☆ 8 fejezet ☆

227 11 4
                                    

                   [ 18+ jeleneteket tartalmaz ]

Lassan én is le hunytam a szemeimet így gyorsan sikerült is el aludnom. De most megint fel keltem ami nagyon fájdalmas volt mert elég rosszul aludtam is, rá néztem Lucifer-re és olyan békésen aludt mint még soha, elég aranyos ilyenkor azt meg kell hagyni. Fel ültem és az ágy támlának dőltem úgy takartam be a mellkasomat hogy ne fázzak meg, bár nem mintha tudnék.

Sóhajtottam egy nagyot amire Lucifer meg mozdult és hozzám bújt, nem tudom miért de így elég aranyos olyan akár egy gyermek akit sosem értettek meg a szülei. Bár szerintem most telibe találtam, a legfényesebb angyal aki most itt fekszik mellettem. Lucifer tovább mozgott és fel emelte a fejét úgy nézett rám amire én is rá néztem úgy mosolyodtam el most először kedvesen.

- Uram, aludjon vissza. – Hozzám bújt úgy feküdt a szőrös mellkasomra és át karolta a derekamat.

- Miért nem alszol Al? – Felém fordította a fejét. Elmosolyodtam ahogy láttam a kómás fejét és a kócos haját, túl aranyos!

- Rossz szokásom egyike hogy fel kelek uram, de ön nyugodtan aludjon. Lassan szerintem én is aludni fogok!

- Akkor én is fent maradok!- Közelebb hajolt hozzám amit hagytam neki úgy kerültünk egymással szembe.

- Uram, mit szeretne?- Le néztem az ajkára utána vissza a szemébe, Lucifer ugyan ezt csinálta.

- Tippelj Al~ Úgy is olyan okos vagy.- Lucifer elmosolyodott úgy hajolt közelebb és az ajkaimra tapadt. Hagytam magam és ugyan úgy faltam az ajkát ahogy ő az enyémet. Bele túrt a hajamba és erősen rá markolt amit még élveztem is. Bassza meg! Miért teszed ezt velem??!

Magam alá kényszerítettem és felé hajoltam úgy logót le a hajam ő pedig mosolyogva bámult engem. Rohadj meg!

- Valaki be indult~

- Fogd be!- Néztem le rá fenyegetően. Miért? MIÉRT?! Ne játssz velem!

- Gyere szépen Al~ - Megfogta mind a két kezével az arcomat úgy húzott le és megint az ajkamra tapadt úgy tértem magamhoz és ugyan úgy vissza csókoltam. A lába közé férkőztem úgy ért egymáshoz a csupasz bőrünk és az egyre merevedőbb tagunk is, el sem hiszem mit csinálok!! El váltam tőle és mind a ketten lihegve néztük a másikat.

- Al~ Gyere csak~ - Jobban széjjelebb tette a lábát hogy a tagom pont oda férjek és belé menjek amit egyből meg is tettem úgy nyomta tövig bele magam. Lucifer egy nagyot sóhajtott és át karolta a hátamat úgy mélyeztette belém a körmeit amire én ügyesen mozogni kezdtem.

Jobban kezdtem gyorsulni és csak a cuppogást és a nyöszörgést lehetett hallani ami át járta a szobát, mind a ketten teljesen megizzadtunk úgy ment el Lucifer rám és saját magára, én pedig gyorsan ki húztam úgy mentem rá és az egész ágyneműre. Szaporán vettük a levegőt úgy néztem le rá és most először jelent meg jobban a pír az arcomon, kócos szőke haj, izzadt test amin rajta van a folyadékom és azaz önelégült mosoly az arcán. Mit tettél velem Lucifer!!

- Túl jó vagy Al~ Nem fogom tudni meg unni, egész nap erre fogok vágyni te szemét~!- El kezdett aranyosan nevetni amire én csak néztem őt. Mi a faszom van?? Várni engem? Tovább csináljuk?!

- Lucifer! – Néztem rá, ő pedig elég meglepődve figyelt engem.

- Először mondod ki a nevem..- Fel ült úgy fürkészte az arcomat.

- Ezt nem csinálhatjuk! Mi lesz a lányával és a feleségével? Így el dobnád őket?!- Lucifer megfeszült úgy nézett engem tovább és csendben volt. Válaszolj bazdmeg! Kérlek..

- Akkor azt mondod ne csináljuk tovább?- Rá néztem és teljesen mérges lettem.

- Téged csak ez érdekel?! A szex?! Miért vagy ekkora hülye?! Lásd már a helyzetet bazdmeg!- Teljesen ki akadtam. Nem értem őt.

- Ne beszélj így velem!! És akkor mi van? Igen szeretem a szexet és szeretni is fogom! És akkor mi van ha én is boldog akarok lenni??- Ő is teljesen mérges lett.

- Elég volt! Tűnj innen most!- Lucifer megszeppent úgy nézett rám utána el fordult és le szállt az ágyamról és el kezdett vissza öltözni. Felé fordultam, de ő nem volt hajlandó rám nézni, valamiért fáj a mellkasom. Szúr és éget egyszerre mintha éppen folytógatnának. Kérlek nézz rám! Látni akarom mit érzel hogy tudjam fájt-e! Lucifer nem nézett rám és fel öltözve távozott a szobámból és így sokkal jobban el kezdett nőni a mellkasomba az a nagyon rossz érzés. Le takarítottam magam és mindent helyre raktam úgy feküdtem le az ágyra és a plafont bámulva aludtam el úgy csordult ki egy könnycseppem.

Az éjszaka borzasztóan telt alig ha aludtam, rengetegszer fel keltem vagy a másik hogy forgolódtam. A mellkasom még mindig fáj és nem tudok megszabadulni a rossz érzésemtől úgy készülődtem el és a botomat markolva mentem le. Charlie elég szomorúnak tűnt így oda mentem hozzá és ő egyből rám nézett.

- Szia Alastor~ - Mosolygott rám kedvesen, de éreztem hogy valami nincs rendben.

- Üdv kedves~ Mi a baj?- Mosolyogtam rá én is. A megszokott mosolyommal.

- Apám és anyám el mentek haza..- Eléggé le volt törve, nekem pedig a szívem nagyot dobbant. El Ment? Miért hagyott itt? Ennyire megbántottam volna?!

- Ohhh. És vissza jönnek majd?- Charlie meg rázta a fejét.

- Apa mondta hogy nem jönnek vissza, de engem szívesen várnak haza bármikor.- El fordítottam a fejemet a lányról és ki néztem a fényes ablakon. El rontottam teljesen, túlságosan is meg ijettem mivel én érzek.. Charlie megölelt amire teljesen ki zökkentem a gondolkodásomból és eléggé meglepőttem. Sosem ölelt meg engem pedig bármikor lett volna lehetősége, hagytam magam hogy öleljen, de utána el engedett rám mosolygott és ott hagyott engem egyedül a gondolataimmal és érzelmeimmel.

_________________________________________________
Haliii~
Előbb meg hoztam ezt a részt mert hétvégén nem lenne rá időm~
Jó olvasást és valakinek jó nyári szünetet~
2 hét múlva jön a kövii rész~

Ohhh, a pokolba!!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon