FZ/6. Felelsz vagy mersz? Talán túlzásba vittem?

423 26 15
                                    

*Adam szemszög*

Ez állt az "levélben". Hmmm... furcsa, most valahogy úgy érzem... boldog vagyok... MI A FASZ?!?! Ezek a kibaszott démonok megfertőztek!! A kurva életbe!!!

------------------------------------------------------------

Felkeltem, bekapcsoltam a tv-t, ami egyből a hírcsatornára ugrott. Az az idióta tv-fejű kurva megint az epres-szarvast szidja. Mondjuk, egyetértek vele.

Aztán hirtelen magától bekapcsolt a rádió. Nem is tudtam, hogy van ilyen a hotelben. Mégis mi a faszért van itt rádió?! Az én kurva szobámban!

Az őskövület egy ideig csak egy recsegő hangot adott ki, aztán beleszólt... Alastor. Ki gondolta volta?

Tehát Vox a tv-ben szidja a szarvas-gecit, Alastor pedig a rádióban szidja a tv-gecit. Remek. Én meg itt vagyok ebben a kibaszott hotelben, és szidom mind kettőt. Csak egy átlagos nap. Már szinte megszoktam az alatt az egy hét alatt, mióta itt rohadok.

Kikapcsoltam a tv-t és a rádiót is.

A múltkor Lucifer-rel... mindegy is. Ugyanúgy gyűlöljük egymást, és ez így van rendjén.

Ami a mennyet illeti... azt hiszem van egy kis kibaszott honvágyam... Mi ez? Mi ez a szomorú hangnem? Nehogy már depressziós legyek baszdmeg! Nem. Nem, nem, nem, nem, NEM!!

Én...

Én...

- Adam... - Charlie benyitott a szobába. Kopogni luxus, te kis ribanc?!
- Umm... igen, Charlie?
- A többiekkel játszunk egy kicsit. Van kedved jönni? - őszintén? Nincs.
- Milyen játékról lenne szó?
- Valami jó kis csapatépítős, barátkozós... például, felelsz vagy mersz. Ezzel jobban meg tudnánk ismerni egymást, és talán segíthet a rehabilitációban is. - mondta kibaszott izgatottan

- Mégis hogy a faszomba segítene a felelsz vagy mersz a "rehabilitációban"?
- Hát... ha megismersz valakit, és elfogadod, tehát nem szidod, sőt talán még barátok is lesztek, az egy jó út a javulás felé.
- Hát, nem is tudom, ribi...
- Tudod, gyakran megesik, hogy az ilyen játékok közben az ember önmagát is jobban megismeri, és nos... hátha rájössz arra is, hogy miért vagy a pokolban. - baszdmeg. Sóhajtok
- Jó, legyen.
- Éjjen! - mondta izgatottan, szinte visítva

Lementünk az előcsarnokba, ahol már mindenki ott volt. Az epres-szarvas, a pornódémon, a kiscica, a kis-pszichopata-takarítónő, a törpe-geci, és az áruló-angyalka is.

- Oké, srácok, - szólalt meg kurva izgatottan a ribi-hercegnő - egy kicsit... különleges felelsz vagy merszre gondoltam... - mondta, majd letett az asztalra egy üveget - Üvegezéssel fogjuk megoldani! Kit "kipörgetsz", attól kell kérdezned. Benne vagytok?
- Ez egy jó ötlet, édes. - mondta Vaggie
- Bámit lehet kérdezni?~ - tette fel, a "kicsit sem gyanús" kérdést, Angel
- Remélem nem baj ha közben iszok. Bár, az sem érdekel, ha baj. - mondta a Husker, és inni kezdett valami piát
- Lehet passzolni? - kérdezte Lucifer
- Neeeem. - felelt Charlie. Lucifer sóhajtott

Elkezdődött a játék. Mindenki különböző kínos/idegesítő kérdéseket tett fel a másiknak amikor felelésről volt szó. És ciki/lehetetlen feladatokat, amikor a merést választottuk. Én például kurvára megszívtam, mer' az egyik merésnél ki kellett kiabálnom az ablakon, hogy "BUZI VAGYOK BASZDMEG!!" Hát... játékszabály, szóval... megtettem. Az emberek az utcán kicsit furcsán kéztek rám, de nem volt olyan vészes mint amire számítottam. De én nem vagyok meleg!! Rohadj meg Lucifer!!

Aztán, Angel pörgetett. És az üveg rám mutatott. Oh, baszdmeg.
- Adam, felelsz vagy mersz?~ - kérdezte kanos hangon. Ha ő kérdez nem merek "merni". A végén még megbasz... Sóhajtok
- Felelek. - itt láthatóan kiábrándult egy kicsit. EZ TÉNYLEG MEG AKAR BASZNI?!?!
- Oké, a kérdésem a következő: Mégis hogy tudtál ott maradni a mennyben annyi ideig? - mi van?
- Pontosan hogy érted ezt? - kérdeztem. De most tényleg. Mi a fasz van?
- Mármint... ugye évszázadokig ott voltál, és senkinek se lett elege belőled. Ez mégis hogy lehetséges?
- Hé! Mégis mi olyan kibaszott hihetetlen ebben?
- Hát, csak... - kezdett bele Angel, de Lucifer félbeszakította
- Mert egy arrogáns seggfej vagy.
- Bagoly mondja.
- Óvodás.
- Törpe.
- Szarházi.
- Bukott angyal.
- Te is.

Nyitottam a számat, hogy vissza vágjak, de nem tudtam mit mondani. Ezzel telibe talált.
- Nyertem? - kérdezte Lucifer önelégült mosollyal
- Baszdmeg. - mondtam, kicsit dühösen, kicsit unottan
- Ja. Nyertem. - mondta Lucifer, én pedig unottan megforgattam a szemem.

Aztán folytatódott a játék. Lement néhány kör, és végül Lucifer pörgetett. És én lettem a "szerencsés"

- Adam, felelsz vagy mersz?
- Felelek. - mondtam unottan. Lucifer-nél sem merek "merni", mert ő valószínűleg megölne.
- Hmm... Mi a legcifrább káromkodás amit tudsz rögtönözni? - kérdezte egy kis gondolkodás után
- Huh? Ez komoly?
- Igen. Nem jutott jobb az eszembe.
- Hát, te mondtad... - itt önelégülten elmosolyodtam. Meg köszörültem a torkomat, és belekezdtem.

- Hogy mért nem szívod ki a retkes, büdös, kurva anyád seggéből azt a langyos nedves gecit, amit reggel azzal a szőrös lankadt véreres picsányi túrós faszoddal belebasztál, te csicskagyász büdös suttyó, hogy baszna szájba az útszéli kurva szárított hipós kutyalábbal, te gyászkoporsó csövesbánat, hogy raknád szájba azt a faszcibáló, büdös pálcás féllábú fogatlan kurva anyádat a ravatalon. - mondtam. Talán egy kicsit túlzásba vittem? Ah, nem hinném.

- Huh. - Lucifer csak ennyit tudott mondani. Mindenki pislogás nélkül meredt rám.
- Most mi van? Te kérted. Mégis mire számítottál?
- Hát, nem erre...
- És ezt mind csak egy mondatban. - mondta "ámulva" Angel
- Hát, a Dick Master profi. - mondtam önelégülten
- És ez akar a mennybe menni... - mondta Husk

Adam a pokolbanWhere stories live. Discover now