İlk kuzgun, Cüceler Diyarı'na Demir Tepeler'e ulaşmış ve haber hızla yayılmıştı. Haberi alan cüce lordlar, generaller ve kral, büyük salonda bir araya geldiler. Salonda sessizlik hakimdi, sadece heybetli kralın adımları yankılanıyordu. Cüce mektupcu ağzından sihirli sözcükler dökülmeye başladı. Mektupta şunlar yazıyordu.
Yeni Dostum Eski Düşmanım
Gökyüzüne yükselen kuşlar, sadece bir mektup değil, aynı zamanda bin yıllık efsaneleri, destansı savaşları ve yitirilen kardeşlik bağlarını taşır. Bu yazı, Lothariel'in sessiz ormanlarından, demir tepelerin gölgelerine uzanan bir yolculuğun çağrısıdır. Biz, eski düşmanla yepyeni bir barışın, eski dostlukların ve kardeşlik bağlarının yeşerdiği bir çağın doğuşunu müjdeliyoruz.
Eski yaraların iyileşmesi ve yeni bir geleceğin inşası için, barışın elçileri olarak, kalplerimizdeki ateşi ve geçmişin tozunu silkeleyerek sizin kapınıza geliyoruz. Kılıçlarımızı barış için bırakıyor, birlikte yücelmek ve eski düşmanla el ele yürümek için sizinle birleşiyoruz.
Büyük, taş duvarlarla çevrili salon, cüce lordlar, generaller ve klan liderleriyle dolup taşıyordu. Salonun ortasında yüksek bir tahtta oturan Kral Thronar Ironbeard, cücelerin en saygın ve güçlü lideriydi. Çevresindeki cüce generaller, klan liderleri ve danışmanlar sessizce onu dinliyordu.
Kral Ironbeard, gür sesiyle konuştu: "Elf diyarıyla işbirliği yapma çağrısını aldık. Ancak elfler, tarihimizdeki en eski düşmanlarımızdır. Geçmişte büyük savaşlar yaşadık ve kan döktük. Şimdi onların yanında savaşmak ne kadar mantıklı?"
Drogmar Stonehammer, taş masanın arkasında duruyordu. Güçlü ve kararlı bir sesle ekledi: "Thronar haklı, elflerle ittifak yapmak risklidir. Ancak, karşımızdaki tehdit büyük. Karanlık güçler büyüyor ve eğer birlikte hareket etmezsek, hepinizin bildiği gibi, sonumuz kötü olabilir."
Salondaki cüce generallerden biri, kaskını çıkardı ve ciddiyetle konuştu: "Kralımızın ve klan liderlerimizin sözlerine saygı duymalıyız. Ancak, karar vermeden önce daha fazla bilgiye ve tartışmaya ihtiyacımız var. Elf diyarıyla ittifak yapmak, cüceler için büyük bir adım olacaktır."
Kral Ironbeard, cücelerin kararlı bakışları arasında düşünceli bir ifadeyle tahtında geriye yaslandı. Salonda kaos hüküm sürerken ikinci kuzgun insan diyarına ulaşmıştı Valoria
Büyük taht salonu, soylu taş işçiliğiyle süslenmiş duvarları ve yüce tavanıyla aydınlatıcı ışık altında parlıyordu. Yaver, kraliyet mührünün izlerini taşıyan mektubu gür bir sesle okurken, salonun derin sessizliği, içinde biriken gerginliği yansıtıyordu.
Mektubun içeriği şöyleydi:"Muhteşem Kral Aldric,
Yüce Elf Diyarı'nın güneşli vadilerinden, sizi yıldızların ışığıyla selamlıyorum. Karanlık güçlerin tehdidi altında, zaferin destanını yazmak için bir araya gelme zamanı geldi. Kardeşlerim, savaşın ezgisiyle uyumlu adımlarla hareket etmek ve cesurca mücadele etmek için hazırdır.
Karanlığın pençeleri topraklarımıza uzanırken, kuzgunların kanatları çırparken, bizler burada, savaşın yankılarını duyuyoruz. Bu mektup, birliğin ve dayanışmanın ruhunu canlandırmak için kaleme alınmıştır. Savaş destanını yazmak için cesur adımlar atmaya davet ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yitik Köy Yükselen Kahraman: Draker'in Öyküsü
FantasiaGizemli bir saldırı sonucu köyünden sürüklenen Draker, beklenmedik bir şekilde gizemli diyarlara ulaşır. Burada, karşılaştığı sırlar ve tehlikeler, onun unutulmaz bir maceranın içine sürüklenmesine neden olur. Draker, kendi geçmişiyle yüzleşirken, B...