Nem sokára be kopogott hozzám a rádió démon és be jött hozzám, az ágy mellett álltam egy kis ideig szótlanul. Közelebb jött hozzám ezzel is csökkentve a távolságot közöttünk. Előttem állt én pedig figyeltem őt, meleg lett a levegő köztünk. Bassza meg!!
- Szóval uram? Mit akar megint tőlem? Tán megint olyan dolgokat akar velem csinálni?- Mérges lettem úgy léptem gyorsan közelebb.
- Alastor! - Mosolyogva nézett engem. Miért tombol bennem az összes értelem? De meg kell tartanom a tekintélyemet!!
- Igen uram? - Muszáj megtennem...
- Ne merészelj újra hozzám érni, sőt beszélni se! Világos Alastor?!- Nézett engem és én is őt.
- Igen uram!..- Arrébb léptem és el fordultam. Egy idióta vagyok, de muszáj megtennem..
- El mehetsz..- Láttam ahogy bólintott és indult az ajtó felé amikor már majdnem megfogta a kilincset oda siettem hozzá. Arra nem számítottam hogy megfordul így át öleltem a derekát és a mellkasához bújtam. Miért gyengít meg?!
- Mit csinál uram?
- Fogd be..- Szorosabban öleltem meg.
- Értettem uram..- Alastor nem lökött el, de nem is távolodott el aminek örültem.
Végül el engedtem, Alastor gyorsan távozott így egyedül maradtam a szobámban. Át öltöztem pizsamába és a hátra lévő időt kacsa gyártással töltöttem. Amikor be sötétedett akkor le feküdtem aludni és pár perc múlva el is aludtam úgy bújtam a nagy kacsa plüssömhőz.
Az éjszaka közepén fel keltem úgy mentem le a konyhába csak arra nem számítottam hogy ott lesz a szarvas. Nem bírtam tovább és gyorsan oda léptem úgy húztam le magamhoz és ajkára tapasztottam az enyémet. Meglepetésemre Alastor viszonozta a csókomat ami jól esett. Bele túrtam a hajába úgy húztam meg az egészet, amire Alastor a csípőmbe markolt erősen. Végül el távolodtunk egymástól hogy levegőt kapjunk.
- Ez is csak búcsú ajándék uram?- Mosolygott rám.
- Fogd be inkább..- Elmosolyodtam őszinte amit nagyon ritkán csinálok.
- Most ezt miért csináltuk uram?- Le nézett rám. Nem mondom kicsit szégyellem maga. Basszus!
- Tán nem élvezed? És nem ér azzal jönni amit én mondtam Alastor!..- Kuncogott. Kicsit meglepőttem hogy tudd ilyet..
- Pedig azzal akartam. De ez így nem ér..- Elmosolyodtunk és nagyon boldoggá tett csak szimplán ennyivel.
- Mit akarsz csinálni Alastor?~ Tán olyan dolgokat?- Elpirultam egy picit és fel néztem rá.
- Nem szeretnék semmi olyat uram. Miért te igen?
- Ki tudja~
- Uram..- Szemeztünk egy ideig.
Utána sarkon fordultam és vissza mentem a szobámba, ajkamra emeltem az egyik ujjamat úgy simítottam rajta végig és elmosolyodtam. Gyorsan be mentem a szobámba és le feküdtem az ágyamra, nem forgolódtam sokáig végül sikerült el aludnom kényelmesen.
Amikor reggel fel keltem hallottam a rádiót és hogy Alastor beszél benne, át öltöztem és vártam hagy legyen vége. Mostanában egyre jobban kívánom Alastor-t ahogyan csak el lehet képzelni, az éríntése forró, a szemei szikrákat szórnak, de akkor is van benne valami ami nekem kell.. Ahogy hallottam hogy vége egyből be nyitottam és be csuktam magam mögött az ajtót. Leveleket olvasót gondolom a rajongóitól van. Alastor gyorsan rám nézett ahogy közeledtem felé és vigyorogtam mert fel vagyok hevülve.
-Uram segíthetek valami- - Nem tudta be fejezni ne mert az ölébe ültem úgy martam az ajkait heves csókkal, Alastor nem húzódott el hanem a csípőmbe markolt és viszonozta a csókomat.
Alastor hirtelen eltávolodott és le emelt magáról úgy szeppentem meg, most miért? Hisz élveztük..
- Mit csinálsz Alastor?- Picit fenyegetően rá néztem.
- Uram, én dolgozom. Szóval szeretnék erre koncentrálni..- Nézett a szemembe, de a szívem nagyot dobbant. Akarom őt, rettentően akarom!..
- Azt is mondhatnád hogy nem akarod ezt! Miért köntörfalazol? Csak mondd az hogy nem és többet nem csináljuk!- Alastor elmosolyodott úgy fogta meg a kezemet amit nem vártam tőle hogy ilyen kedves lesz.
- Uram, én nem értelek.. Miért csináljuk mi ezt pontosan? Hiszen sosem kedveltük egymást, akkor miért?- El rántottam a kezemet mert megszeppent ettől a kedvességtől úgy távolodtam el tőle. Furán érzem magam, túlságosan dobog a szívem..
- Akkor én mondom ki ha te már nem mered, akkor legyen ennek vége!- Mérgesen néztem rá és össze fontam a kezemet, nem rá vagyok mérges hanem magamra..
Annyira megrémültem hogy kedves velem hogy teljesen rosszul lettem tőle..Bazdmeg!..Miért kedvelem?
- Most miért vagy ilyen? Nincs is semmi köztünk! Önnek felesége van!- Megszeppentem. Igaza van. Basszus!..
- Gyűlölek Alastor!- Ajtóhoz siettem úgy csaptam be magam után ahogy ki léptem onnan és el mentem a szobámba. Mit is képzeltem?! Sosem lehetünk egymásé így, teljesen megbolondultam.. Le vettem a zakómat és az ágyra ültem úgy temettem kezeimbe a fejemet és hatalmasat sóhajtottam.
Végül fel álltam és le mentem úgy szeppentem meg, a feleségem itt van. Lilith rám nézett úgy mosolygott én pedig oda mentem hozzá, Charlie is megjelent. Mi a faszt keres itt?! Hátra fordultam és láttam hogy Alastor is megszeppent és elég fura lett a levegő.
- Anya ő ott Alastor, ő segít nekem a hotelben~- Charlie kedvesen be mutatta Alastor-t aki még mindig nem mozdult ahogy én sem.
- Ohhh, üdvözlőm..- Kedvesen mosolygott rá, de ismerem ezt a mosolyát. Persze hogy nem őszinte. Végül Alastor le jött hozzánk.
- Üdv asszonyom..- Alastor utána mosolyogva el fordítottam a fejét. Valami nem stimmel nekem..
- Gyere anya, körbe vezetlek~ Charlie végre el vitte az anyját úgy lélegeztem fel, Alastor hátul össze fonta a kezét úgy nézett rám. Viszonoztam a tekintetét, elég feszült lettem.
_________________________________________________
Haliii~
Sajnálom hogy igy el tűntem de most már itt vagyok~ 2 hetente lesz kint az új részek~
Jó olvasást~
KAMU SEDANG MEMBACA
Ohhh, a pokolba!!
Fiksi PenggemarAlastor x Lucifer shipp 18+ tartalom!!! Két legerősebb szerelmi története,vajon milyen vége lesz ennek? Első ilyen írásom itt,remélem tetsziiikk~ Néha a sorozatból van idézve,néha pedig saját~♡ Jó olvasast~☆