FZ/14. Luuuteeeeeeeee

276 24 10
                                    

Megáll. A szekrény előtt van... Az ajtó hirtelen kinyílik, a lándzsát a torkomhoz szegezi. Mindketten meglepődtünk ahogy megláttuk egymást. Valószínűleg ő nem gondolta volna, hogy én leszek az, és én sem gondoltam volna, hogy Lute-tal állok szemben.

------------------------------------------------------------

- Adam! - kiáltott fel Lute amikor felismert, majd elhajította a lándzsát, és megölelt. Én pedig visszaöleltem, bár fogalmam sincs miért. Ösztönös volt.

Egy kis idő után elengedtük egymást.

- Azt hittem, soha többé nem látlak. - mondta Lute, és a hangja egy kicsit megremegett. - Mi történt veled? - hirtelen azt sem tudtam, hogy mi van. Nem számítottam ilyen reakcióra.
- Ömm... elég sok minden. - csak ennyit tudtam kinyögni - És veled?
- Lucifer feljött beszámolni arról, hogy javulni próbálsz. A tanács nem igazán díjazta ezt.
- Tessék...? - mi van? Nem örülnek annak, hogy vissza akarok menni a mennybe...? Mi a fasz?!
- Jól hallottad. Lemondtak rólad.

Uh. Ez... ez most fájt.

- Mindenki...? - kérdeztem, és a hangomból nem tudtam eltüntetni a csalódást.
- Majdnem mindenki.
- Majdnem?
- Emily és én melletted állunk.

Lute mellettem áll? Ettől most egy kicsit megkönnyebbültem. Várjunk... miért érdekel ez engem...?

- Akkor te nem akarsz... megölni...? - kérdeztem félve, és meglepetten.
- Nem. Viszont ha ezt márki megtudja, nekem annyi.
- Persze, tudom.

- ...miért? Miért kerültél a pokolba? - Lute kérdése egy kicsit meglepett
- Igazából még mindig nem tudom.
- Nem tudod? Akkor mégis hogyan juthatnál vissza a mennybe, ha nem tudod, hogy min kell javítanod? - Lute próbálta leplezni a kétségbeesését, viszont én már túl jól ismerem őt. Valahogy meg kéne nyugtatnom...
- Nézd Lute, nem tudom. Fogalmam sincs. Viszont az a ribi, a kis hercegnő, (elvileg) tud segíteni. Úgyhogy... nem lesz baj. Megoldjuk. Nem tudom hogyan, és nem tudom mikor, viszont biztosan vissza megyek. Nem kell aggódnod.
- Én nem aggódok.
- Dehogynem. - mosolyodtam el

Aztán egy hangot hallottunk. A népirtó csapat visszavonul.

- Ah... azt hiszem ideje mennem. - mondta, próbálva leplezni a szomorúságát
- Persze, menj csak.

És elment. Még hallottam, hogy odakint egy másik angyallal beszél.
- Hol voltál, Lute? - kérdezte a másik angyal
- Adam-ot kerestem. - felelt Lute. A hangjában volt valami gyűlölet szerűség
- Oh, te is őt akartad lefejezni? - kérdezett ismét a másik angyal
- Igen. - huh. Csak most látom, hogy Lute milyen jó színész

Aztán hallottam, hogy Charlie-ék jönnek be a hotelbe.
- Adam hova lett? - kérdezte Angel
- Nem tudom, nem is érdekel. - felelt Alastor
- Lehet, hogy levadászták? - ijedt meg Charlie
- Remélem. - mondta Vaggie. Kösz
- Még élek. - mentem oda hozzájuk
- Kár. - mondta Angel, Alastor, Lucifer és Vaggie egyszerre
- Ne már srácok... - mondta Charlie

Aztán mindenki ment a dolgára. Én mentem a bárba inni valamit. Mondjuk ez lehet, hogy nem egy jó ötlet, ha azt nézzük, hogy a mennybe akarok jutni... Na mindegy!

Hirtelen egy hangos kialálást hallottam.
- ADAM! MI TÖRTÉNT AZ AJTÓVAL?! - Vaggie kiabált. Ajtó? Jaaa, az amit Lute átszúrt a lándzsával? Baszki...

Adam a pokolbanWhere stories live. Discover now