És, tudom, hogy mekkora szégyen, de mikor legközelebb felébredtem, az amit láttam, nagyon megrémisztett...
------------------------------------------------------------
Oké, akkor lássuk át a helyzetet. Itt ülök a földön, egy szobában, megkötözve. Bilincs van a kezemen, lánc a nyakamon, szóval hiába erőlködök, nem tudok kiszabadulni. Van még rajtam valami szájkosár féleség, tehát beszélni sem tudok. Remek, igazán remek.
"Menj egyet sétálni, Adam." mondták.
"Biztos jót fog tenni." mondták.
A nagy lófaszt!!Tehát se beszélni, se kiszabadulni nem tudok. És a környezetem...
Egy nagy szobában vagyok, középen egy hosszú asztallal. Az asztalnál mind Overlord-ok ülnek. Csupa ismert figura. És a legtöbbjüket már próbáltam megölni a népirtásokkor...
- Oké, Carmine, mégis mi ez az egész? - kérdezte a tv-fejű a nőt - Ez egy Overlord gyűlés. És te azért hoztál ide egy angyalt, "mert"?
- Ez már nem angyal. Nézz csak rá, elbukott. És, hogy miért hoztam ide? Szerintem mindenkinek ugyan az a célja, "ezzel"... - ekkor rám mutatott. Most mi van? Én vagyok az a bizonyos "ez"?! - ...bosszú. - ebben mind egyet értettek. Oh, baszdmeg... A kurva életbe!Olyanokat kezdtek kiabálni, mint például, "Megölte a családomat!" vagy "Majdnem megölt engem!" De volt egy olyan is, aki azt mondta, "Levágta a karomat" mondjuk ennek nemtom' mi baja van. A karja visszanőtt.
A legtöbben előhívták a képességüket, és felkészültek rá, hogy megöljenek engem. Há' de, baszdmeg!! Ne már! A pulzusom kurva gyors... Én... félek?
Ekkor viszont megszólalt Alastor. Eddig fel sem tűnt, hogy itt van.
- Volna egy kis hozzáfűzni valóm. - ekkor mindenki leállította a képességét és figyelt, hogy a "Nagy Rádiódémon" mit fog mondani. Nem tudom, hogy miért tisztelik annyira. Örülök, hogy van egy valaki (khm, Vox. Milyen meglepő), aki gyűlöli, és nem is fél tőle. Ő csak egy szemforgatással díjazta Alastor hozzászólását.Egyébként fura, mert a többi V-t nem látom itt...
- Véleményem szerint, hagyjuk életben. - folytatta az epres-szarvas. Mi? Miért? Ez most akkor velem van? Teljesen összezavarodtam. MI A FASZOM VAN?!
Amikor Alastor kimondta, halk zúgolídás keletkezett.- Mondd, te bolond vagy?! - kérdezte Vox, Alastor-tól - életben hagyni, "ezt"?! Az ő oldalán állsz? - Alastor nyitotta volna a száját, hogy válaszoljon, de Carmine megelőzte
- Miért mondod ezt, Alastor? - kérdezte a nő, egy kicsit ridegen
- Gondoljunk bele. Vajon melyik lenne nagyobb büntetés számára? Az, hogy itt és most megöljük, ezzel véget vetve a szenvedésének, (mert, ugyebár a menny után a pokolban biztosan szenved). Vagy az, hogy él. Él a pokolban. Él azzal a tudattal hogy elbukott angyalként. Él azzal a tudattal, hogy csak azért élhet, mert mi most megengedtük neki. Nos? Lehet szavazni.A többség az utóbbira szavazott. Csak egy random-valami-farkasszerű Overlord, és Vox szavazott a megölésemre. Bár, gyanítom ezutóbbi csak azért, mert a másik opciót a rádió-bolond ajánlotta. De, a lényeg az, hogy, ÉLEK BASZDMEG, EZAAAAZ!!!
- Viszont a megbeszéléssel még nem végeztünk. Rengeteg dolgunk van még. - mondta Carmine, aztán egy ütést éreztem a tarkómon, majd minden elsötétült.
Amikor legközelebb felébredtem, már a hotelben, a szobámban, az ágyamon feküdtem. Úgytűnik, ezt is megúsztam. Alastor megmentett? Neeem... szimplán csak gyűlöl, és ezzel akar büntetni. Ezzel... a megalázással. Ugye...?
YOU ARE READING
Adam a pokolban
FanfictionIsmertető Oké, tehát a lényeg. Ez itt, egy Hazbin Hotel fanfiction [fánfiksön], ami a pilot [pájlöt] és az első évad után, és a második évad elött játszódik. (Amikor ezt írom még nem jelent meg a második évad, úgyhogy ha te ezt később olvasod, pl a...