☆ 9 fejezet ☆

187 11 4
                                    

Reggel amikor már kezdett hajnalodni ébredezni kezdtem, de annyira fáradt voltam a sok kacsa gyártásában hogy inkább nem keltem ki az ágyból. Kicsit forgolódtam és arra jutottam hogy az alvás nem fog menni így gondoltam akkor már fel kelek, le fürdők és az egyéb szokásos dolgokat elvégzem. A feleségem vagy igazság szerint nem tudok hogyan mondjam, már Lilith-el nem állunk olyan közel egymáshoz mint akkor amikor le küldtek minket a pokolba. Tudom hogy félre lép és megcsal engem, de csak Charlie miatt vagyunk még együtt és úgy teszünk mint ha minden rendben lenne, pedig nincsen.

Ahogy lassan kész lettem úgy indultam meg a hotelbe amit a lányom vezet, nagyon szeretné hogy a pokolból fel kerüljenek az emberek amit nem mondom szerintem aranyos, de mindenki tudja hogy ez nem ilyen egyszerű.

Bár ami engem nagyon zavar az a rádió démon, el jutott a fülembe hogy a lányom közelében van és neki "segít" amit persze hogy nem hiszek, miért segítene egy hozzá hasonló overlord pont az én lányomnak? Tudjuk mire játszol, persze hogy a lelkére amit nem hagyhatok így ezért döntöttem úgy hogy oda megyek, meg persze azért hogy lássam a gyönyörű lányomat akit nagyon szeretek. Ugyan nem nagyon találkozunk és nagyon ritkán beszélünk is, de sajnos előbb nem tudtam jönni hiszen sok a dolgom így örülök ha van egy kis időm a családomra.

Lassan oda értem a hotelhez ami elég fura volt, de ismerem a lányomat így ezt el fogadtam hogy ő szereti az ilyen dolgokat. Nem vártam tovább és be nyitottam hiszen hallottam a hangokat, bár pont egymás szemébe néztünk azzal a szarvassal.

Láttam a szemében hogy meg akarna ölni, nem mondom én is úgy néztem rá. Charlie mosolyogva szaladt hozzám és át ölelt amit viszonoztam is neki.

- Szia apa~ - Kedvesen üdvözölt ami nagyon jól esett nekem.

- Szia Charlie! Rég láttalak~ - Meg simogattam a fejét és a szeme sarkából láttam hogy a rádió démon közeledik félénk.

- Üdv uram!- Kedves volt ugyan de nem éreztem, fel néztem rá.

- Te ki vagy?- Végig néztem rajta. Jól nézz ki bár a külső nem minden ha romlott belülről.

-Alastor vagyok a rádió démon, gondolom hallottál már rólam a műsorom álltal.- Mosolygott rám ami nem volt őszinte úgy pöckölte meg a saját botját. Ekkora egy egoistát, fúj!.

- Ömm,nem! De nem is akarom hallani..- El nevettem magam ezzel is idegesíteni szándékoztam. Idegesít a jelenléte..

- Pedig igazán jó! Bár rövidek akár csak maga!- Össze húztam a szemöldökömet. Rohadj meg te szarvas! Le poroltam magam ezzel is fel akartam húzni hogy rohadtul nem érdekel.

- Vicces nagyon, úgy mint ez a Hazbin hotel!- Nevettem ami nagyon jól esett, de éreztem tekintetét a kis piroskának.

- Az én stílusom alapján készült..-Mosolyodott el. Hát látszik azért ilyen szörnyű!

- Bár el férne itt egy takarítás körülbelül úgy mindenhol is- Le hajolt hozzám közelebb úgy mosolygott veszélyesen.

- Bazdmeg!- Egymás szemébe néztünk és Charlie közénk állt hogy véletlenül se essünk egymásnak.

Lehet ha tényleg Charlie nem áll közénk akkor valószínűleg már halott lenne a szarvas.

- Jól van, jól van!- kedvesen mosolygott, a rádió démon pedig a masniját igazgatta. Kis rohadék.

-Bocsánat kedves! Elragadtattam magam!- Megfogta Charlie vállát amire egyből megfeszültem. Kis nyomorult!

- Semmi baj Alastor.- Charlie kedvesen mosolygott a szarvasra, gyorsnak közéjük álltam és fél szemmel figyeltem Alastor-t.

- Khhmm...Charlie! Mesélsz a többi barátodról?- Húztam magammal a többiekhez, Megszeppentem tolt elém egy lányt akinek megfogta a vállait.

- Apa ő itt Vaggie, ő az én párom!- Megszeppentem, de utána gyorsan elmosolyodtam. Aranyosak~

- Te is a lányokat szereted? De jóóó! Van bennünk egy közös lányom!- Oda mentem és meg ölelgettem őket. Láttam ahogy a szarvasnak nem tetszik semmi sem, de jó lesz idegesíteni amíg itt vagyok~!!

Charlie be mutatott nekem mindenkit, Angel, Husk, Niffty, Sir Pentious és a tojásai. Nincsenek sokan ugyan, de ahogy látom elég jól meg vannak egymással. Büszke vagyok az egyetlen lányomra~

- Apa akkor két hónapig nálunk maradsz?- Rá néztem és láttam a rádió démonon hogy megfeszült. Ohh de jó lesz~

- Igen úgy terveztem! - Rá néztem direkt és mosolyogtam. Ohhh de vicces lesz ez az egész~

- Bár meg voltunk az úr nélkül is!- Oda jött hozzánk. Ohhh bazdmeg..

- Tán gond hogy itt vagyok?- Néztem fel rá. Nem gondoltam volna hogy ilyen magas.

- Nekem aztán nem, csak én jobb apa vagyok mint ön!- Megfeszültem és egyre jobban érzem hogy szét fogom verni a fejét.

- Nem hiszem!- A levegő elég durván megfagyott. Rohadék!! A lányom még időben lépett közénk.

- Okeee~ Gyere apa meg mutatom hol fogsz aludni!

- Rendben Charlie!- Mentem utána és figyeltem miket mondd, de ami nagyon zavar az a rádió démon jelenléte..

Mikor mindent megmutatott még egy picit nézelődtem és hallottam a rádió hangját és ő magát is. Nem értem miért csinálja. Figyelemért? Nem hiszem, de akkor miért?! Meg álltam és találkozott a tekintetem Alastoré-val ami nem keltett bennem semmilyen érzést vagy bármi. El ment mellettem amire egyből utána fordultam és utána is mentem lassan. Egy lány szaladt el akit ha jól emlékszem Niffty-nek hívnak, Alastor felém fordult és csak pár méterre álltam tőle.

- Alastor a híres rádió démon..- Szarkasztikusan oda mondtam neki.

- Ezek szerint még is ismer- Elmosolyodott és össze fonta hátul a kezét. Örülsz neki mi?! Barom.. Meg miért ne ismerném?! Nem hiába vagyok én a pokol ura!

- A pokol ura vagyok, persze hogy mindenről hallok ezt-azt. De ez nem fontos. Miért vagy a lányom közelébe?!- Néztem fel rá. Egyből bele vágok mert kezd egyre jobban idegesíteni ez a nyomorék..

- Tán baj?- Mérgesebb lettem. Egy ilyen szemét csak is a lelkekre játszanak azért sem bízom benne és nem is fogok!

- A lelkére játszol? Merd meg tenni és széjjel téplek!

- Ohohoo! Milyen kedves mondhatom..- Kuncogott. Nagyon kezd fel húzni, ohhh hogy baszodj meg!

- Remélem érthető voltam!? - Össze fontam a kezemet ezzel is mutatva mennyire erős is vagyok.

- Milyen csúf feltételezés uram!~ Ugyan miért akarnám egy drága lánynak a lelkét?- Ohh vajon miért?!!

- Hmmm. Figyellek! - Le poroltam magam és ott hagytam őt úgy mentem a szobámba és át öltöztem a kacsás pizsamába.

Gyorsan le feküdtem, egy picit forgolódtam és a plafont bámultam. Idegesítő egy fickó Alastor ezért is utálom, de nem tudom miért valamiért szeretnék róla többet tudni hogy milyen is ő valójában.. De én lennék az utolsó akinek szerintem meg mutatná pedig annyira kíváncsi vagyok basszus.! A sok gondolkozásra egyből el aludtam és a plüss kacsámhoz bújtam. Ugyan ez nem tartott sokáig így vissza öltöztem és el mentem sétálni, amikor Alastor jött velem szembe.



_________________________________________________
Haliii~
Itt a kövi rész~ Itt most Lucifer szemszögét láthatjuk hogy ő hogyan is érezte magát~ Egy ideig Lucifer lesz~
Legközelebb csak 2 hét múlva rakom fel a kövi részt~
Jó olvasást~♡

Ohhh, a pokolba!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin