🇹🇷21🇹🇷

464 29 3
                                    

"renklensin gecelerimiz sevmeyi biz beceremedik aşkım "

Bulut'un bağıra bağıra söylediği şarkı ile camdaki başım o tarafa döndü.

Bu sabah uyanmış ve evden çıkmıştık sabah erken saatte Aras yanımdan gitmişti. Benim uyuduğumu zannediyordu o nedenle alnımdan öpmüş özür dilemiş ve öyle gitmişti.

Sabah hiç birşey olmamış gibi davranmıştık.

Hepimiz hızlıca toparlanmış kahvaltı yapmış diğerleri ile vedalaşıp yola çıkmıştık.

10 kişilik arabada sürücü babam yanında annem arkada da biz sekiz çocuk vardı.

Ben cam kenarında idim. Yanımda Akın vardı.

9 saatlik yolun dört saatini bağıra bağıra şarkı söyleyip horon teperek geçirmişlerdi benide bir kaç kez alet etmeye çalışsalar da yüz vermeyince vazgeçmişlerdi.

Bende bir müddet sonra kafamı cama yaslayarak uyumuştum.

Uyku esnasında kafamın birinin omzuna koyulduğunu hissettim ama gözüm açılmak istemeyince çokta zorlamadım.

🇹🇷

Birinin beni hafif dürtmesi ile ayılmaya başladım.

Araba uyumak için gerçekten mükemmel bir yer hayır kimin omzu ise oda çok rahattı.

Gözlerimi hafif aralayarak beni dürtene baktım Akın dı benim şuan omzunu kullandığım kişide oydu.

Muşmula surat mutlu uyanmama bile izin vermiyor.

Ama omzu rahat.

Uykum açılmaya başladığında diklenerek esnedim.

Ondan tarafa kafamı çevirdiğimde Bahar hanım ve Akın' ın bana gülümseyerek baktığını gördüm.

Ayı mı oynuyor arkadaşlar.

Benim onlara anlamaz gözler ile baktığımı görünce Bahar hanım konuşmaya başladı.

"Yavrum geldikte o yüzden uyandırdık. Babanlar bizi bekliyorlar hadi."

Oha o kadar uyudum mu la ben. Neyse inelim bakalım.

Kafamı sallayarak arabadan indim.

Çok fazla ev bulunmayan yayla gibi bir yerdeydik. Karşımda geniş tahta kapısı olan bir ev vardı. Etraf tamamen yeşillik ağaçlıktı.

Bizimkiler büyük kapının önünde dikilmiş bizi bekliyorlardı. Yanlarına geldiğimizi fark ettiklerinde bize doğru döndüler.

"Kızım şimdi içeride ne olursa olsun sakin ol tamam mı."

Cihan beyin harpa gider gibi olan konuşması beni gersede tepki vermedim.

"Bence çok uğraşma baba içeriden normal çıkması mümkün değil. "

Barış dalga geçmekten çok ciddi gibiydi.

Noluyo be

" Abla sen buraya tatile geldiğimizi zannetmeye devam et içeride savaş gazisi olacağından haberin yok."

Ya noluyo noluyo

"Bana bakın korkutmayın kızımı"

Bahar hanım bile kurduğu cümleden emin değil gibiydi.

Delirecem aha şimdi.

"Haydi girelim artık içeriye kendi gözleri ile görsün kız"

Herkes Furkan'ı onaylamış ve büyük kapıya doğru ilerlemişlerdi. Ben en arkadaydım.

Deva çisel / gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin