[ Picike erőszakot tartalmaz ]
- Ahogy kívánja uram! - Szét nyitotta a köntösömet úgy tapogatta a mellkasomat, én addig a két karját simogattam úgy néztem hogy mit csinál..
- Csak a karomat fogod simogatni?- Nézett engem, én pedig őt... Annyira furán érzem magam, hogy akit eddig utáltam most éppen a szeretőm vagy nem tudom ezt hogyan is mondják..
- Mit szeretne hol simogassam?- Érdeklődtem.
- Csináltad már bárkivel is?
- Magamon kívül? -Bólintott.
- Voltál te mással magadon kívül Alastor?
- Nem....- Kuncogott. Ennyire nevetséges vagyok?
- Most miért nevet ki az úr?- Jaaajj de vicces.. Tudod én nem vagyok olyan. Egyszerűen nem voltam képes bárki felé is nyitni és itt nem arról van szó hogy félnék, mert nem így van.. Csak egyszerűen nem éreztem azt hogy bárki is megfogott volna engem romantikus értelemben, de az a baj hogy Lucifernél sem érzem ezt. Lehet tényleg én vagyok nagyon elbaszva vagy nem tudom, egyszerűen nem érzek iránta vonzalmat...
- Ne vedd magadra Alastor~ Nagyon kis aranyos vagy~!- Tovább kuncogott én pedig csak álltam előtte egyenesen.. Nem értem, lehet Rose-nak igaza van és én tényleg nem érzek senki iránt semmit. Pedig szeretnék szerelmes lenni, kíváncsi vagyok milyen ha valaki mellett igazán boldog lehetek...De mivel a lelkem másnál van így nálam ez teljesen tabu téma egyenlőre..
- Uram. Inkább ne csináljuk. Vagy ennyire akar engem?- Le néztem rá, ő pedig fel rám.
- Ennyire nem akarod? Legyen akkor..- El engedett és egy lépést hátrébb lépett.. Viszont én közelebb léptem hozzá úgy fogtam meg a kezét.
- Nem erről van szó uram...De nagyon össze vagyok zavarodva minden miatt is és nekem ez elég fura. De legyen, mindent megcsinálok amit kér az ágyban..
Lucifer magához ölelt amit hagytam is neki, most az egyszer jól esik egy ölelés főképp attól akivel olyan dolgokat fogok csinálni..
- Akkor Alastor..- Megfogta két oldalt az arcomat úgy mosolygott rám amit viszonoztam.
- Hol szeretné hogy magához érjek?
- Bárhol.. Kérlek érj hozzám~ - Össze forrtak az ajkaink úgy mozogtak lágyan és elég szenvedélyesen. Végig simítottam két oldalt a derekát úgy haladtam lefelé és hirtelen bele is markoltam, amire Lucifer halkan felnyögött ezzel hergelve engem. Tovább simogattam a derekát ő pedig át tért a nyakamra úgy harapott bele erősen ami egyből vérezni kezdet..
- Uram. Ennek nyoma lesz..- Le néztem rá, ő pedig elmosolyodott..
- Ez van~ Tán baj?- Oda hajoltam hozzá és én is a nyakába haraptam úgy hogy vérezzen. Ha így akarsz játszani akkor legyen pokol ura~..
- Nekem aztán nem, de jó lesz kimagyarázni hogy miért van rajtunk harapás uram..- Mosolyogtam rá..
- Akkor azt mondom hogy te voltál rádió démon~
- Inkább ne mondja..- Rá markoltam a nyakára. Azt merd meg és el tőröm a nyakad!
- Ez tetszik inkább Alastor?- Simogatta a kezemet ami a nyaka köré fontam úgy szorítottam meg egy picit. Nem mondom hogy nem élvezem, bár inkább eltörném a nyakát..
- Mit akar uram?. Szeretné ha megfogytanám?- Kicsit jobban rá szorítottam a nyakára amire gyorsan megfogta a kezemet úgy szorította meg..
- Tedd ha mered!- Elmosolyodott amire rá löktem az ágyra úgy voltam felette és jobban szorítottam a nyakát egyre erősebben..
Két kézzel kezdtem el folytogatni egyre jobban és erősebben, mikor fel eszméltem és el engedtem egyből, úgy másztam le róla gyorsan és néztem őt..
- Jó erős vagy Alastor~ -Simogatta Lucifer a nyakát ahol a kéz foltom volt, eléggé lilás volt. Mit műveltem?? Te jó ég..
-Uram. Bocsánat..
-Ugyaann~ Semmi baj!- El tüntette a nyakáról a foltot amit okoztam neki úgy mosolygott. Hogy tudd mosolyogni? Ez hülye?
-De miért vagy ilyen?!-Felháborodtam. Ez tényleg hülye.. Miért ilyen? Szívat engem??
- Mire gondolsz?- Érdeklődött.
- Majdnem megöltelek és te mosolyogsz? Miért?- Teljesen össze zavart. Ő tényleg hülye, egy hatalmas hülye!!
- Láttam milyen is vagy, így én sem fogom vissza magam!~
- Ezt hogy érti?- Az ágyhoz húzott úgy lökött rá és egyből felettem lett, úgy ült rá a csípőmre. Ez elég fura.. Lucifer le vette magáról a köntösét és arrébb hajította.. Halványan elpirultam úgy néztem a szemébe, ő pedig csak mosolygott amiért én is el vigyorodtam. Akkor legyen így! Magam alá gyűrtem úgy vettem le magamról is a köntösömet és a feje két oldalán meg támasztottam a kezeimet..
- Akarlak te mocskos rádió démon!- Erősen az alsó ajkába haraptam amire egy picit felnyögött ezzel hergelve engem még jobban..
Át tértem a nyakára amit elsőnek csókolgatni utána pedig harapni kezdtem.. Lucifer minden mozdulatomra felnyögött és megrezzent, lejjebb haladtam a mellkasára amit ugyan úgy harapás nyomokkal díszítettem. Fura módon most én is élvezem és rá pillantottam ő pedig sóhajtott egy nagyot..
- Ne nézz így rám Alastor..-Nézett rám és fel ült amit én is követtem. Ennyire szar lennék? Az a baja hogy tapasztalatlan vagyok. Faszomat!!
- Nem értem mire gondol, nem jó?- Megfeszültem. Bassza meg!!
- Hagyjuk az egészet, jó? Majd máskor, csak tudod kicsit feszült vagyok hogy itt van Lilith..
- Értem, akkor menj hozzá!!- Fel álltam és be burkolóztam a köntösömbe úgy mentem a dolgozó szobámba.
- Várj már!- Utánam jött és már rajta is köntös volt.
- Mondtam, menj!! De remélem el mondod neki hogy velem akartad meg csalni!- Fordultam felé, ő pedig pár centire volt tőlem.. Nem értem hogy ennem a hülyének miért van ilyen gyorsan hangulatingadozása, annyira rosszul érzem magam bassza meg!
- Én..- El nézett rólam. Sejtettem, miért is mondaná el??! Hülye vagyok én, nagyon is.. Miért is gondoltam?!
- Menj el! Most!- Lucifer bólintott és be ment a szobába úgy öltözött vissza.
Addig én tovább álltam és össze fontam a kezemet, és magam elé néztem. Arra eszméltem hogy be csukódott az ajtó és egyedül maradtam a csendes szobába egymagam..
_________________________________________________
Haliii~
Itt a következő rész~
Bocsánat hogy meg csúsztam csak tegnap programom volt és nem tudtam ki rakni~
Jó olvasást~U:i: Ám dolgozom más sztorin is~ Szóval remélem ez is tetszeni fog~
Pusziiii♡
ESTÁS LEYENDO
Ohhh, a pokolba!!
FanficAlastor x Lucifer shipp 18+ tartalom!!! Két legerősebb szerelmi története,vajon milyen vége lesz ennek? Első ilyen írásom itt,remélem tetsziiikk~ Néha a sorozatból van idézve,néha pedig saját~♡ Jó olvasast~☆