Arra keltem hogy már megint hang zavar van oda kint, gyorsan össze szedtem magam és ki mentem a többiekhez és csak azt láttam hogy Angel a kanapén fekszik, Charlie olvasott, Vaggie éppen Husk-kal veszekedett valami ostobaságon,Niffty pedig takarítgatott. Szó szerint egy átlagos nap ,de mégis más ,sokkal másabb nap..
Alastor vagyok a rádió démon ,én segítek Charlie-nak a hotelben és úgy kezelem mint ha a lányom lenne. Charlie szerint közel állunk egymáshoz, de ezt csak ő érzi így, én nem így gondolom. Minden nővel és lánnyal kedves vagyok mert szerintem igen is megérdemlik, de van valaki akit gyűlölök. De nagy örömömre az a személy is engem, nem más mint a híres Lucifer Morningstar a pokol ura..
Ahogy ki értem a szobámból és végig néztem a társaságon megnyugodtam, és itt nem arról van szó hogy annyira a szívemhez nőttek volna mert nem így van. De még is biztonságot add. Charlie össze csukta a könyvet és felém jött nagy mosollyal az arcán..
- Jó reggelt Alastor! Hogy aludtál?- kedves mint mindig.
- Jó reggel Kedves! Ahogy mindig, jól..- Mosolyogtam rá és a hátam mögött össze fontam a karomat így fogtam a botomat.
- Annak örülök! -Jobban elmosolyodott, éreztem hogy valami van még amit el szeretne nekem mondani..
- Miért vagy ennyire izgatott?- Néztem őt és vártam.
- Ma egy kedves személy jön ma hozzánk Alastor!
- Mégpedig?
- Az apám! Lucifer!- Kuncog és pedig megfagytam. Ohh,csak őt ne! Sosem volt szimpatikus és ez után sem lesz. Bár Charlie kedvéért kedves leszek vele úgy ahogy, de ne várjon tőlem sokat.. Mielőtt bármit is mondhatom volna nyílt is az ajtó és be lépett ő, a híres Lucifer..
Rá néztem bár bárcsak ne tettem volna, hiszen pont szemkontaktusba keveredtünk és a szemünkkel fejeztük ki hogy rohadjon meg a másik inkább.. Charlie oda szaladt az apjához és meg ölelte..
- Szia apa~ -Kedvesen üdvözölte, Charlie már csak ilyen..
- Szia Charlie! Rég láttalak~ - Megsimogatta a fejét amitől kicsit furán éreztem magam, de nem foglalkoztam vele. Itt az ideje hogy bele vágjunk mindenbe és egy kicsit baszogatni a híres pokol urát..
- Üdv uram!- Kedvesen rá köszöntem ahogy illik ő pedig rám nézett..
- Te ki vagy?- Végig nézett rajtam amitől hányni tudtam volna, de mindent próbáltam félre tenni és nem foglalkoztam vele...
- Alastor vagyok a rádió démon, gondolom hallottál már rólam a műsorom álltal.- Mosolyogtam és megpöcköltem a botomat..
- Ömm,nem! De nem is akarom hallani..- El nevette magát amitől megfeszültem. Ohh,akkor játszunk így!.
- Pedig igazán jó! Bár rövidek akár csak maga!- Össze húzta a szemöldökét egy pillanatra utána le porolta magát..
- Vicces nagyon, úgy mint ez a Hazbin hotel!- Nevettet.
- Az én stílusom alapján készült..-Mosolyogtam.
- Bár el férne itt egy takarítás körülbelül úgy mindenhol is- rám nézett és pedig közelebb hajolttam hozzá..
- Bazdmeg! - Egymásra néztünk és Charlie közénk állt..
- Jól van, jól van!- kedvesen mosolygott, én pedig fel egyenesedtem és meg igazítottam a masnit a nyakamban..
-Bocsánat kedves! Elragadtattam magam!- Megfogtam Charlie vállát és láttam hogy Lucifer-nek egyáltalán nem tetszett..
- Semmi baj Alastor.- Mosolygott rám, és Lucifer közénk állt így közelebb volt hozzám hogy megfolytsam..
- Khhmm...Charlie! Mesélsz a többi barátodról?- Húzta magával a többiekhez, Charlie pedig megfogta Vaggie vállat..
- Apa ő itt Vaggie, ő az én párom!-Lucifer megszeppent, de utána elmosolyodott.
- Te is a lányokat szereted? De jóóó! Van bennünk egy közös lányom!- Oda ment és meg ölelte őket. Ekkora egy barmot komolyan..
Én addig álltam és figyeltem amíg Charlie be mutatott mindenkit az apjának, nem vagyok boldog hogy ő itt van,de mivel Charlie apja így el kell viselnem..
- Apa akkor két hónapig nálunk maradsz? - le sokkoltam. Ohhh nem nem nem!!
- Igen úgy terveztem! - Rám nézett gúnyosan. Oh te szemét!
- Bár meg voltunk az úr nélkül is!- Oda mentem hozzájuk.
- Tán gond hogy itt vagyok?- Nézet fel rám Lucifer.
- Nekem aztán nem, csak én jobb apa vagyok mint ön!
- Nem hiszem!- Érezni lehetett a feszültséget a levegőben és Charlie megint közbe lépett, pedig ha nem teszi lehet itt helyben ki nyírom a pokol urát..
- Okeee~ Gyere apa meg mutatom hol fogsz aludni!
- Rendben Charlie! - El mentek mind a ketten én pedig vissza mentem a szobámba ami ugyan nem volt tágas, de nekem pont megfelelt mert nyílt még egy szoba onnan és ott volt az egész dolgom a rádiózáshoz..
Le ültem és el indítottam mindent úgy kezdtem el a rádiózást amit többen is szoktak hallgatni a pokolban. Mondhatnám azt is hogy ez a kedvenc hobbim, de igazság szerint túlságosan is szeretem ez az amit semmiért nem adnék oda senkinek. Általában egy-két órásak szoktak lenni és amikor kész vagyok akkor le szoktam menni amit meg is teszek, ám ahogy le értem csak ő volt lent. Rá néztem és Lucifer ezt viszonozta úgy mentünk el egymást mellett. Most fel merülhet az a kérdés ,miért is utálom?! Nekem sosem volt szimpatikus azt kell hogy mondjam és alig keresi Charlie-t amit egy apa nem tehet meg,de egy anya sem. Én így gondolom és így is fogom bárki bármit mondd..
Be mentem a konyhába ahol Niffty játszott a késekkel és egyből rám nézett ahogy be mentem. Lehet érezte rajtam hogy van valami mert egyből el ment és magamra hagyott. Mikor megfordultam már értettem miért, Lucifer állt előttem..
- Alastor a híres rádió démon..
- Ezek szerint még is ismer- Mosolyogtam rá és hátul össze fontam a kezemet úgy néztem le rá..
- A pokol ura vagyok, persze hogy mindenről hallok ezt-azt. De ez nem fontos. Miért vagy a lányom közelébe?!
- Tán baj?- Higgadt maradtam és ő pedig egyre mérgesebb.
- A lelkére játszol? Merd meg tenni és széjjel téplek!
- Ohohoo! Milyen kedves mondhatom..- Kuncogtam. Jaj de aggódik valaki, kis törpöcske..
- Remélem érthető voltam!? - Össze fonta a kezet és úgy nézett rám mérgesen.
- Milyen csúf feltételezés uram!~ Ugyan miért akarnám egy drága lánynak a lelkét?
- Hmmm. Figyellek! - Le porolta magát és el ment onnan. Azt hiszed félek tőled mert te vagy a híres Lucifer Morningstar? Na ne nevettes! Majd meg látjuk mit fogsz szólni ha a tiédet is el veszem! Elmosolyodtam a gondolatra és vissza tértem ismét a szobámba úgy ültem le a székembe és olvasgatni kezdtem..
----------------------------------------------------------------------------
Haliiii~
Remélem tetszik~ Én nagyon élveztem mikor meg írtam,szóval remélem tetszik♡
2-3 Hetente lesz a kövi rész mert sajnos nincs elég időm T^T
YOU ARE READING
Ohhh, a pokolba!!
FanfictionAlastor x Lucifer shipp 18+ tartalom!!! Két legerősebb szerelmi története,vajon milyen vége lesz ennek? Első ilyen írásom itt,remélem tetsziiikk~ Néha a sorozatból van idézve,néha pedig saját~♡ Jó olvasast~☆