☆ 4 fejezet ☆

299 18 17
                                    

Rengeteg kérdés és aki ezt meg tudná válaszolni az maga a pokol ura.. Ahogy annyit gondolkoztam el aludtam.. De valamikor fel keltem és ki mentem a mosdóba hogy el végezzem a dolgomat,de Lucifer jött ki onnan és egymásra néztünk..Kacsás pizsamában van aminek piros masniai vannak..

- Alastor..Öm miért nem alszik?

- Felkeltem valami miatt..És ön uram?

- Szintén..- El nézett,én pedig mosolyogtam. Bassza meg!!

- Értem. Igyon forró teát attól könnyebben lehet el aludni..- Rám nézett én pedig viszonoztam. Miért nézel így rám?!

- Köszönöm Alastor..- Közelebb lépett hozzám, de én nem mozdultam..

- Uram a konyha a másik irányba van..

- Tudom..- Egyre jobban éreztem a levegőben a forróságot. Bazdmeg Lucifer Morningstar!!

- Ha bármi olyanra készülsz. Szólok hogy azonnal el kerülöm!

- Miért ha te is ugyan úgy akarod? – Össze húzta a szemöldökét. Én nem hiszem hogy akarom. Fura a gondolat hogy egy férjes férfival bármit is akarjak. De egyben furán is érzek magam amiért ezt tettük..

- Nem értem mire gondolsz. De én nem vagyok olyan, ha szórakozni szeretne van pár bár a közelben uram..

- Miért vagy ennyire idióta Alastor?! – Megfogta a felsőmet és rá markolt úgy húzott magához..

- Mit csinálsz?- Néztem rá. Agyon akarom ütni.. Ne érjen hozzám.. Még most is érzem az ahogy a hajamba túrt és hozzám simult a vékony testével..

- Érzéketlen fasz vagy Alastor..- El engedett én pedig nem tudom miért, de mérges lettem és neki löktem a falnak úgy néztem le rá..

- Mondd újra ha mered!- Mosolyogtam elég mérgesen.

- Egy..- Bele túrt a hajamba és a fejemnél magához húzott.- Érzéketlen fasz vagy!- Újra egymás ajkaira tapadtunk és most nem engedtem el úgy markoltam a csípőjére és magamhoz húztam őt.. Rohadj meg Lucifer Morningstar!!

Egyre hevesebbek lettünk úgy lökött el magától és a szájja elé rakta a kezét.

-Búcsú ajándék..- El ment mellettem úgy hagyott ott. Szemét! Remélem megrogadsz Lucifer! Be mentem és el végeztem a dolgomat úgy mentem vissza és le dőltem és el aludtam. Ez egy rohadék! Ha így akarsz játszani, akkor legyen így!

Reggelt elég későn keltem és így gyorsan össze szedtem magam úgy mentem le nagy mosollyal az arcomon. Mindenki lent volt és beszélgetett, Lucifer egyből rám nézett viszont most nem viszonoztam, sőt még el is fordultam úgy mentem oda Husk-hoz..

- Csinálnál nekem egy kávét?

- Hogyhogy későn keltél? Nem jellemző rád..- Elmosolyodtam

- Néha én is pihenhetek ~ Szóval?

- Csinálok persze..- Neki látott, én addig le ültem és vártam..

- Köszönöm Husk..- Lucifer le ült mellém és rám nézett, felé fordultam és fel emeltem az egyik szemöldököm..Mi a faszt akar már megint tőlem?!!

- Igen uram?- Elmosolyodtam.

- Találkozunk a szobámba 10 perc múlva!- Meglepődtem.

- Minek? Tán engem akar az úr?- Elmosolyodott.

- Nem kellesz te nekem. Nehogy azt hidd Alastor...

- Akkor miért csókoloztunk kétszer?- Össze húzta a szemöldökét. Látom nem tetszett te gyökér.

- Alastor ne hidd hogy fontos vagy nekem! – El ment mellőlem, én pedig utána néztem. Miért akar velem beszélni? Mit akar már tőlem? Miért áll így hozzám? Annyira gyűlölöm hogy ki használ vagy nem is tudom hogy mondjam. Túl sok bőr van a képén hogy így szórakozik velem!! Fel álltam és mentem az ő szobája felé és mosolyogtam.. Kíváncsi vagyok hogy mit akar, ha nem tetszik bele verem a földbe.. Be kopogtam és egyből be is nyitottam, Lucifer az ágy mellett állt úgy nézett rám..Be csuktam magam mögött az ajtót úgy léptem hozzá közelebb pár lépést..

Meg álltam előtte és egymást néztük. Miért érzem forrónak magam?! Lehet beteg leszek? Vagy ő csinálja??!

- Szóval uram? Mit akar megint tőlem? Tán megint olyan dolgokat akar velem csinálni?- Hirtelen közelebb lépett úgy fagyott meg a levegő és mérgesen rám nézett..

- Alastor! – Őt néztem mosolyogva.

- Igen uram?

- Ne merészelj újra hozzám érni, sőt beszélni se! Világos Alastor?!- Néztem őt. Miért lettél más mint akkor voltál?!

- Igen uram!..- Arrébb lépett tőlem és el fordult.

- El mehetsz..- Bólintottam és mentem az ajtó felé. Sok a miért, de nem kapok rá választ úgy se.. Még egy ok amiért gyülőlek Lucifer Morningstar!! Megfogtam a kilincset, de hallottam hogy Lucifer felém jön ezért hátra fordultam ő pedig át ölelte a derekamat amire kicsit meglepőttem.

- Mit csinál uram?- Le néztem rá,de ő a mellkasomba bújt.

- Fogd be..- Szorosan ölelt.

- Értettem uram..- Hagytam magam, bár magam sem tudom miért..

Lassan végül el engedett és arrébb ment tőlem, én pedig ki léptem az ajtón úgy csuktam be és el mentem a saját szobámba úgy ültem le az ágyra és néztem ki a fejemből. Annyi ideig ott ültem hogy gyorsan el ment a nap úgy öltöztem át és le feküdtem pihenni, ami valamiért gyorsan teljesült is..

_________________________________________________

Haliiii~
Itt a kövi rész☆
Remélem tetszik eddig a sztori~
2 hét múlva jön a kövi rész, csak most elég elfoglalt vagyok~
De belőlük sosem elég ☆😍☆
Jó olvasást~

U.i: Milyen Shippet olvasnátok tőlem?~

Ohhh, a pokolba!!Where stories live. Discover now