Lassan oda értem a ház elé és be csöngettem, a barátom egyből ajtót nyitott nekem és rám mosolygott.
- Sziaaa Alastor!- Rose rámmosolygot és be engedett a házába ami gyönyörűen van feldíszítve, ezt még Rose csinálta elég régen..
-Üdv Rose!- Kedvesen mosolyogtam rá és tisztelet tudóan be mentem és felé fordultam.
- Hogy vagy Alastor?- Be csukta az ajtót úgy indult meg a kanapé felé, követtem és le ültünk egymással szembe.
- Egész jól, bár most nálunk lakik a pokol ura..- Kicsit megfeszültem amit Rose észre is vett egyből megfogta lágyan a kezemet, én pedig le nyugodtam.
- Alastor. Nem lesz semmi baj, lehet hogy a pokol ura, de gondolj arra hogy apa is és te pont a lányánál vagy. Tudom ez így nagyon nehéz,de tudod kinek a férje.. Annak akinél a lelked van. Így muszáj normális lenned vele mert nem tudom hogy Lucifer tudja e,de bármi van hozzá fog menni panaszkodni. Vigyáznod kell!!- Végig csak hallgattam és figyeltem rá. Igaza van Rose-nak, vigyáznom kell..Picsába!!!!
- Megpróbálok mindent meg tenni hogy kedves legyek, de elég nehéz úgy hogy közben fognám és széjjel verném a fejét!
- Alastor. Nyugodj meg..- Kedvesen nyugtatgatott amire tényleg le nyugodtam, csak legszívesebben tényleg agyon vágnám vagy 100-szor!!..
- Köszönöm Rose kedves hogy mindig meghallgatsz~ De minden tőlem telhetőt meg teszek, de nem ígérek semmit ezzel kapcsolatban..- Rose sóhajtott és elmosolyodott.
- Te sosem változol~ Tudd hogy bármikor számíthatsz rám és mindig itt leszek neked!~
- Tudom és rettentő hálás vagyok!!- Megöleltük egymást és mentünk is az ajtó felé. Kicsit jobban érzem magam, Rose mindig megnyugtatott és ez így is marad. Olyan mint ha a második anyám lenne vagy egy nagyon jó barát, mindig így hivatkozok rá..
- Szia Alastor és vigyázz magadra!- Egymás szembe álltunk az ajtóban.
- Úgy lesz, és köszönöm!- Megöleltük megint egymást és ki mentem az ajtón úgy mentem vissza felé a hotelbe..
Amint vissza értem azt láttam hogy Lucifer a bár pultál ült és iszogatót, közben Husk a poharakat rendezgette. Oda mentem hozzájuk és egy székkel arrébb ültem a pokol urától, Husk felém fordult, Lucifer pedig engem nézett..
- Adhatok valamit Alastor?- Husk oda jött hozzám.
- Nem kérek köszönöm!- Rá mosolyogtam. Rá néztem utána Lucifer-re akivel szemkontaktusba keveredtem.
- Igyál velem Alastor!~ - Lucifer elmosolyodott. Ohhh hogy rohadnál meg!!
- Miért igyak önnel uram?- Felé fordultam.
- Tán félsz hogy valami olyat mondasz? Gyerünk rádió démon! - Elmosolyodtam.
-Legyen! Husk hozd a legerősebbet!- Husk bólintott és el ment az üvegért.
- Látom bátor vagy Alastor..- Mosolyogtam rá és Husk vissza jött egy üveggel és két pohárral..
- Óvatosan uraim..- Husk elénk rakta az üveget és a két poharat úgy hagyott ott minket, Lucifer ki nyitotta és öntött mind a kettőnknek félig..
- Versenyezünk Alastor! Ki marad tovább talpon!- Mosolygott rám én pedig bólintottam..
- Rendben!- Le húztuk egyszerre és érzem hogy tényleg erős. Ohhh bassza meg!
Pár órával később Lucifer a pulton feküdt, de még ébren volt,én pedig ültem. Meg ittuk az egész üveggel és nem vagyunk már józanok sem..
- Nyertem uram~
- Fogd be Alastor~ - Mellém ült és rám nézett amit viszonoztam. Fura érzésem van. Éget belülről..
- Uram..
- Alastor..- Egymásnak estünk úgy forrtak össze az ajkaink a heves csóktól.. Ohhh te jó ég.. Egyszerűen képtelenek voltunk meg állni úgy faltuk egymás ajkait akár csak egy finom ebéd lenne. Bele markoltam a csípőjébe úgy húztam magamhoz amire egy picit felnyögött, ő pedig gyorsan bele túrt a hajamba és rá markolt úgy húzott hátra amire meglepődtem. Eltávolodott tőlem pár miniméterre és rám nézett amit viszonoztam. Mit tettünk??
- Uram..
- Ez nem történt meg. Világos?!- Bólintottam és ő gyorsan el ment a saját szóbájába, én pedig a kezemet néztem. Te jó ég.. Mi mit tettünk?? Gyűlöljük egymást.. Miért ragadott el ennyire? Miért lettem heves rá? Össze zavarodtam. Fel siettem a szobámba és át öltöztem úgy feküdtem be az ágyamba és a plafont bámultam. Próbáltam aludni, de nem sikerült így forgolódtam amikor hallom hogy kopogtatnak..
Felkeltem és oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam, de nem vártam hogy pont a pokol ura fog előttem állni..
- Uram?- Meglepődtem. Miért jött ide?
- Alastor. Ami lent történt..
- Nem fogom emlegetni!..- Bele vágtam a szavába amitől Lucifer meglepődött.
- Rendben. Sajnálom ami történt..- Rám nézett, de én egyszerűen képtelen voltam úgy mosolyogtam magam előtt.
- Jó éjt.. - Csuktam volna be az ajtót, de Lucifer megállította.
- Alastor. Nem akarom hogy ez bármit is be folyásoljon. Mi egymás szemébe ellenségek vagyunk. Maradjunk is azok..
- Értettem uram. Ha megbocsájt szeretnék le feküdni aludni..- Végre rá néztem, de megfagytam. Miért nem haragot látok? Ez inkább...Fájdalom..
- Bocsánat hogy fel tartottalak Alastor..- El engedte az ajtót úgy nézett engem tovább amit én persze hogy viszonoztam..
- Jó éjt uram..
- Neked is Alastor..- Be csuktam az ajtót és vissza feküdtem az ágyamba.. Miért volt szomorú? Tán valami mást is akart mondani? Miért érdekel ez engem ennyire? Mitől lettem feszült? Tán ahogy egymásra néztünk? Rengeteg kérdés és aki ezt meg tudná válaszolni az maga a pokol ura..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ohhh, a pokolba!!
Hayran KurguAlastor x Lucifer shipp 18+ tartalom!!! Két legerősebb szerelmi története,vajon milyen vége lesz ennek? Első ilyen írásom itt,remélem tetsziiikk~ Néha a sorozatból van idézve,néha pedig saját~♡ Jó olvasast~☆