FZ/7. 🎶Sétáljunk, sétáljunk hátha megdöglünk...🎶

341 25 5
                                    

- Huh. - Lucifer csak ennyit tudott mondani. Mindenki pislogás nélkül meredt rám.
- Most mi van? Te kérted. Mégis mire számítottál?
- Hát, nem erre...
- És ezt mind csak egy mondatban. - mondta "ámulva" Angel
- Hát, a Dick Master profi. - mondtam önelégülten
- És ez akar a mennybe menni... - mondta Husk

------------------------------------------------------------

Az alatt a 7 nap alatt, mióta a pokolban vagyok, nem igazán mozdultam ki ebből a kurva hotelből. Ez azért történt, mer' ugyebár én angyal vagyok... illetve, az voltam... Baszdmeg!! Na, szóval ugye angyal voltam, úgyhogy a bűnösök val'sz'leg' emlékeznek rám a népirtásokról, úgyhogy nem nagyon kéne megkockáztatnom, hogy az utcán véletlenül összefussak egy Overlord-dal, aki aztán megöl... ühüm, csak hát... Charlie kitalálta, hogy menjek "levegőzni" egyet, hogy ismerjem meg jobban a poklot, mer' hogy "milyen szuper lenne"

Tehát most épp ott tartunk, hogy a ribi nyaggat, én meg gondolkozok egy jó kifogáson, hogy ne kelljen kimondanom, hogy "nem merek menni".

- Naaa, egy kis környezetváltozás igazán jót tenne. - mondta Charlie
- Emlékeztetnélek, hogy a legutóbbi "kis környezetválozáskor", amikor a csapatommal lejöttünk a mennyből, akkor én konkrét megdöglöttem, és ezért vagyok most itt, ebben a... - azt akartam mondani, hogy "ebben a kibaszott hotelben", de... hogyha Charlie-t magamra haragítom, akkor biztosan nem fog sikerülni a rehabilitáció, és akkor örökre itt rohadok. Tehát, a hotel szidása hejett, inkább szidom a poklot - ...bűzlő pöcegödörben!
- Oké, ez igaz... de, naa... csak sétálj egyet, hátha jót tesz.
- Nem, jó nekem itt. Megkedveltem ezt a hotelt.
- Tényleg? - vonta fel a szemöldökét Huster hitetlenül, és megvetően. Jó oké, nyilván nem gondoltam komolyan, ez nyílt titok, de valamit mondanom kellett!
- Te félsz. - jelentette ki az epres-szarvas
- Mi van? Dehogy! Mitől?!
- Jah, te tényleg félsz valamitől... - remek. Alastor elkezdi, Angel folytatja
- Mégis mitől kéne félnem?! Én nem félek!
- Ha nem félsz, akkor menj. - mondta Angel. Sóhajtok. Ha most itt maradok, azzal konkrétan bevallom, hogy félek. Ez nem történhet meg! Akkor, megyek...
- Indulok. - a kurva életbe

Kimentem a hotelból, és most az utcán sétálok. Az emberek megbámulnak... Biztosan felismertek.

Akkor "fedezzük fel a poklot" jeeej! Baszdmeg.

Besétáltam egy sötét sikátorba. Ne kérdezd, hogy miért tudom, hogy hülye ötlet volt. Ahogy megyek, valaki hirtelen hátulról elkapja a nyakam. A kibaszott, kurva életbe! A falnak lök, és egy angyal fegyvert szorít a torkomhoz. Felismerem. Egyszer majdnem megöltem... Basszus, ez egy Overlord!

- Adam, micsoda meglepetés. - mondta hidegen. Nekem a pulzusom az egekben volt. Meg fogok dögleni baszdmeg!
- Umm... Carmilla Carmine, ugye? - a nő bólint egyet
- Hmm... mit is kezdjek veled? - gondolkozott szórakozottan.

Nem volt időm, konkrétan semmire. Hirtelen megfordította az angyal fegyvert, és a nem hegyes végével leütött. Egyáltalán honnan a faszból szerezte azt a kurva lándzsát?! Mindegy, tehát elájultam.

És, tudom, hogy mekkora szégyen, de mikor legközelebb felébredtem, az amit láttam, nagyon megrémisztett...

Adam a pokolbanWhere stories live. Discover now