☆ 11 fejezet ☆

135 7 3
                                    

Ki szálltam és úgy döntöttem hogy inkább le megyek és részegre iszom magam. Le ültem és Husk kérdés nélkül öntött nekem egy elég finom alkoholos italt.

Már jó mennyiségű adag bennem volt amikor hallottam hogy valaki egy székkel arrébb le ült mellém és akkor tudatosult bennem hogy a rádió démon az.

- Adhatok valamit Alastor?- Husk a poharakat törölgette úgy nézte Alastor-t.

- Nem kérek köszönöm!- Egymás szemébe néztünk. Mi ez a bizsergés??

- Igyál velem Alastor!~ - Elmosolyodtam. Úgy se mer!!

- Miért igyak önnel uram?- Felém fordult teljesen amire megszeppent de nem mutattam.

Elképesztően furán érzem magam és ezen az alkohol jobban rá segít. Bassza meg!!

Tán félsz hogy valami olyat mondasz? Gyerünk rádió démon! - Akkor hergelem egy picit~ Alastor hirtelen elmosolyodott.

-Legyen! Husk hozd a legerősebbet!- Husk el ment az italért.

- Látom bátor vagy Alastor..- Husk hozta amit mondtunk és elénk rakott két poharat és egy üveget.

- Óvatosan uraim..- Így ott hagyott minket, én pedig egyből ki nyitottam és öntöttem magunknak.

- Versenyezünk Alastor! Ki marad tovább talpon!- Rá bólintott amire kicsit meglepőttem, de én is el fogadtam.

- Rendben!- Le húztuk mind a ketten. Éreztem ahogy éget az egész.

Pár órával később meg ittuk az egész üveggel, én a pultra dőltem Alastor pedig ült. Láttam rajta hogy ő is ki van.

- Nyertem uram~ - Tudom te barom!~

- Fogd be Alastor~- Mellé ültem úgy néztünk egymás szemébe. Mi a franc!? Mi ez az érzés??

- Uram..- Miért vonz ennyire? Vágyom az érintésére. Faszomat!!

- Alastor..- Egymásnak estünk úgy forrtak össze az ajkaink a heves csóktól.. Elképesztően puha a szája.. Bele markolt a csípőmbe amire megszeppentem így felnyögtem, úgy húzott magához. Olyan mintha az övé lennék. Lassan a hajába túrtam és bele markoltam úgy húztam hátra a fejét.. El váltam az ajkaitól bár így is jobban vonzott úgy néztünk egymás szemébe.

- Uram..- Be pánikoltam.

- Ez nem történt meg. Világos?!- Ennyit bírtam mondani amire ő rá bólintott, gyorsan fel mentem a szobámba és az ajtónak támasztva a hátamat úgy csúztam le a földre. Miért tettük? Miért ver ennyire gyorsan a szívem??

Egy kis idő utána össze szedtem magam és oda mentem az ő szobájához úgy kezdtem be kopogni az ajtaján. Hallottam ahogy az ajtóhoz jött és ki nyitotta így néztem fel rá.

- Uram?- Láttam rajta hogy meglepődött.

- Alastor. Ami lent történt..- Tisztázni akartam hogy ez hülyeség volt, de bele vágott a szavamba.

- Nem fogom emlegetni!..- Meglepődtem. Ohhh szóval ennyi..

- Rendben. Sajnálom ami történt..- Rá néztem de ő nem viszonozta csak maga elé mosolyodott.

- Jó éjt..- Be akarta csukni az ajtót de meg állítottam. Azt érzem meg kell magyaráznom.

- Alastor. Nem akarom hogy ez bármit is be folyásoljon. Mi egymás szemébe ellenségek vagyunk. Maradjunk is azok..- Aztán rá jöttem hogy nem ezt akartam mondani de kicsit le fagytam.

- Értettem uram. Ha megbocsájt szeretnék le feküdni aludni..- Alastor egy pillanatig habozott úgy nézett rám.

- Bocsánat hogy fel tartottalak Alastor..- Néztük egymást úgy engedtem el az ajtót.

- Jó éjt uram..

- Neked is Alastor.

Be csukta az ajtót, én pedig vissza mentem a szobámba. Gyorsan át öltöztem és le feküdtem az ágyamba a kacsás pizsamámba. Lassan el nyomott az álom aminek nagyon örültem . Viszont ez nem tartott sokáig így ki mentem.

Viszont arra nem számítottam hogy pont Alastor jön velem szembe.

- Alastor. Öm miért nem alszik?- Kíváncsiskodtam.

- Felkeltem valami miatt. És ön uram?

- Szintén..- El néztem, ő pedig csak mosolygott.

- Értem. Igyon forró teát attól könnyebben lehet el aludni..- Egymás szemébe néztünk és kicsit csalódott voltam.

- Köszönöm Alastor..- Kicsit közelebb léptem hozzá, de Alastor nem mozdult aminek örültem.

- Uram a konyha a másik irányba van..- Tudom te idióta. De ez az érzés nem hagy nyugodni..

- Tudom..- Egyre jobban fűlettebb lett a levegő.

- Ha bármi olyanra készülsz. Szólok hogy azonnal el kerülöm!- Chhh miért vagy ilyen??

- Miért ha te is ugyan úgy akarod?- Össze húztam a szemöldökömet.

- Nem értem mire gondolsz. De én nem vagyok olyan, ha szórakozni szeretne van pár bár a közelben uram..- De én hozzád vonzódom!! Nem értem miért, nem értem hogyan!!

- Miért vagy ennyire idióta Alastor?! -Megfogtam a felsőjét és magamhoz húztam. Idióta barom!

- Mit csinálsz?- Nézett rám. A közelsége, a melege. Vonzó basszus!!

- Érzéketlen fasz vagy Alastor..-El engedtem.

Láttam hogy mérges lett és neki lökött az falnak amire picit felnyögtem halkan. Meglepőttem nagyon, mi a fasz van ezzel?

- Mondd újra ha mered!-Mérges lett jobban, ilyenek még nem láttam.

- Egy..- Bele túrtam a hajába és a fejénél magamhoz húztam.- Érzéketlen fasz vagy!- Újra egymás ajkait martunk heves csókunkkal amire Alastor megfogta erősen a derekamat és a testéhez szorított.

Egyre jobban egymást faltuk úgy löktem el magamtól és a szám elé raktam a kezemet és picit ziháltam.

-Búcsú ajándék..- El mentem mellette úgy siettem vissza a szobámba. Miért élvezem ezt ennyire? Ahogy be értem az ágyamba vetődtem és a matracot ütögettem, minél jobban ki adtam mindent is úgy nyomott el az álom.

Másnap reggel korán fent voltam így beszélgettem azokkal akik ébren voltak. Amikor Alastor le jött csak őt néztem, de el fordult tőlem és Husk-hoz ment ami rosszul esett. Viszont ahogy oda ült nem hallottam miről beszélgetnek így próbáltam nem rá figyelni.

- Köszönöm Husk..- Annyira idegesített hogy oda ültem mellé úgy néztem őt amire egyből felém fordult és az egyik szemöldökét fel emelte.

- Igen uram?- Elmosolyodott. Miért mosolyog mindig?

- Találkozunk a szobámba 10 perc múlva!- Láttam hogy meglepődött.

- Minek? Tán engem akar az úr?- Elmosolyodtam. Milyen naiv!

- Nem kellesz te nekem. Nehogy azt hidd Alastor...

- Akkor miért csókolóztunk kétszer?-Össze húztam a szemöldökömet. Igazi faszfej vagy!!

- Alastor ne hidd hogy fontos vagy nekem!- El mentem mellette úgy tértem vissza a szobámba. Idegesít de mégsem, ahh mi van velem?? Nem sokára be kopogott hozzám a rádió démon és be jött hozzám, az ágy mellett álltam egy kis ideig szótlanul.



_________________________________________________
Haliii~
Itt van a kövi rész~ Remélem élvezni fogjátok~
Jó olvasást~

Ohhh, a pokolba!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin