Geçmişten bir kesit
Deva çisel 7 yaşında
Küçük deva bugün çok mutluydu. Nedeni ise annesinin dün ona lunaparka gideceklerini söylemesiydi.
İlk kez gidecekti lunaparka giden arkadaşları ona hep ballandıra ballandıra lunaparkta yaptıklarını anlatıyordu.
Orası şuan Deva'nın gözünde büyüleyici bir yerdi. Prenseslerin şatoları gibi.
Çisel koştur koştur annesinin yanına gitti.
Annesi kahvaltıyı hazırlıyordu. Annesinin elbisesini tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.
Nazlı hanım kızının neden bu kadar heyecanlı olduğunu bildiği için sesini çıkartmadı ve yere eğildi.
"Prensesimiz uyanmış mı bakalım." Dedi
"Uyandım anne balı hadi hemen gidelim lütfen" dedi Deva heyecanla.
Nazlı hanım gülümsedi kızı ona çok mutlu olduğunda böyle seslenirdi.
"Dur bakalım prenses önce kahvaltı yapıcaz sonrada babanı beklicez sonra gidebiliriz" dedi.
Deva'nın modu hemen düşerken dudaklarını büzdü.
Nazlı hanım kızının üzüldüğünü görünce
"Ama prensesim üzülme beklememizin çok önemli iki sebebi var." Dedi.Küçük kız hemen merakla sordu.
"Nedir"
"Birinci neden babanın yani kralımızın halkı kurtarması gerekiyor ikinciside prensesler bu saatlerde dışarıya çıkarsa yanarlar ve yüzleri kızarır bunun olmasını istemezsin değil mi." Dedi Nazlı hanım.
Bunu duyan minik çisel ise itiraz ederek el mecbur beklemeye başladı.
Aradan çok vakit geçmeden babası kapıda göründü. Küçük kız heyecenla babasına koşturdu.
Babası küçük kızı yakaladığı gibi kucağına aldı ve uçak gibi uçurmaya başladı.
İçeriden kızının sesine gelen Nazlı hanım telaşla kocasına seslendi.
"Murat sana kaç kez şu çocuğu havada uçurma diye normal sevemiyormusun" dedi.
Murat bey karısının sesiyle Çisel'i havadan indirdi ama kucağından bırakmadı.
"Ama anne ya" dedi küçük Çisel seviyordu babasının onu uçurmasını.
Annesi ve babası kızlarının tatlı hallerine güldüler.
"Eee benim küçük prensesim hazır mı bakalım" diyerek kızına sordu Murat bey
"Evvvetttttt" dedi ve babasının kucağından atlayarak babasının etrafta coşkuyla koşturmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deva çisel / gerçek ailem
ChickLitçisel anne babasını küçük yaşta kaybetmiş ve bir yetimhaneye bırakılan bir kız. Birgün yetimhaneye gelen bir adam çisel ile tanışıyor ve onun zekasına hayran kalıyor ne tesadüf ki bu adam milli istihbarat teşkilatının ileri gelenlerindendi. 27 yıl...