*Lute szemszög*
Mindegy, jobb ha ezen nem gondolkozok túl sokat. Különben is, ha az érzéseimet el tudtam titkolni, akkor ez sem lesz sokkal nehezebb.
------------------------------------------------------------
*Adam szemszög*
- Oké, és pontosan miért is nekem kell csinálnom...? - kérdeztem furán
- Azért mert elvesztetted a fogadást, szivi~ - mondta Angel
- Jaj ne már!
- De-de! - mondta a pók vigyorogva
- A kurva életbe.Na akkor előröl.
Van egy csaj, akinek fontos információi vannak a V-k ről, amit nekünk meg kéne szereznünk. Hogy miért, azt nem tudom. Alastor többször is elmagyarázta, de én nem fogtam fel.
Szóval az a lényeg, hogy el kéne mennem ezzel a csajjal randizni, hogy aztán leitassam, és kiszedjem belőle az információt. És azért nekem kell csinálnom, mert elvesztettem egy fogadást... Bár, ha Angel csinálná, akkor garantált lenne a siker, de én biztos elbaszom... Na mindegy! Szóval a terv egyszerű, így elmagyarázva működöképesnek tűnik, de... Csak egy kérdésem lenne: MÉGIS HOGY A FASZOMBA CSINÁLJAM?!
- Csak ügyesen! - mondta vidáman Charlie. Persze, mondani könnyű. Nem neked kell randiznod egy vadidegen random csajjal!
- Szóóóval. - kezdett bele Angel - A csaj, Linda, 26 éves. Részt vesz egy vakrandi programban. Tudod mi a vakrandi, ugye?
- Öö... persze. - feleltem
- Fogalmad sincs, igaz? - kérdezte Angel, de nem várta meg a választ - A vakrandi erősen leegyszerűsítve azt jelenti, hogy két egymás nem ismerő ember randizik. Úgy működik, hogy van sok ember, aki párt keres, és odamegy, a programtervezők pedig véletlenszerűen választják ki a párokat.
- Óó... ahhhha. De, ha ez véletlenszerű, akkor nem is biztos, hogy én pont vele leszek "párban".- Oh, de igen. Biztos. - mondta Angel magabiztosan
- Miből gondolod? - most mi van?
- Nem gondolom, tudom. Az egyik programszervező tartozik nekem. Úgyhogy a terv tökéletes lesz!
- Tartozik neked? - ezt most még inkább nem értem. Tartozik? Angel-nek? He?
- Igen, tartozik. Egyszer igénybe vette a szolgáltatásaimat, de otthon hogyta a tárcáját, ergo nem tudott fizetni. Elengedtem, egy jövőbeli szívességért cserébe.~ - oh... leesett- Ez pontosan mikor is történt? - kérdeztem. Valahogy rossz előérzetem van...
- Két napja. ...és talán elképzelhető, hogy a tárcája nem otthon maradt, hanem Alastor lopta el egy varázslattal. Hehe. - itt én is és Angel is felnevettünk- Tényleg egyébként, Alastor... miért ilyen fontos neked ez az ügy?
- A V-k miatt. - felelte szokásos, fura rádió hangján
- Kicsit bővebben? - még mindig nem értem, hogy mi a faszé' kell ez
- Adam. Alig tizenhárom perc telt el azóta, hogy negyedjére magyaráztam el. Többször már nem fogom, és örülj, hogy nem öllek meg. - mondta kicsit fenyegetőbb hangon, bár inkább úgy tűnt, hogy már kibaszottul unja, ahelyett hogy nagyon dühös lenne...- Oké, szóval... meg van a cím? - kérdezte tőlem Vaggie, én pedig kivettem a zsebemből a kis cetlit, amire rá volt írva az utca, és a házszám
- Meg. - feleltem
- Remek. Akkor még egyszer. Odamész, és csinálod amit a már ott lévőek. Leülsz, és várod, hogy szólítsanak. Értve? - unottan és fájdalmasan sóhajtottam
- Igen, értem.És elindultam. Ezt biztosan kurvára el fogom baszni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adam a pokolban
Fiksi PenggemarIsmertető Oké, tehát a lényeg. Ez itt, egy Hazbin Hotel fanfiction [fánfiksön], ami a pilot [pájlöt] és az első évad után, és a második évad elött játszódik. (Amikor ezt írom még nem jelent meg a második évad, úgyhogy ha te ezt később olvasod, pl a...