- Kár... pedig én szívesen megnéztem volna darabokban... - mondta Niffty. Darabokban? Mi a fasz?!
----------------------------------‐------‐------------------
A tegnapi "megbeszélés" nem sikerült túl jól. Szépen fogalmazva: MAJDNEM MEGÖLT AZ A KIBASZOTT EPRES-SZARVAS-GECI!!! Utána meg ilyen kurva lényegtelen dolgokról beszéltük, mint például: fogadjuk el egymást, meg, hogy jöjjünk ki jól, meg barátkozzunk össze... Mégis hogy képzelte ezt az a kis ribanc-hercegnő?! Hogy én barátkozzak ezekkel az utolsó szarházi démonokkal?! Hah! Na persze. Habár... tényleg... vissza akarok menni, a mennybe...
Talán... tényleg, javulnom kellene. Mivan?! Dehogy! Nekem nem kell "javulnom"! Nem rontottam el semmit! Az, hogy itt vagyok, csak egy kis véletlen baleset... vagy sokkal inkább, az ő hibájuk! Igen!
Kopognak az ajtón. Vaggie benyit a szobámba. Mit akar ez a kibaszott áruló?!
- Adam, ki tudsz jönni egy kicsit? - kérdezte unott hangon. Ennyire ellenére van hogy itt vagyok? Hah! Beszoptad ribanc!
- Mer'?
- Jött valaki, és Charlie szeretné ha találkoznátok. - néhány pillanatig csak nézek rá, mint a hülyére. Ezt nem gondolhatja komolyan! Egy ilyen apróság miatt menjek ki? A démonok közé? Sóhajtok, felállok és kimegyek.Mikor odaértünk az előcsarnokba, rögtön megláttam. Basszus. A KURVA ÉLETBE!! EZ LUCIFER!!!!
Próbáltam leplezni azt a kis ki-bebaszott pánikot ami kialakult bennem. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mennyire sikerült...
- Adam! De jó, hogy itt vagy. - mondta Charlie. Jó? Ez neki jó?! Lucifer ki fog nyírni!!
- Szóval... apa éppen erre járt, és gondoltam kibékülhetnétek, úgyhogy ide hívtam. - mondta vidáman Charlie. - mégis mit szívott ez a ribanc?! - Hát nem csodás? - kérdezte izgatottan. Oké, hejesbítek. Mit szívott, és hol lehet belőle kapni?Lucifer sóhajt
- Oké, csak hogy tisztázzuk, Adam. Én nem tudtam, hogy te itt vagy amikor idejöttem. Most mondták, körülbelül 30 másodpercel az előtt, hogy ide értél.
- Oh, hála az égnek. Már megijedtem, hogy te is megbolondultál, és most látni akarsz, faszfej. - az utolsó szónál Lucifer szeme megremegett. Láthatóan próbálja vissza fogni magát, valószínűleg Charlie kérésére.- Oké, találkoztunk remek, tényleg nagyon örültem... - ironizálok, baszdmeg - ...végeztünk?
- Oh, nem-nem! Még ki kell békülnötök. - mondta Charlie a szokásos stílusában. Én is, és Lucifer is fájdalmas tekintettel néztünk rá, tudatva vele, hogy: NEM! EZT BIZTOS NEM!! De, Charlie ezt vagy nem vette észre, vagy nem akarta észrevenni.
- Felejtsd el. - mondtuk tökéletesen egyszerre Lucifer-rel.
- Látjátok, máris egyet értetek valamiben! - mondta az a kis ribanc vidáman. Mér' akar ez kínozni minket?Mielőtt megszólalhattam volna, Alastor egyik árnyék szerű fekete "csápja" megradadott, meg egy másik Lucifer-t is.
- Hé! Engedj el te nyomorult szarvas!! - hát ez nem igaz, baszdmeg! Lucifer-rel ezt is egyszerre mondtuk! A kurva életbe!!Charlie nem csinált semmit. Huh? Miért nem állítja meg...?
Vergődtünk, üvöltöttülnk, de kibaszottul nem tudtunk csinálni semmit! A csápok egy szobába vittek minket, ott elengedtek, majd becsapták az ajtót. Rögtön odarohantam, és rángatni kezdtem a kilincset. Nem nyílt. Baszdmeg!!
- Menj onnan, megpróbálok valamit. - alap helyzetben nem hallgatnék erre a kurvára, de "a pokol uraként" itt neki nagyobb hatalma van, és hátha tud "varázsolni" valamit az ajtóval, hogy kinyíljon, és végre megszabadulhatok tőle. Úgyhogy, hallgatva rá, arrébb mentem.Lucifer egy sárga fénysugár szerű dolgot küldött az ajtóra, de nem történt semmi.
- Wow. Ez tényleg fantasztikus volt, mélyen tisztelt "pokol ura" - mondtam gúnyos, ironizáló hangon. (Csak, hogy érezze a törődést. Há' itten szeretés van, baszdmeg.)Aztán Lucifer egy ugyan olyan fénycsóvát küldött rám, ami neki lökött a falnak.
- AAAAAAH!! - a fal megrepedt, NEKEM MEG FÁJ!!!
- Hmm... akkor nem ez romlott el. - mondta, teljesen nyugodt hangon. Ez bolond?! - az ajtó valószínűleg egy védőbűbájjal van lezárva.
- És most mégis mi a faszt kéne csinálnunk?!
- Mit tudom én?! - sóhajt - ki kell jutnunk innen.
- Azta, nem mondod?
- Na jó, befejeznéd ezt az arrogáns viselkedést, csak egy pillanatra?! - fáradtan sóhajtNéhány pillanatig nem szólanunk meg. Ő most vagy azon gondolkozik, hogy hogyan jussunk ki, vagy azon, hogy hogyan öljön meg. Remek.
YOU ARE READING
Adam a pokolban
FanfictionIsmertető Oké, tehát a lényeg. Ez itt, egy Hazbin Hotel fanfiction [fánfiksön], ami a pilot [pájlöt] és az első évad után, és a második évad elött játszódik. (Amikor ezt írom még nem jelent meg a második évad, úgyhogy ha te ezt később olvasod, pl a...