[ 18+ jelenetek ]
Arra eszméltem hogy be csukódott az ajtó és egyedül maradtam a csendes szobába egymagam. Egy nagyot sóhajtottam úgy mentem vissza a szobába, de meglepetésemre Lucifer az ajtó előtt állt és neki dőlt. Miért maradt itt? Azt hittem el megy.. A pokol ura engem nézet és szótlanul csak bámultuk egymást egy ideig, utána közelebb jött hozzám..
- Ha most el megyek, soha többé nem jövök vissza. Haza megyek a palotámba és Lilith-et is viszem magammal, ezt akarod?- Le néztem rá és kicsit megdöbbentem. El akar menni? Csak ez miatt? Ráadásul vele??
- Uram ha el akar menni hajrá! Senki nem fogja meg állítani, vagy az akarja hogy én legyek az?!- Megfogta a köntösömet és magához húzott.
- Mondtam már! Nem vagy fontos nekem és soha nem is leszel az! Én csak szórakozom ahogy te is fogalmaztál..- Elmosolyodtam. Persze, rá jöttem ám! Gyorsabban ver a szíve mint kellene szóval hazudik! A tervem végre előre lépett!!
- Ha nem lennék az, akkor most nem maradt volna itt!- Közelebb húztam magamhoz, amire Lucifer meglepődött és engem nézett..
Megcsókoltam amire ő egyből viszonozta is, úgy nyomtam az ajtóhoz és a két kezét össze fogtam a feje felett úgy martam az ajkai után. Borzasztóan gyűlölek pokol ura!! Lucifer felnyögött ahogy haraptam az ajkát úgy váltunk egyre hevessebé. Az ágyon kötöttünk ki és az összes anyagot le téptük a másikról úgy faltuk tovább egymást..
El váltam tőle hogy levegőhöz jussunk úgy mosolyogtunk egymásra.
- Akarom! Csináld Alastor!- Parancsolt rám. Nem mondom hogy nem izgatott fel ezzel, de uralkodnom kell magamon!!
- Rendben uram!- Bele csókoltam a nyakába úgy haladtam lefelé és egyre hevesebben kezdte venni Lucifer a levegőt. Tetszik mi?! Érzem az érzelmeidet pokol ura! Te hazug! Bele haraptam a belső combjába amire fel mordult úgy mosolyodtam el. Szép lassan el kezdtem a nyelvemmel izgatni oda lent amire néhol nagy levegőket vett..
- Alastor.-Kélyesen felmordult amire teljesen be kaptam a férfiasságát úgy mozgattam direkt lassan a fejem, amire Lucifer bele túrt a hajamba és rá markolt. Szóval tetszik?~
Rá gyorsítottam ezzel is őrületbe hozva őt, Lucifer hátra döntötte a fejét úgy vette gyorsabban a levegőt. Jobban meg húzta a hajam amire ki vettem a számból, ő pedig az élvezetét szanaszét folyva ment el.
Elmosolyodtam és le ültem mellé úgy kezdtem vissza öltözni, de nem siettem, itt már nem lehet sietni..
- Ennyi volt?- Ült fel Lucifer úgy fogta meg a kezemet. Ez bizarr, mmm...
- Mi mást szeretne?- Fordultam felé úgy álltam meg az öltözködéssel. Mit akarsz még? Már ez is sok volt!
- Hogy belém gyere~!- Elmosolyodott amire én megfeszültem. Ohhhhh...Nem...Szerintem ez már nagyon nem jó ötlet..
- Uram..- Lucifer le kapta rólam azt a ruhát amit már fel vettem és rá nyomott az ágyra úgy ült a csípőmre.
- Mi van, tán félsz?- Bele markoltam a csípőjébe, ő pedig elmosolyodott.
- Nem félek! De mint mondtam uram, magának felesége és lánya van..- Le nézett rám, én pedig fel rá. Faszomat!
- Akkor tedd meg amit meg kell tenned!- A merevedésem mindent el árult hogy igen is élvezem ezt az egészet, de nem így fogalmaznék, hanem úgy hogy ez az egész teljesen új nekem és nem tudok mit csináljak abból a szempontból hogy én őt teljesen gyűlölöm!..
Nem foglalkoztam tovább semmivel úgy adtam meg neki amit akar és bele mentem teljesen amire ő felsóhajtott. Lágyan el kezdtem benne mozogni amit nagyon élveztünk mind a ketten, bele markoltam a csípőjébe úgy kezdtem gyorsabb lenni. Nem hiszem el hogy tényleg ezt csinálok vele! De töntést hoztam, úgy fogunk játszani ahogy nekem jó! Lucifer nagyokat sóhajtott amit én is követtem úgy húztam ki belőle és el mentem, Lucifer pedig rám tette ezt ami kicsit meleg mint én azt gondoltam.
-Al~ Szeretném még. - Mosolygott rám amit viszonoztam is neki úgy fogtam meg és magam alá fordítottam őt. Megfogtam a két kezét úgy tettem a feje fölé és újra bele mentem. Lucifer megint felsóhajtott amire én hevesen kezdtem benne mozogni. Játszunk így pokol ura~
Lucifer szaporán vette a levegőt amihez én is csatlakoztam úgy szorítottam erősen a kezét. A pokol ura gyorsan el is ment úgy folyt végig a hasán, én pedig jobban rá gyorsítottam.
-Al! Ne merd ki húzni!- Megdöbbentem. Mi bajod te idióta? Azt hiszed neked adom? Bár.. Jó legyen! Jobban belé mentem és sikerült könnyítenem magamon benne.
El engedtem úgy húzódtam ki belőle és le dőltem mellé úgy vettem gyorsan a levegőt.
- Al~ Ügyes fiú vagy~ -Rá néztem és kicsit megszeppentem. Ügyes fiú??! Ez hülye!
- Az úr sem volt rossz..- Lucifer el mosolyodott.
- Akkor menjek vagy maradhatok? - Meg rántottam a vállamat. Nekem aztán mindegy, csak hagyj pihenjek..
- Ahogy önnek jó uram. - Hozzám bújt amire picit megfeszültem, de utána hagytam magam.
- Akkor maradok~ -Lassan le csukta a szemeit és engem át karolva el aludt. Elég fura hogy mellettem fekszik valaki, de nem tudom miért kicsit megnyugtat is. Lassan én is le hunytam a szemeimet így gyorsan sikerült is el aludnom.
_________________________________________________
Haliii~
Kicsit előbb meg hoztam ezt a részt~
Remélem tetszik és jó olvasást~♡
YOU ARE READING
Ohhh, a pokolba!!
FanfictionAlastor x Lucifer shipp 18+ tartalom!!! Két legerősebb szerelmi története,vajon milyen vége lesz ennek? Első ilyen írásom itt,remélem tetsziiikk~ Néha a sorozatból van idézve,néha pedig saját~♡ Jó olvasast~☆