☆ 13 fejezet ☆

77 7 7
                                    

Viszonoztam a tekintetét, elég feszült lettem. Nem értem hogy Lilith miért jelent meg így hirtelen amikor legtöbbször szarik a fejemre..

- Mi az uram?- Elmosolyodott. Miért lett más?..

- Miért vagy ilyen? Tán féltékeny vagy?- Össze fontam a kezemet úgy néztem továbbra is.

- Féltékeny? Nem értem mire gondol...- El ment mellőlem és fel ment arra kilátós dologra ami a színházakban szokott lenni, de nem néztem sokáig mert Charlie vissza tért Lilith-el.

- Rég láttalak Lilith..- Kedvesen rá mosolyogtam. Bár nagyon nem érdemli meg azok után..

- Én is téged kis démonom~ - Megfogta két oldalt az arcomat amikor a korlát fentről le esett úgy szeppentem meg és fel felé néztem ahol senki sem volt. Lilith el engedett, magamban mosolyogtam. Alastor te nagyon hazug~..

- Miért esett le?- Charlie oda sietett én pedig el jöttem onnan úgy mentem fel Alastor-hoz mosolyogva. Hazug, ezek szerint te is érzel valamit..

Be mentem hozzá úgy csuktam be magam mögött az ajtót, ő pedig egyből rá nézett amit nagyon élveztem. Már félig le öltözött, a masnija már nem volt a nyakában.

- Te voltál? A korlát..- Alastor elmosolyodott.

- Nem uram, kérem ki menne? Szeretnék egy kis magán teret magamnak!- Le vette a piros kabátját úgy dobta az ágyra. Ohhh bárcsak engem dobna így az ágyra~

- Alastor. Hmmm, rendben...- Ki mentem úgy csuktam be az ajtót magam mögött.

Továbbra is kint álltam, szeretnék hozzá érni. Annyira megőrjít.. Bazdmeg Alastor! De tudom hogy hiába átkozom amikor én kezdtem az egészet és egyelőre nem is tervezem abba hagyni. El határoztam magam úgy mentem vissza és csak a ruháit láttam így be kopogtam hozzá a fürdőjébe.

- Igen?!

- Alastor. Beszélhetnénk?- Álltam a csukott ajtó előtt.

- Fürdök uram..- Ohh az izgalmasabb~

- Engem nem zavar..

- Perverz törp...- Kuncogott rajtam én pedig el mosolyogtam úgy nyitottam ki erősen az ajtót. Alastor pedig össze húzta magát, kis szégyenlős!

- Mit mondtál he?!- Be csuktam magam mögött az ajtót úgy ültem rá a kis székre ami bent volt.

Végig néztem rajta, gyönyörű a teste. Kívánatos eléggé, nem is értem hogyhogy nincs senkije..

- Uram,bocsánat..De mi a fasz?!- Elmosolyodtam. Aranyos.

- Tán zavarban vagy? Awwww~- Kicsit hergelem.

- Mit akar?

- Mi van veled? Hagyod magad utána el löksz. Miért?

- Ezt nem nekem kéne kérdeznem tőled?- Akkor legyen így. El kezdtem vetkőzni.

- Akkor játszunk így.. - Be ültem elé, de Alastor el fordította a fejét úgy mentem közelebb és kezeim közé zártam a fejét úgy fordítottam magam felé.

Közelebb hajoltam jóval és egymás ajkainak estünk, ami rettentően megdobogtatja a szívemet. Közben bele másztam az ölébe úgy ültem a combjain.

- Uram..- El hajolt tőlem úgy néztünk egymás szemébe.

- Ne mondj semmit inkább csináljuk!- Elpirultam halványan.

- Nem! Nem leszek a játékod!- Nem foglalkoztam vele úgy simogattam a mellkasát és egyre lejjebb haladtam. Meg akarom érinteni ott..

- Kérlek~ Jó lesz Alastor~

- Nem!- Megfogta a kezemet, utána ki mászott és a köntösébe bújt bele. Le engedtem a vizet úgy másztam ki és mellé mentem meztelenül.

- Ennyire undorodsz tőlem?....Tudom mire gondolsz. Igen feleségem van, de nem jó a kapcsolatunk...Már több éve nem nyúltunk egymáshoz és nekem kell az érintés...És ez most tőled kell..- Rám nézett és elég szomorú voltam. Senkinek nem mondtam még ezt el hogy milyen a kapcsolatom, de benne valamiért megbízom..

- Mit akarsz pontosan? Érjek csak hozzád?- Elém állt úgy karoltam át a nyakát úgy mosolyodtam el.

- Kérlek érj hozzám te rádió démon!- Elmosolyodott. Ohohoo~

- Ahogy kívánja uram!- Szét nyitottam a köntösét úgy kezdtem el tapogatni a puha szőrös testét. Ő csak a karomat simogattam, azt hittem egyből nekem esik. Fura..

- Csak a karomat fogod simogatni?- Néztem rá

Látom rajta hogy feszült, lehet meg kéne hátrálnom? Abba kéne hagynom? Alastor rám nézett.

- Mit szeretne hol simogassam?

- Csináltad már bárkivel is?- Nem tudom miért, de annyira aranyos!!

- Magamon kívül? - Bólintottam.

- Voltál te mással magadon kívül Alastor?- Ne nevess! Ne nevess!!

- Nem....- Kuncogtam. Nem bírom ki!! Túl aranyos..- Most miért nevet ki az úr?

- Ne vedd magadra Alastor~ Nagyon kis aranyos vagy~!- Tovább kuncogtam. Alastor csak előttem állt.

- Uram. Inkább ne csináljuk. Vagy ennyire akar engem?- Fel néztem rá ő pedig le rám. Édes, túl szent ahhoz képest hogy milyen is igazából..

- Ennyire nem akarod? Legyen akkor..- Hátrébb léptem, de viszont ő közelebb jött úgy fogta meg a kezemet.

- Nem erről van szó uram...De nagyon össze vagyok zavarodva minden miatt is és nekem ez elég fura. De legyen, mindent megcsinálok amit kér az ágyban..

Nem bírtam tovább és megöleltem, Alastor hagyta magát ami nagyon jól esett nekem. Elképesztően vonzó és vonz is engem, ohh de utállak Alastor!..

- Akkor Alastor..- Kezeimbe fogtam az arcát úgy mosolyogtam rá amit viszonzott nekem.

- Hol szeretné hogy magához érjek?

- Bárhol.. Kérlek érj hozzám~- Szenvedélyesen csókoltuk egymást amit nagyon élveztem, Alastor megragadta a derekamat amire hirtelen felnyögtem és ezért bele haraptam erősen a nyakába ami vérezni kezdett.

Néztem ahogy vérzik a nyaka, gyönyörű látvány bassza meg!..

-Uram. Ennek nyoma lesz..- Elmosolyodtam, ő pedig le nézett rám. Ohh tudom azért csináltam~

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 06 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ohhh, a pokolba!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz