Medya: Karan Görel
Sabahın erken saatinde hazırlanmış ve dün başkanın söylediği yere gidiyordum.
Bu sefer sanırım çok riskli ve gizli olan bir görevdi Hawar uzun zamandır araştırdığımız bir teröristti fakat onun üzerine olan bu gizli operasyondan haberimiz yoktu tamamen üst üyelerin kontrolünde MIT ten bile saklanarak yürütülmüştü.
Buluşma noktasına vardığımda geldiğim yere baktım ve tamamen ıssız bir bölgede olduğumu fark ettim.
Burası terk edilmiş gibiydi.
Atılan konum küçük bir işletmeye aitti içeride tek tük masalar vardı fakat hiç insan yoktu.
Saat sabahın beşi Deva kargalar bırak kahvaltıyı uyanmamıştır bile ne insanı.
Dünkü konuşmadan sonra Bahar hanımlara işle ilgili olduğunu söylemiştim. Evden çıkarkende çalışan kıza haber vermiştim. Neden uyanık olduğunu bilmiyordum ama yaprak sarma sarıyordu. Aman neyse.
Gerçi niye verdim bilmiyorum da
Onlar ise işle ilgili olduğunu öğrenince birşey diyemememişlerdir .
Hele bir deselerdi.
İşletmenin içine girdiğimde Ahmet başkan ve yanında benimle aynı yaşlarda gibi görünen bir adam duruyordu.
İkiside işletmenin en iç kısımlarında bulunan bir masaya oturmuşlardı.
Yanlarına gittiğimde çok kisa bir selamlaşmadan sonra oturmuştum.
Ahmet başkan birkaç dakika süren sesizlikten sonra artık konuşması gerektiğini fark etmiş gibi bana döndü.
"Hoşgeldin Loçka seninle çalışmayalı uzun zaman oldu." diyerek söze başladı benden kafa sallama dışında bir eylem göremeyince konuşmasına devam etti.
"Biliyorsun ki uzun zaman önce PKK'nın önemli ismi olan Hawar kod adlı teröristi araştırmaya başladık ve bir çok kez yakalama girişiminde bulunduk fakat hem çok iyi korunması hemde içeriye sızdırdığımız her köstebeğin yakalanması sonucu bu girişimler başarısız sonuçlandı" diyerek kısa özet geçti ama bunlar benim bildiğim şeylerdi.
Asıl konuşmanın şimdi başladığını fark etmemle dikeldim oda önünde ki sudan bir yudum aldiyve konuşmaya devam etti.
Diğer adam ise hiç ses çıkarmadan oturuyor yalnızca beni izliyordu.
" Başkanlık yaptığım süre boyunca adamı ele geçirmeye çalıştım fakat başarılı olamadım emekliliğimden bir süre sonra ise kuruculardan bir mesaj aldım gizli bir görev MIT ten bile gizlenen bir görev çünkü Hawar ın bir şekilde MIT ajanlarını yakalaması onun hepaini tanıdığını gösteriyordu. Bunun nasıl olduğunu hala bilmiyoruz fakat Hawar'ı yakalamaya hiç olmadığından daha yakınız." dedi ve eliyle yanındaki adamı göstererek.
" Tanıştırayım Karan Görel kendisi uzun zamandır Hawar operasyonunda bize yardım ediyor iki yıl önce ölü olarak gösterdik ve şuan hawar'ın en güvendiği adamlarından biri." dedi.
İşte şimdi olayı çözdüm la
"Şimdi anladım Hawar bütün MIT ajanlarını tanıdığı için siz mitten olmayan birini onun yanına soktunuz böylece köstebeğimiz ortaya çıkmatacaktı. Ama o bir sivil onun böyle bir tehlikeye atılması yasal değil."
Benim konuşmam bittiğinde şimdiye kadar hiç konuşmayan adam lafa girdi.
" Görev vatan olduğunda herşeyi yaparım ayrıca öylesine bir sivil değilim iki yıl öncesine kadar Hawar'ı tanımadan ortaklık yaptım bunun üzerine Ahmet başkan beni göz altına aldığında öğrendim gerçekleri ve yardım etmeyi kabul ettim Hawar'a giderek ona yardım etmek istediğimi söyledim oda beni ölü olarak göstererek yanında çalıştırmaya başladı." diye sözünü bitirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
ChickLitçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...