☆ 5 fejezet ☆

309 17 6
                                    

Annyi ideig ott ültem hogy gyorsan el ment a nap úgy öltöztem át és le feküdtem pihenni, ami valamiért gyorsan teljesült is. Bár szokásomhoz híven most is fel keltem és újra a konyhába mentem hogy igyak valamit, de nem volt üres a konyha. Angel volt a konyhában és vizet ivott úgy nézett rám.

- Alastor? Miért nem alszol? Baj van?- Oda jött hozzám, én pedig rá mosolyogtam.

- Csak szomjas vagyok, semmi komoly..- Öntöttem magamnak vizet úgy dőltem a pultnak és el kezdtem inni.

- Rendben ~ Jó éjt Alastor..- Rám mosolygott és vissza ment a szobájába..

- Jó éjt.. - Meg ittam, de továbbra is ott maradtam. Miért nem tudok aludni? Miért kellek fel?! Sóhajtottam és az ajtó felé néztem ahol Lucifer állt és engem nézett.. Megfagytam és csak néztük egymást, amikor is hirtelen oda jött hozzám és magához húzott úgy csókolt meg amit én hülye még viszonoztam is.. Bele túrt a hajamba úgy húzta meg az egész hajamat, de most nem távolodott el úgy forrtak össze jobban az ajkaink, én a derekára markoltam rá úgy folytattam tovább.. Végül el váltunk egymástól hogy végre levegőhöz jussunk, úgy néztünk egymásra vörösen és lihegve..

- Ez is csak búcsú ajándék uram?- Mosolyogtam rá.

- Fogd be inkább..- Elmosolyodott végre először őszintén.

- Most ezt miért csináltuk uram?- Le néztem rá.

- Tán nem élvezed? És nem ér azzal jönni amit én mondtam Alastor!..- Kuncogtam.

- Pedig azzal akartam. De ez így nem ér..- Mind a ketten mosolyogtunk.

- Mit akarsz csinálni Alastor?~ Tán olyan dolgokat?- Fel nézett rám úgy volt elpirulva..

- Nem szeretnék semmi olyat uram. Miért te igen?

- Ki tudja~

- Uram..- Lucifer-rel szemeztünk és hátat fordított nekem úgy ment el vissza a szobájába. Én pedig a számra raktam az ujjaimat úgy mosolyodtam el. Te szemét! Így játszol?! Akkor legyen így!.. Vissza mentem a szobámba úgy feküdtem le és el aludtam gyorsan és kellemesen..

Reggel korán fent voltam úgy öltöztem át és mentem is a rádió szobámba ahol le ültem úgy kezdtem el a műsoromat. Megint poénkodtam és minden olyat el mondtam ami számomra érdekes úgy ért véget 1 óra után és a székemben ültem úgy olvasgattam pár kedves nézőm leveleit. Elég kedvesek voltak a levél tartalmai és kicsit jobban fel dobta a kedvemet..

Ki nyílt az ajtó én pedig oda néztem, Lucifer be csukta az ajtót úgy jött oda hozzám. Fel néztem rá most az egyszer ő pedig vigyorgott, le raktam a papírokat úgy fordultam teljesen felé..

- Uram segíthetek valami- - Nem tudtam be fejezni, hiszen Lucifer bele mászott az ölembe úgy húzott magához és az ajkaimra tapadt. Nem ellenkeztem és két oldalt a derekába bele markoltam úgy viszonoztam a heves csókot. Nem értem a pokol urát, egyszer szét tépné a fejemet, máskor meg az ajkaimat tépiszét. Megbolondít, miért csinálja? Azért mert pont én vagyok erre kapható neki? De hiszen felesége van és egy lánya. Erre fel eszméltem és abba hagytam mindent úgy emeltem le magamról ő pedig csak meglepődve nézett engem.

- Mit csinálsz Alastor?- Nézett le rám kicsit fenyegetően..

- Uram, én dolgozom. Szóval szeretnék erre koncentrálni..-Rá néztem és láttam rajta két érzelmet is. A haragot és a bánatot. Miért kell így nézned rám?!

- Azt is mondhatnád hogy nem akarod ezt! Miért köntörfalazol? Csak mondd az hogy nem és többet nem csináljuk!- Mosolyogtam rá és megfogtam a kezét.

Ohhh, a pokolba!!Where stories live. Discover now