FZ/15. Meeting

315 27 6
                                    

*Adam szemszög*

Hirtelen egy hangos kialálást hallottam.
- ADAM! MI TÖRTÉNT AZ AJTÓVAL?! - Vaggie kiabált. Ajtó? Jaaa, az amit Lute átszúrt a lándzsával? Baszki...

------------------------------------------------------------

- Hallgatlak Adam. Mi történt az ajtóval? - kérdezte Vaggie, szigorúan
- Az úgy volt, hogy... - nem tudtam befejezni a mondatot, mert felfigyeltem Alastor-ra, aki egy csettintéssel megjavította az ajtót

*Lute szemszög*

Itt vagyunk a tárgyaló teremben. Megérkezik Sera és Emily.

A pokolban én egy külön küldetést kaptam. Egy amolyan magán akció féleség. Az volt a feladatom, hogy leellenőrizzem Lucifer állítását, miszerint Adam kezd javulni. Ezt a többi népirtó angyalnak nem mondhattam el, mert zavargást szított volna az a tény, hogy egyáltalán adunk esélyt egy bukott angyalnak visszatérni. Viszont Emily meggyőzte Sera-t, hogy tegyünk egy próbát, és legalább nézzük meg, hogy hogyan halad. És erre a feladatra én, mint Adam egykori bizalmasa és a népirtó csapat új vezetője, voltam Sera szerint a legalkalmasabb. És én természetesen egyből vállaltam a feladatot.

- Nos, mire jutottál, Lute? - kérdezte Sera
- Adam nagyon jó úton halad. Már alig káromkodik, aggódik az új barátaiért, és sokkal kevésbé lekezelő.
- Hmm. Szerinted van rá esély, hogy vissza térjen? - kérdezte Sera elgondolkodva. Eredetileg ő nem akarta engedni ezt, csak is Emily miatt ment bele ebbe
- Igen, véleményem szerint van rá esély. - próbáltam diplomatikus maradni, hogy az érzéseim továbbra se legyenek feltűnőek.

- Jaj de jó! - mondta Emily boldogan. Persze a heves reakcióra a tanács egyből odakapta a fejét - Mármint... Ez igazán jó hír. - hejesbített Emily

Azóta, hogy kiderült, hogy létezik a népirtás, már az összes gyűlésen szót ejtünk róla, és ez most sem volt kivétel. Beszéltünk arról, hogy körülbelül hány lelket öltünk meg az idén. (Egyébként kb 2300-at.)

És még az "incidens" óta Emily nagyon együtt érez a bűnösökkel, és fel vetette ötletként, hogy csak két évente legyen népirtás, de ezt a tanács egyből leszavazta, azzal az indokkal, hogy azért van a népirtás, hogy megfékezzük a mennyre veszélyes lelkeket, és elvegyük a kedvüket a lázadástól. Úgyhogy ez az ötlet is ment a kukába. Ugyanúgy, mint az összes ötlet amit Emily azért talált ki, hogy a pokolban élőket kíméljük.

Egyébként, amióta tudom, hogy Adam is a pokolban él, már én is kezdem más szemmel nézni a dolgokat. És egyre inkább azt veszem észre, hogy Emily-vel értek egyet. Bár, ezt nem nagyon kéne hangoztatnom, mert a végén még úgy járok, mint Lucifer.

Mindegy, jobb ha ezen nem gondolkozok túl sokat. Különben is, ha az érzéseimet el tudtam titkolni, akkor ez sem lesz sokkal nehezebb.

Adam a pokolbanWhere stories live. Discover now