FZ/26. Befejező rész

206 15 12
                                    

Úgyhogy Alastor egy árnyékcsáppal megragadta, majd a falhoz vágta Lucifer-t, éééééés kezdődik a szokásos csetepaté. "Dejó." Amúgy egy napon már három személyt vág falhoz. Elfogyott a kreativitása...
- Valakinél van popcorn? - kérdezte Angel, utalva arra, hogy jön egy újabb epizód a "Kacsa/Szarvas-Palacsinta/Jambalaya" című valóság show-ból.

--------------------------------------------------------------

...

Fáj a fejem. Mi történt...?

...

Ja igen... Már emlékszem. A népirtó angyalok meg jöttek, és elkezdődött a harc.

Még mindig homályosak az emlékeim... Nem tudom, hogy ki, mikor, mivel vagy hogyan, de valaki eltalált.

Ééés elájultam.

Mikor felébredtem, pislogtam párat, de még így is homályosan láttam. Egy tompa hangra lettem figyelmes, és szinte egyből kitisztult a fejem.

- Adam!... ADAM!! - az illető kicsit megrázott, hogy magamhoz térjek, és mikor kitisztult a látásom...
- Lute! - kiáltottam ahogy megláttam, és megöleltem. Ő pedig viszonozta az ölelést

Mikor elengedtük egymást, és jobban megnéztem, észre vettem valamit. Valami furcsa... Valahogy... máshogy néz ki mint mikor legutóbb láttam... Várjunk... Csak nem...? Mégis mi a...

Láthatta rajtam, hogy valami nem stimmel, mert megkérdezte:
- Mi a baj? - mosolyogva mondta. Én meg teljesen leblokkoltam. Bele telt egy kis időbe mire tudtam válaszolni
- Lute, te... - itt elakadt a szavam
- Igen... - tudta mire gondolok, és válaszolt rá. Úgy tűnik tényleg... Lute... Lute bukott angyal lett

- De hogyan? Vagy... Mikor? Miért? Mi történt?? - bombáztam a kérdésekkel
- Hát... Hosszú sztori...

Hátulról repült egy lándzsa, és majdnem pofán talált engem, de Lute elkapta
- Majd később elmesélem! - mondta, majd visszadobta a fegyvert a feladónak, ami beleállt az illető nyakába

- Azt a kurva... - motyogtam magam elé, ahogy láttam a harcoló Lute-ot
- Esetleg segíthetnél beszállni a harcoló csajodnak, ha már megmentette a segged! - kiáltott oda nekem Angel, majd folytatta az angyalok sorozatlövését. Várjunk... Segítsek a... Csajomnak?
- Ő nem a... Ah, mindegy! - mondtam, majd hirtelen felugrottam, mert egy angyal rámtámadt

- Végre megvan a lehetőségem, hogy kinyírjalak! - mondta nevetve
- Méghogy minden angyal szent... - motyogtam magamban, aztán gyorsan az arcom elé kaptam a kezem, mer' ez a kis kurva majdnem pofánszúrt.

Az érintésemtől a fegyver darabokra tört.
- Némá, ez működik... - mondtam meglepődve, mikor a képességem használata bevált

Az angyal, mivel fegyvertelen volt, megijedt (gondolom), és gyorsan elrepült valami lándzsát vagy tőrt keresni a hullák között. Csak most látom, hogy mennyire gyenge volt a csapatom harctechnikája. Illetve... Az ex-csapatom harctechnikája...

...

Lute egyszerre négy angyallal harcolt (és elég jól bírta!!!), de megjött az ötödik, hátulról támadva Lute-ra, aki nem vette észre. Ösztönösen odarepültem, megöleltem, és a szárnyaimmal védtem.

[Írói megyjegyzés: Túl közhelyes, mi? Túl nyálas? Igen, túl nyálas...]

Az angyalok támadása engem talált el, és, én itt elájultam.

Amikor felébredtem, a hotel előcsarnokában, egy kanapén feküdtem. Mindenki ott volt. A hotel alkalmazottjai, a lakója, és... Lute.

- Meddig voltam kiütve...? - kérdeztem fáradt hangon
- Nem sokáig. Csak négy hónapig. - felelte Angel
- M-mi...? - megijedtem. Ekkor Lute (nem túl erősen) vállon ütötte (inkább vállon boxolta) Angel-t
- Ne szívasd már szegényt... - mondta nevetve - Két óráig. - mondta meg Lute a (gondolom) helyes választ
- Ah... Oké... - könnyebültem meg
- Beszartál, mi? - kérdezte röhögve a pornópók

- Figyelj Angel, eszembe jutott valami.
- Na mi? - kérdezte
- Baszd meg magad. Addig legalább nem pofázol. - itt elkezdett röhögni

- Mond, csííííííz! - mondta Charlie, majd készített rólunk egy képet, emlékül. Mind rajta voltunk.

...

Aztán hirtelen egy nagy zöld villanás, Majd egy furcsa hangot hallottam.

- A-Ada-am... - ...ez... Ez Linda hangja... De valahogy furcsa... Olyan, mint a "megszállásakor". Most máshogy is néz ki... Várjunk...

Alastor mondta a múltkor, hogy fel tudja támasztani, csak akkor zombi lesz... MI A FAAAAAAAASZ?! Most ez kajak egy kibaszott zombi?! Vagy... Valami olyasmi... Nem pont, csak hasonló... Oh, baszdmeg, nem kurvára mindegy, geci?!

- K-ki az a-a l-lá-ny? - kérdezte Linda, Lute-ra nézve
- Adam csaja! - kiáltott oda Angel. Nekem nem volt időm reagálni, mert Linda (szerintem ez nem is Linda... Csak az a szar, ami megszállta vagy valami) átváltott valami őrjöngő módba. Valami fekete füst jelent meg körülötte, és ilyen... Hmm... Ezt most hogy magyarázzam? És se fogtam fel...

Valami kémiai reakciónak tűnt, (bár nem kéne ilyen szavakkal dobálóznom, mer' kurvára nemtom, hogy mit jelent) és aztán...

Egy nagy #FényCsóvaGömbIzé után a fülem sípolni kezdett, majd minden elsötétült.

...

EZ AZ IZÉ KURVÁRA FELROBBANT ÉS KIBASZOTTUL MEGÖLT MINDENKIT!!!

...

...

...

Hirtelen felriadok, és azzal a lendülettel felülök az ágyban. A pulzusom szapora és... Mi...? Az... Ágyban? Az előbb robbant fel a hotel!! És... Mindenki... Meghalt...

- Minden rendben? - szólalt meg mellettem egy hang, nekem meg a torkomba ugrott a szívem, úgy megijedtem. Lute feküdt mellettem. Illetve... Már ült.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Tényleg.

Mégis hogy a faszomba nem tűnt fel?! Ami megtörtént... - Jaj, ne tudd meg milyen álmom volt... - abból semmi sem volt valóság.

Elmosolyodik
- Hát... Nekem is elég furcsa álmom volt...

Lute-tal már rég együtt vagyunk, itt a mennyben.

Furcsa dolog ez az "álmodás". Amíg tart, nem tűnik fel, hogy ez nem a valóság. Aztán mikor felébredsz, rájössz, hogy mennyire abszurd volt... Hehe...

Várjunk... Neki is furcsa álma volt? Lehetséges lenne... Hogy ugyan azt álmodtuk...?

...

Jaj, hagyjuk baszdmeg... A faszom se érti már ezt...

Oldalra nézek, az éjjeli szekrényre. És meglátom... MI A FASZ?!

Ott van az a fénykép, amit az álmomban Charlie csinált rólunk a Hotelben!!

Adam a pokolbanWhere stories live. Discover now