Ittam egy feles akármit, aztán mivel én következtem, húztam egy kártyát. Felolvastam:
- "Mi volt az a döntés, amit a legjobban megbántál az életedben?"------------------------------------------------------------
Linda itt egy pillanatra elgondolkozott. Már nyúlt a pohárért, de megállt a keze. Úgy döntött, hogy inkább mégis elmondja.
- Talán azt, amiért ide, a pokolba kerültem.
- Oké, de mi az?...
- A nem fontos.Mosolyogva beszélt, mintha semmiség lenne, de láttam, hogy valami kibaszottul nincs rendben. Viszont nem kérdeztem rá mégegyszer. Egyrészt azért, mert fontos a magánélet, másrészt azért, mert ha túl sokat kérdezősködök, lehet, hogy gyanús lesz neki és rájön, hogy a V-kről akarok infókat szerezni.
- Oké. Te jössz. - mondtam, majd húzott egy kártyát
- "Mi a kedvenc pornókategóriád?"Gyorsan egy pohárért nyúltam, majd lehúztam egybe. Én még nem is láttam pornót... Há' de most na. Eddig a mennyben éltem! Mondjuk már egy éve itt vagyok... De vissza akarok jutni a mennybe, úgyhogy ez nem lenne egy jópont.
Viszont idelent, a pokolban ciki, hogy még nem láttam, nem? Há' most csak nem mondhatom azt, hogy "Nem láttam még", ugye? Na.
Aztán én következtem.
- "Küldtél már magadról meztelen képet?"
- Nem. - válaszolt gyorsan. Hmm... kicsit sem gyanús, tényleg.
- Nem? - kérdeztem vissza
- Nem!
- Oké, oké... - itt mindketten felnevettünkAztán megint ő húzott kártyát.
- "Hány emberrel feküdtél le?"
- Kettő. - ez most ciki vagy nem? Hát, ha kettő, akkor kettő. Lilith és Eva. De a kettő most ciki vagy nem? Kevés? Vagy... Ah! Fogalmam sincs
- Mi van, mit izgulsz? - kérdezte Linda.
- ...Semmi - baszdmeg! Ezt most nagyon elbasztam, ugye?
- Hát jó... - nézett rám mosolyogva. Szerintem ez gondolatolvasó vagy Sherlock Holmes vagy valami ilyesmi, de teljesen átlát rajtam.Még volt néhány ciki kérdés, és... ja.
Egyébként jól összehangolódtunk Lindával. Ő tök kedves, meg aranyos meg minden... Azt hiszem... megkedveltem.Jött az utolsó kérdés. Én húztam fel.
- "Eljönnél velem egy második randira?"
- Úgy éreztem, hogy lesz egy ilyen! - nevettünk mindketten.
- Na? - kérdeztem a röhögő roham utánIgazából nem tudom, hogy miért reménykedek. Eredetileg csak az információ szerzős akció miatt csináltam, de most...
- Azt hiszem... igen. - felelte. Örülök. Miért? Miért örülök ennek ennyire? Nem csak a küldetés miatt, van itt valami más is, de mi...? Azt hiszem még Liliht-tel és Eva-val éreztem hasonlót...
YOU ARE READING
Adam a pokolban
FanfictionIsmertető Oké, tehát a lényeg. Ez itt, egy Hazbin Hotel fanfiction [fánfiksön], ami a pilot [pájlöt] és az első évad után, és a második évad elött játszódik. (Amikor ezt írom még nem jelent meg a második évad, úgyhogy ha te ezt később olvasod, pl a...