlenmekten zarar gelmezdi.
"Öğrenmeden bilemeyiz " dedi.
Kendisi hakkındaki ilk düşüncem çapkın olduğu.
"Senin yerinde olsam hiç öğrenmezdim rezil olmaman için söylüyorum yanlış anlama" dedi Hazal.
"Olsun ben denemek isterim." Dedi adam
Anlama kıtlığı da var sanırım.
Tam diğerleri de birşey söyleyecekken ben araya girdim.
"Peki madem bu kadar çok istiyorsun." dedim ve tam ortaya geçtim ona da karşı tarafı gösterdim.
Üstündeki siyah ceketi çıkartarak ondan küçük duran bir adama verdi ve karşıma geçti.
Kollarını yukarıya doğru katlamayıda unutmadı.
Dizimi çeviriyoruz burada kardeş.
Neyse
İlk hareketi onun yapmasını bekledim fakat o ilk hamleyi yapmak istemiyordu sanırım bende küçüklerin istediği olur mantığı ile ilk hamleyi yaptım.
Yaptığım ilk hamleden kurtulmayı başardı.
Ardından o bana bir yumruk attı. Söylememe bile gerek yok ama o yumruktan kurtuldum.
Biraz daha böyle yumruklarla ilerleyip ardından artık işleri ciddileşmiştik.
Valla ne yalan söylim hamleleri sağlam ve profesyoneldi.
Ama beni kadar değil.
Size benim dövüşler de yapmayı en çok sevdiğim şeyin ne olduğunu söylemiş miydim.
Simdi söylüyorum
Karşımdaki kişiyi yendiğine inandırıp yenmek.
Ve bunu şuan karşımda duran adamda da uyguladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
Chick-Litçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...