*Adam szemszög*
Vaggie elém ugrott, egy rúgással a földre lökött, és most egy lándzsát szorít a torkomhoz. Oh, baszdmeg. Igen... tényleg, a kurva életbe...
Most mégis mit csinálhatnék? - Veggie, de jó látni... - nevetek kínosan
- Bár, és is elmondhatnám ugyan ezt rólad. - felelt a szokásos, hideg stílusában.- Vaggie, itt vagy? Vaggie! Mit csinálsz? -na, már csak ez a ribanc kellett...
- Charlie, szia- - próbáltam jópofizni, hogy a "kis hercegnő" megmentsen a vérebétől
- Pofa be, Adam! - mondta, Vaggie, és még közelebb szorította a tőrt a nyakamhoz... ah, értem... szóval ilyen érzés a fegyver másik végén lenni...- Vaggie, tedd le a fegyvert. - kérte kedvesen Charlie
- Charlie, elfelejtetted ki ez, és hogy mit tett?!
- Nem, Vaggie, viszont te is tudod, hogy ez a hely a második esélyekről szól. - mondta Charlie mosolyogva. Vaggie sóhajt, majd vissza húzza a lándzsát.Én felállok a földről, és akkor... Charlie odalép elém.
- Adam, üdvözöllek a Hazbin Hotel-ben, ahol-
- Figyelj Charlie, nem érdekel. - mondtam fáradt hangon. Fáradt? Miért vagyok ennyire őszinte...? - Nézd, nekem nem kéne itt lennem, a pokolban, és pláne nem a kis "hotelodban". Úgyhogy, a soha viszont nem látásra. - mondtam, majd megfordultam, hogy elinduljak.- Nem akarsz vissza menni a mennybe? - basszus, ez a hang... ez Angel Dust. - Tudod miről szól ez hotel, nem? Fogjuk a bűnösöket, megjavítjuk, és mehetnek a mennybe. Azt mondtad "nem kéne itt lenned", hát itt tehetsz azért, hogy vissza mehess a mennybe "ahová tartozol". - mondta a pornódémon, ironizáló hangon. Bármennyire is idegesítő, igaza van...
Vissza fordultam feléjük
- Na, ez már tetszik, mi? - kérdezte Angel. Unottan sóhajtok egyet.Charlie megragadja a kezem és vidáman próbál "behúzni" a hotelbe.
- Úúúú! Remek! Adam, gyere, gyere, gyere! Körbevezetlek, és-
- Hé, hé, lassíts szivi...
- Jaj, ne haragudj, Adam, csak annyira izgatott vagyok, hogy te tényleg érdeklődsz!
- Azért ne essünk túlzásba...
- Jaj, gyere már! - mondta Charlie, és a kezemnél fogva behúzott a hotelbe. Hogy képes ez a ribanc állandóan úgy... örülni? Itt? A pokolban? Ennél nincs szarabb hely a világon!Ahogy beértünk a hotelbe, Charlie az előcsarnokba vezetett, ott volt szemben a bár, és a csapos... az a macska-démon... hogy is hívják? Annyira kibaszottul jelentéktelen, hogy még a nevét is elfelejtettem.
- Ááh! Mit keres ez itt?! - kiáltott fel a macsak, amikor meglátott. Mégis mi baja van velem? Csak megpróbáltam megölni, a barátaival együtt, mégis miért kell egy ilyen apróság miatt akadékoskodni? Sosem értettem a hülyéket.
- Nyugi Husk, ezúttal békével jött. - mondta Charlie, boldogan. Husk? Tényleg! Így hívják a macskát! Husker. Bár... nem mintha nagyon érdekelne.
- Békével, persze... - most miért morog az a kurva macska?- Oké, szóval... Charlie. Mondd... mit kellene tennem, hogy... tudod... hogy sikerüljön ez a kibaszott "rehabilitáció"? - uh, ez nehéz volt... Segítséget kértem? Én? ÉN? Mi a fasz?!
- Nos, - nevetett kínosan Charlie - Először is, esetleg megpróbálhatnál talán... kevesebbet káromkodni...
Felnevetek. Ez a kis kurva jó vicceket tud. Umm... ő miért ilyen komoly? Várjunk... csak nem...?
- Várj, ezt komolyan gondoltad, ribanc?
- Nos... igen.
- Oh, a kurva életbe...
- Úgy látom mégse akar a mennybe menni. - mondta Angel Dust
- Mi? Ja! Umm... mármint... Oh, baszdmeg, ez nem fog menni!
- Haha! Ezt beszoptad!
- Hé! A pornódémonnak miért szabad káromkodnia?
- Mert nekem nem a menny a célom, "apuci"~
- Hanem mi a fasz?
- Pont az~- Oké, azt hiszem itt végeztünk. - mondta Charlie - Gyere, Adam, megmutatom a szobádat. - mondta izgatottan.
YOU ARE READING
Adam a pokolban
FanfictionIsmertető Oké, tehát a lényeg. Ez itt, egy Hazbin Hotel fanfiction [fánfiksön], ami a pilot [pájlöt] és az első évad után, és a második évad elött játszódik. (Amikor ezt írom még nem jelent meg a második évad, úgyhogy ha te ezt később olvasod, pl a...